bencinar vs dizel

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
v resnici pogledaš na spritmonitor in debelo gledaš kaj pomeni skoraj enako na papirju

pri kodiaqu je med 2.0 tdi in 1.5 tsi 150 skoraj 2l razlike, pri 2.0tdi 190 in 2.0tsi 190 pa več kot 2l razlike
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
v resnici pogledaš na spritmonitor in debelo gledaš kaj pomeni skoraj enako na papirju

pri kodiaqu je med 2.0 tdi in 1.5 tsi 150 skoraj 2l razlike, pri 2.0tdi 190 in 2.0tsi 190 pa več kot 2l razlike
Govorim pa o 272 ps, kjer je tudi na papirju podobno ;). Pa recimo da je samo 2 litra vec, razen ce ga peljes na tocke.

Jernej
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
328
158
43
Ok ste našli ladjo od Kodiaka, ok 2L višja poraba in cca 2,5€ višni strošek na 100km. Za enega ki naredi 10k km je to 250€ letno razlike, pa seveda ni. Ker 55€je že dražji cestni sklad napravm 1.5 tsi. Se pravi 200€ na leto profita pri ladji od avto avtu za kolk 30k? PA tudi če je 3x-4x toliko... vsako leto zgubiš vsaj 5x toliko na ceni . Se skeširaš 30k € maš kao orng avto, se treseš in smrdiš okoli, pršparaš pa par stotakov vsako leto? Aja šparat je treba pa naj stane kar hoče.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Ok ste našli ladjo od Kodiaka, ok 2L višja poraba in cca 2,5€ višni strošek na 100km. Za enega ki naredi 10k km je to 250€ letno razlike, pa seveda ni. Ker 55€je že dražji cestni sklad napravm 1.5 tsi. Se pravi 200€ na leto profita pri ladji od avto avtu za kolk 30k? PA tudi če je 3x-4x toliko... vsako leto zgubiš vsaj 5x toliko na ceni . Se skeširaš 30k € maš kao orng avto, se treseš in smrdiš okoli, pršparaš pa par stotakov vsako leto? Aja šparat je treba pa naj stane kar hoče.
Mene zanima samo Scout (ki ga afaik se ni v prodaji). Delam pa 50000 na leto...

Jernej
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Ok ste našli ladjo od Kodiaka, ok 2L višja poraba in cca 2,5€ višni strošek na 100km. Za enega ki naredi 10k km je to 250€ letno razlike, pa seveda ni. Ker 55€je že dražji cestni sklad napravm 1.5 tsi. Se pravi 200€ na leto profita pri ladji od avto avtu za kolk 30k? PA tudi če je 3x-4x toliko... vsako leto zgubiš vsaj 5x toliko na ceni . Se skeširaš 30k € maš kao orng avto, se treseš in smrdiš okoli, pršparaš pa par stotakov vsako leto? Aja šparat je treba pa naj stane kar hoče.

Ko spariš 1.5 tsi s 1800 kilsko kravo, 4x4 in dsgjem je odločitev ne glede na porabo (ker ne vem koga točno bi četrtino nižja poraba motila in kdo bi šel sploh kupit tak avto za 10 jurjev letno), zame popolnoma enostavna. Dizel zaradi navora. Pa še tam dsg preveč rad skače. 2.0TSI je seveda dosti bolj primeren, ampak tam se tudi več ne pogovarjamo samo o četrtinki in brezveznih 55€ za cestno dajatev :)

Sam sem kar dolgo tuhtal med tdi in 2.0tsi in na koncu izbral tdi. Pa da se zastopimo, tukaj se ne pogovarjamo o 2 jurjih dodatka na osnovno ceno pri dizlu. TSI je dražji. Pa na koncu se meni jebe kakšen nasmešek mi bo TSI narisal na obraz, ker mi je važno samo, da je vožnja čim manj stresna.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Ko spariš 1.5 tsi s 1800 kilsko kravo, 4x4 in dsgjem je odločitev ne glede na porabo (ker ne vem koga točno bi četrtino nižja poraba motila in kdo bi šel sploh kupit tak avto za 10 jurjev letno), zame popolnoma enostavna. Dizel zaradi navora. Pa še tam dsg preveč rad skače. 2.0TSI je seveda dosti bolj primeren, ampak tam se tudi več ne pogovarjamo samo o četrtinki in brezveznih 55€ za cestno dajatev :)

Sam sem kar dolgo tuhtal med tdi in 2.0tsi in na koncu izbral tdi. Pa da se zastopimo, tukaj se ne pogovarjamo o 2 jurjih dodatka na osnovno ceno pri dizlu. TSI je dražji. Pa na koncu se meni jebe kakšen nasmešek mi bo TSI narisal na obraz, ker mi je važno samo, da je vožnja čim manj stresna.

