Za tiste 3 jurje razlike ze nardis izpit za motor in kupis motor.Kile pri hitrosti ne igrajo velike vloge (pri pospešku pa seveda ja. Mojih 110 kg moja Aprilia SR-GT 125 sport (11kW/15MK) komot premakne do blokade obratov(117 po števcu). Dobrih 100 se da peljat tudi kam dlje.
Za vse, ki jim je to premalo, se pa za dobrih 7 jurjev (kar je cca 3 jurje več, kot stanejo te 125-ke) dobi Piaggio MP3 300, ki ima 26 konjev in gre tudi za avtocesto dovolj.
Moja TDMka je vredna glih ene 2 jurja, mogoče mal čez, pa zvesto služi. 900 kubikov, brez problema v dnevnem prometu, vsako leto tudi kakšna daljša zadeva, nikoli zbit itd. Poraba malo če 4 litre ob dnevni vožni. Point je , da se da dobit. Tudi sam sem delal izpit šele pri 40, ampak niti razmišljal nisem o manjših jajcih, kot je motor, s katerim se poleg dnevne vožnje lahko zapelješ tudi na izlet. Izbira pa je seveda od - do. GSov je na cesti recimo kot da so zastonj....Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.
Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
Ne vem kje ti gledaš, ampak moja 15 let stara kanta je vredna morda 3 jurje, pa nimam nobenih težav z njo. Res pa nisem prvi v gostilni.Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.
Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
Izgleda imamo različne Kriterije, kaj je dovolj. Ker ni dovolj samo, da pride do neke hitrosti, ampak kako se potrm tam tudi pelje. in 300 kubičen MP3 zame ni za na AC.Za vse, ki jim je to premalo, se pa za dobrih 7 jurjev (kar je cca 3 jurje več, kot stanejo te 125-ke) dobi Piaggio MP3 300, ki ima 26 konjev in gre tudi za avtocesto dovolj.
dr.Pullye sem dal na Beverly 400 in lahko potrdim... odlična zadevaZbudiš ga da da vse od sebe od trenutka ko obrneš gas.
Razumem tvoj point in za take potrebe bi tudi jaz vzel kaj močnejšega. Za izlete sem imel jaz dolga leta kabrioleta, ki ga zdaj nimam več, bo pa kmalu znova verjetno kak avto z fun faktorjem. Ne bo motor.Moja TDMka je vredna glih ene 2 jurja, mogoče mal čez, pa zvesto služi. 900 kubikov, brez problema v dnevnem prometu, vsako leto tudi kakšna daljša zadeva, nikoli zbit itd. Poraba malo če 4 litre ob dnevni vožni. Point je , da se da dobit. Tudi sam sem delal izpit šele pri 40, ampak niti razmišljal nisem o manjših jajcih, kot je motor, s katerim se poleg dnevne vožnje lahko zapelješ tudi na izlet. Izbira pa je seveda od - do. GSov je na cesti recimo kot da so zastonj....
Kje si zdej na 2 jurja? Mp3 je blo receno, da je 7k, izpit 1k in ti ostane se cedno 6k za "stara zgonena jajca"...Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.
Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
Ja, sam ne gre 100, k bi eni ne vem kaj od 125cc kavnega mlincka...Zdaj lahko grem 6 ur odvoziti za 300€, pa nimam niti izpitne. Za 3 jurje dobiš svašta. Vse v tem rangu kuri pod 2,5 litra na 100 km.
Ja kolikor pravijo tukaj, tam do 100 gre bp (duke in mt 125 tam nekje 120 celo) kaj več pa niti ne rabim, ker čez 90 se redkokdo pelje. Za na šiht iščem, malo mesta, malo regionalke, 25 km na dan sumasumarum, nizka poraba in stroški. Ne rabim TDM-a, GS-a in podobnih težkih krav, za to že imam avto, ti teškaši imajo drugo poslanstvo in bi ga bilo za moj namen nesmiselno imeti. Kvečjemu morda še nekaj v a2 kategoriji, like bmw g310 r, versys 300, mt 03, triumph scrambler 400 itd.Ja, sam ne gre 100, k bi eni ne vem kaj od 125cc kavnega mlincka...