Citat:
Uporabnik jello pravi:
Vir je cesta. Oba sta tourana, dizel je moj, bencinar pa od sodelavca. Oba imava praktično enake relacije. Do službe enako, popoldne jajcanje do max 20 km in za vikend kakšne daljše relacije. Jaz se z lahkoto vozim nekje med 6 in 6.5. On se mora pa potrudit če ga hoče med pod 9. Če ga vozi za to čemur je namenjen pa je na 10+.
Doktoriravajte dalje. Pa še pripis: kdor jemlje špritmonitor za realnost bi moral kakšno uro statistike ponovit. Ker ima gromozanske težave z vzorcem.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Polno teh 7l za dizla je tudi popolnoma nesposobnih voznikov ali pa avtomobilov v okvari.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Edina merodajna priemrjava je isti voznik na relaciji, ki jih običjano opravlja.
Tako da...če že, oba avta na test...v dveh urah, kolikor ju dobiš boš že znal narediti par krogov običajne poti z enakim slogom vožnje. BC bo povedal ostalo (vsaj razliko, če že kaže narobe).
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Edina merodajna primerjava je isti voznik na relacijah, ki jih običjano opravlja.
Tako da...če že, oba avta na test...v dveh urah, kolikor ju dobiš boš že znal narediti par krogov običajne poti z enakim slogom vožnje. BC bo povedal ostalo (vsaj razliko, če že kaže narobe).
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
KSZ
Da se malo vrnemo na prvotno temo – jaz misim, da se dizel izplača, vsaj meni:
Mika me novi touran, in sicer 2.0TDI s 150KM. Na leto delam 20.000km, od tega je sigurno 60% avtoceste, ostalo magistrale/mesto. Če predpostavim, da je poraba 7litrov,( pa bo verjetno manj), me bo prišlo na leto gorivo 1.538€ (7litrov/100km * 1,099€ = 0,07693€/km se pravi 0,07693€/km * 20.000 = 1.538€)
Pa recimo da bi želel tourana z bencinom, primerljiv motor je 1.4TSI s 150KM. Avto je cenejši za dobrega tisočaka napram 2.0TDIju s 150KM. Predpostavimo, da žre 2litra(?) več kot diezel, se pravi bi pil 9 litrov. Če se ne motim, je potrebno v te turbo bencince tankati dražji bencin, kar znese če se ne motim 1,284€, vsaj na pumpah ob avtocesti.
Hiter izračun prvi, da bi porabil za bencin: 2311 € (9 litrov/100km * 1.284€ = 0,11556 €/km se pravi 0,11556 €/km * 20,000km = 2311 €);
Razlika je 773€, se pravi, da bi imel avto v letu in pol notri. Četudi bi bencinc žrl samo liter več kot diesel, bi imel pa avto v treh letih notri. Kar je tudi OK. Vzdrževanje je baje tudi že tam-tam, tako da je stvar zame jasna
110 kW
(150 KM) TSI
BlueMotion
Technology
Kombinirana poraba: 5,6–5,4
110 kW
(150 KM) TDI
SCR BlueMotion
Technology
Kombinirana poraba: 4,8–4,6
Pa dodaj pri obema liter gor pa boš videl kje si. Tvoja analiza je pa itak zgrešena, ker temelji na nepreverjenih predpostavkah. Naj bi in podobno.
In 80% vseh prodanih Golfov so e-Golfi in GTEji.Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Polno teh 7l za dizla je tudi popolnoma nesposobnih voznikov ali pa avtomobilov v okvari.
Ko sem videl naslov teme,sem mislil,da bo šla debata v smer "ali se sploh splača kupiti dizla ali počakati na elektriko",pa vidim da je tema spet zašla v klasično prepucavanje dizel/klasičen bencinar...zeeh...
Še par let,pa ne bo treba sploh razmišljati o dizlu,ker bo šlo večinoma skoraj vse na elektriko in zmeraj manj na bencin/nafto (ravno berem,na Švedskem je že polovica vseh prodanih Passatov v GTE verziji)
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kolega se je pri Touranu 1.4 TSI za cca. 32k zdilal za slabe 4k popusta takoj ko je avto prišel na trg, tako da še imaš nekaj "lufta" pri pogajanju.