bencinar vs dizel

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.520
2.415
113
Pomurje
Problem te enačbe je samo v renojevem bencinskem motorju. 2,5 litra razlike med bencinom in dizlom je absolutno preveč.
Se pravi je motor za drek.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Hehe pa rada bi primerjala enake avte, enega dizel in enega bencin, obvezno isto hp. Kaj pa ce to ne obstaja? Redki so primeri, ko imata taka avta isto hp.
Teh primerjav je bilo v preteklosti kar nekaj, pod crto je bencinar vedno povsod zmagal razen v malenkost visji porabi. Ja, tudi vmesne pospeske je imel boljse. Pac je treba pritisniti pedal za gas do konca in se ne bati rdecega polja kot danasnji povprecni pic.ke vozniki.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.636
113
Tip je upošteval samo gorivo. Na en dan ki mu odgovarja. Je bil dizel tudi že dražji od bencina. Avto pa ni identičen ker je dizel svohnej pa ti ni treba navora notri vlaciti, ker TEGA NI NA CENIKU, konji pa so. Debata je to kar je v prvem postu in vprašanju. Se tega preberi.
Kaka pokvarljivost - od kje si zdaj to potegnil?
.

Diesel je bil od zmeraj cenejši od bencina...sicer ni logike v tem ker je diesel težje narest kot bencin...ampak taka je bila politika EU zadnjih 50? Let :)

Se prav še dodaten plus za diesla če ma par kW manj (ki jih etak nadoknadi z navorom) ker lahko pade kdaj v nižji razred za zavarovanje.....win-win :)

Nevem...nekdo je začel operirat z pokvarljivostjo dieslov....
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Vsa dejstva smo ti "zagovorniki" dizlov že našteli...

Če imaš 2 identična avta....bo dizel vedno manj pil... Ker:
1) ima diesel večjo kalorično vrednost od bencina...
2) zaradi narave diesla (zasnove motorja) ima tak motor več navora...
3) posledično ga voziš v bolj optimalnem režimu (kar pripomore k ekonomiji)
4) ker se diesel počasneje vrti je tudi manj vbrizgov goriva=manjša poraba
5) posledično tudi manjša obraba vrteči se delov (zato diesli tud delajo več kmjev)
6)ker ima več navora in večjo kompresijo so tudi deli motorja bolj robustno skonstruirani (za dalj časa)...malo doda k teži sicer ampak overall še zmeram manj pije


7) če si vsaj malo tehnično naravnan vzdrževanje diesla ni dražje od bencinarja (odpade mašenje DPF....šobe bp zdržijo lifetime če menjaš filter pred rokom-vsako menjavo olja naprime-strosek naftnega filtra je komot tudi pod 10eur-internet)...

Sej nevem ce bi sploh odgovarjal na taksne budalastine.

