Ja spet je debata kaj komu paše
Meni recimo tudi Mp3 300 zaenkrat zadostuje. Nikoli si nisem želel motorja, vedno vidim vso zadovoljstvo v skuterju. In izpolnjuje moje potrebe. Prevoženih cca 80.000km s 50(65)ccm skuterji.
Mogoče pa sem jaz čuden, ko sem delal nedeljske izlete s 50ccm 4T Liberty in s končno 45km/h tudi po 100km. Recimo izlet Koper-Pivka-Postojna-Koper ...
Pa sem tudi užival
Mp3 300 z 21konji in težo 220kg ni glih za dirkat ... končna po GPS je 115, po števcu cca 120-125 . Po hitri cesti sem velikokrat, vozim 110 po števcu. Tudi po Italijanski AC sem skoraj vsako drugo nedeljo. Vozim 110-115 po števcu. Kakor opažam, tudi če voziš po voznem 100, vseeno imaš vsake toliko za prehitet kak avto, ki je počasnejši. Malo moreš gledat ogledala in spremljat spredaj in zadaj pa gre BP.
Na regionalki pa vozim 70-80-90-100km/h (po števcu) tu se mi zdi še normalna lahka vožnja in uživam. Nedeljski izleti so se povečali iz 100km na 160km ...
Tako da s skuterjem ki gre 100-ko mislim da se čisto spodobno pelješ in v službo in na izlet ... za večje brzine pa je polna A kategorija in "pravi" motor ...
Zato je pač toliko motorjev in skuterjev, da vsak najde idealnega za svoje potrebe.
V poznih 90ih je bila zgodba s 125ccm čisto drugačna
In življenje tudi. Če samo pomislim kaj smo imeli v družbi... Avtomatik s končno hitrostjo 100km/h, štirka še hitrejša, Gilera enduro s kitom 175ccm, Yamaha enduro 125, BT, elektronik ... Vse je letelo , pa veliko krat tudi brez čelade... (samo za test haha)
Vsak vikend sem tudi v Trstu, skuterjev po mestu ogromno. Se pa skoraj ne spomnem kdaj sem nazadnje videl 50ccm. Saj so večinoma 125 ali več. Letijo pa sem in tja kot ose
Je pa v Italiji minimalna kubikaža za na hitro cesto 149ccm.