Sem šel gledat na konfigurator še enkrat in za 2.0TDI 4x4 190ps trdijo, da je poraba 5l, za 2.0TSI 4x4 272ps pa 7,1. Če to prenesem na mojega golfa, kjer skoraj ni možnosti, da pri enem polnjenju pridem pod 6.5 l (je pa res, da nad 7.3 pa tudi ne), potem je takšen bencinar zelo verjento bolj kot ne obsojen na vsaj 9 litrov ;).

Jernej
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.864
6.520
113

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Problem te enačbe je samo v renojevem bencinskem motorju. 2,5 litra razlike med bencinom in dizlom je absolutno preveč.
Se pravi je motor za drek.
Obrazloži zakaj je motor drek? Ker ni!
Če bi bil VW ali pa FOrd, pa bi imel tako porabo bi bil isti drek? Newsflash: JO IMA!
Razlike so take v praksi, če hočeš ali nočeš. Motor TCE je zelo ok , nič mu ne manjka, samo ne vem v kateri iluziji zi živiš da avto bo pil 4-6 l bencina med 120 in 150 kmh hitrosti (normalni pogoji vožnje).
Predvidevam da si ti šofer bencinarja ki vozi med 90 in 100 kmh, zavija brez smerokaza na prehitevalni pas in se jezi na vse ostale ki imajo prav, ker niso sprejeli tvoje iluzije.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Ko se prepirate, koliko realno pije (novi) Superb Scout? 2.0 TDI 190PS vs 2.0TSI 272PS? Na papirju skoraj enako, koliko bo pa v resnici? Sem malo gledal in ker ne dajo 240PS dizla skoraj nikamor več, je takšen avto pravzaprav zanimiv, sploh če pije res samo malo več od dizla (pa recimo da ima navora že dovolj in ga lahko večino časa voziš v podobnem režimu kot dizla)?

Jernej
Diesel med 5-8 l
bencin med 7 in 12 l
(odvisne od tvojih pogojev vožnje)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Verjetno se tsija celo da vozit z 9 litri, če voziš kot po jajcih. Ampak ZAKAJ greš potem kupit 272KM verzijo? Za tako vožnjo bo več kot dovolj 1.5TSI.
Vse ostalo bo 272KM 10+, normalna vožnja za tak avto tam 12 litrov. V pravih pogojih se pa tudi 20ka vidi :).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.864
6.520
113
To je eden zaračunal 250€ za 10kkm, ta ki sprašuje jih dela pa 50kkm. To so pa kmji, kjer take zadeve že bolj do izraza pridejo...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Eni mogoče rajši vlijejo vsak dan dodatne 3 litre v avto kot pa 3 pire v sebe. Smo si pač različni. Jaz bi raje izbral pir.

Svetske bedarije pa, da če imaš 30 jurjev za avto, da bi ti moralo bit vseeno za porabo in ostale stroške pa itak samo na alterju prebereš.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.733
5.897
113
Ok...maš res :) ampak še zmeraj se diesel overall počasneje vrti od bencinca!

Dizel se počasneje vrti to je res. Ampak iz prakse. Moja stara kanta z 1,6 atmosferskim motorjem se vrti 4000 obratov pri potovalni hitrosti 140km, avto pa je dostikrat na leto, vsako leto letel polno nabasan, velikokrat še z truglo na strehi, proti morju. Pa ima avto danes 13 let in 180.000 kilometrov in še vedno opazno ne pije olja. Kako je stanje ležajev ne vem, vem pa da ni velik strošek jih zmenjat. Današnji turbo 1,4 mlinček se mi pa vrti pri 140km/h nekje na 2900 obratih, ki še vedno niso dizelski obrati so pa neprimerno nižji kot star atmosferski motor. Tako da tole na plano vlečt, kajjjazvem... ni potrebno.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Podobne teme