1. kaloricna moc?
2. vazen je navor na kolesu in ne rocicni gredi, bo treba malo preracunat menjalnike.
3. optimalno obmocje je relativna stvar, absolutno pa to ni samo manj obratov.
4. Manj vbrizgov goriva? Pri direktnem vbrizgu z xy bari pritiska? In turbinskem polnilniku? Si ti smesen?
5. Obraba delov pri predimenzioniranih motorjih, menjalnikih, oseh, abnormalnih pritiskih v gorivnem in sesalnem sistemu? Napram bencincu? Se ti beres?
6. Skonstruirani so tako da je vse za silo, predvsem v primeru dolgoprogaske uporabe. Vse ostalo statistika pokaze.
7. Osnovno vzdrzevanje danes za noben avto ni nek bavbav, sploh ce se uposteva evropska doktrina o servisiranju. Da pa bluzis o brezskrbnosti glede sob, DPF, sklopk, osi, turbin in sesalnih sistemov pri dizlih pa ima samo eno razlago. Ali v zivljenju nisi bil nikoli zraven, ali pa enostavno nabijas v tri krasne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
7) če si vsaj malo tehnično naravnan vzdrževanje diesla ni dražje od bencinarja (odpade mašenje DPF....šobe bp zdržijo lifetime če menjaš filter pred rokom-
Daj to razloži voznikom 1.5 dcijev prvih 1.6 in 2.0 cr tdijev, določenih 3.0 tdijev, prvih 1.6 hdijev, fordovih 2.0 tdcijev.
Da so pumpe in šobe bp lifetime.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.636
113
1)ja nafta ma večjo od bencina
2)men diesel lažje zavrti kolesa v prazno kot bencinar prej...tud v klanec lažje pospeši kot bencinsr prej (res da je bil N/A bencinar)
3)prej sem moral vrtet bencinarja nad 4000rpm za performanse sedaj oddelam med 2-3000rpm
4&5&6)od kje ti ta z konstruiranjem "za silo"? Mislim da si v dandanašnjem času nobena znamka ne more privoščit tega :)
7)nikoli... :D
DSC_0520.JPG
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.241
6.781
113
V naslovu pa kaj takega se ni zgodilo že 10 let... Kar je najmanj 2x potem. Če bo pa trend šel v to smer, da se hoče dizle iz prometa ven spravit se bo pa skos večkrat in pogosteje to naredilo.
Špilaj ti jagobabo. Rekel si nikoli. Pol pa kuj vun vadenje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.636
113
Daj to razloži voznikom 1.5 dcijev prvih 1.6 in 2.0 cr tdijev, določenih 3.0 tdijev, prvih 1.6 hdijev, fordovih 2.0 tdcijev.
Da so pumpe in šobe bp lifetime.
Lej...pač prej pogledaš forume in kupiš 1.9TDI 1.6CRDi 1.4 D4d 2.0 D4d 1.9JTD...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.636
113
V naslovu pa kaj takega se ni zgodilo že 10 let... Kar je najmanj 2x potem. Če bo pa trend šel v to smer, da se hoče dizle iz prometa ven spravit se bo pa skos večkrat in pogosteje to naredilo.
Špilaj ti jagobabo. Rekel si nikoli. Pol pa kuj vun vadenje.
Evo še post si vmes popravla....Jagababa ena :)
Ja lej če bodo hotl diesle vn vržt jih pač bojo...ampak sigurno ne iz dans na jutr...ker hibridnih al pa električnih kamijonov še ni za dostavljat robo po štacunah....torej ti bo tud električnega Smarta (MB) dieselski MB pripeljal do salona...



on-imqur-jackie-chan-what-meme-on-imgur-53655873.png
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
1)ja nafta ma večjo od bencina
2)men diesel lažje zavrti kolesa v prazno kot bencinar prej...tud v klanec lažje pospeši kot bencinsr prej (res da je bil N/A bencinar)
3)prej sem moral vrtet bencinarja nad 4000rpm za performanse sedaj oddelam med 2-3000rpm
4&5&6)od kje ti ta z konstruiranjem "za silo"? Mislim da si v dandanašnjem času nobena znamka ne more privoščit tega :)
7)nikoli... :D
Poglej priponko 28741

Glede na te "kontraargumente" bolj kot ne izpades "baba". Tako da ne pisi neumnosti.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.325
151
63
Blackjack ker? Mam trenutno dizla? A teb je jedina rekla al bo bencinc al pa ne požiram? :D

Ko se prepirate, koliko realno pije (novi) Superb Scout? 2.0 TDI 190PS vs 2.0TSI 272PS? Na papirju skoraj enako, koliko bo pa v resnici? Sem malo gledal in ker ne dajo 240PS dizla skoraj nikamor več, je takšen avto pravzaprav zanimiv, sploh če pije res samo malo več od dizla (pa recimo da ima navora že dovolj in ga lahko večino časa voziš v podobnem režimu kot dizla)?

Jernej
 

Podobne teme