Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
44
www.citroenar.com
Vem, mi je tukaj ena za 2k usla, res mint condition. A je res, da v IT, ko ga odjavijo, zbijejo dol VIN ploscico in pol ne mores tu papirjev ustimat? Tak mi je en ded nabijal.
To je možno, če je bil motor oddan v "rottamazione", oz razgradnjo, uničenje. Sem bral na Italijanskem forumu, je eden spraševal kako poštimat vespo brez številke šasije... pa odgovori so bili večinoma da težko. Ker če so bile številke uničene, je bil tudi motor uničen in ga uradno ne bi smel več imet, oz.vozit.

Drugače pa če je samo odjavljena, potem itak dokumenti še štimajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motoroki

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.364
972
113
Titograd
Legendarna RS125... zmogljivosti na ravni današnjih 300 kubičnih, zvok pa boljši.

Sam sem peljal nekajkrat takrat Yamaho TDR, manjši brat velikega TDM-a, vse tovarniško, brez težav me je po števcu prignala na 160 (realno verjetno okrog 145), dva 85 kilska sma po števcu brez problema šla malo preko 140.

Tele 125 danes so prdule. Edina dobra stvar je da se manj kvarijo
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.156
338
83
39
Ja, ce bi imele danasnje prdule 30hp bi sle glih tolk k vcasih... Sam mamo mal vec predpisu. Vcasih so tud frcoti iz tovarne sli 80, zdej pa 42 ce ima dobr dan.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.364
972
113
Titograd
Za zvok me bk, mislil sem v smislu preformanca. Kaj sploh hasne pri teh 4 takterih da dajo več od sebe?

Nekaj razmišljam da odvozim teh 6 ur in imam nek moped za poleti na šiht.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.212
5.533
113
4takt je bolj agresivna odmična gred vse.... če hočeš večat performanse moraš to menjat...pa kak remap after če sploh obstaja za to nišo
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.364
972
113
Titograd
Skratka, rabi kar konkreten poseg ali pač požreš da je kot je. Načeloma za 25 km dnevno primestne in mestne vožnje v toplih dneh več sicer ne bi rabil, ampak mam malo čez 90 kg in bi bilo fajn da bi prdula brez večih težav lahko vsaj 100 šla, da bi lahko prometu sledil in ne bi bil ovira na cesti. Vidim pa da so kar drage, yamaha mt 125, ki še celo da nekaj od sebe je 700 € cenejša od bmw g 310 r :bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

wardi

Zelenc'
12. dec 2019
4
3
3
100 gredo, kaj več pa ne, pa še to moraš pogledat da ima res 15km, nekateri imajo manj. Za razliko v ceni s 300/400 pa ni nekega razloga, če gledaš lastno ceno. Cena izdelave je verjetno kar enaka. Recimo Huski Svartpilen je 125 v vsem praktično enaka 400, razen v kubikaži.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.466
-8.395
113
Za realnih 100km/h po GPS, je dovolj okoli 11-12KM, če imaš aerodinamičen motor. Kakšen naked rabi vsaj 14KM.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.466
-8.395
113
Kaj pa vem ... Z realnimi 110km/h imajo probleme še nekateri 15KM motorji.

Kerga pa imaš to?
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.156
338
83
39
jaz sem s honda clone 125cc sel 110 po stevcu... pa ima 6 al 7 hp... tako da 12hp pa 100 ni glih nerealno... sam mal vetra v hrbet rabis :)