Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.

Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.

Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
Moja TDMka je vredna glih ene 2 jurja, mogoče mal čez, pa zvesto služi. 900 kubikov, brez problema v dnevnem prometu, vsako leto tudi kakšna daljša zadeva, nikoli zbit itd. Poraba malo če 4 litre ob dnevni vožni. Point je , da se da dobit. Tudi sam sem delal izpit šele pri 40, ampak niti razmišljal nisem o manjših jajcih, kot je motor, s katerim se poleg dnevne vožnje lahko zapelješ tudi na izlet. Izbira pa je seveda od - do. GSov je na cesti recimo kot da so zastonj....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.

Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
Ne vem kje ti gledaš, ampak moja 15 let stara kanta je vredna morda 3 jurje, pa nimam nobenih težav z njo. Res pa nisem prvi v gostilni.
Za vse, ki jim je to premalo, se pa za dobrih 7 jurjev (kar je cca 3 jurje več, kot stanejo te 125-ke) dobi Piaggio MP3 300, ki ima 26 konjev in gre tudi za avtocesto dovolj.
Izgleda imamo različne Kriterije, kaj je dovolj. Ker ni dovolj samo, da pride do neke hitrosti, ampak kako se potrm tam tudi pelje. in 300 kubičen MP3 zame ni za na AC.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Moja TDMka je vredna glih ene 2 jurja, mogoče mal čez, pa zvesto služi. 900 kubikov, brez problema v dnevnem prometu, vsako leto tudi kakšna daljša zadeva, nikoli zbit itd. Poraba malo če 4 litre ob dnevni vožni. Point je , da se da dobit. Tudi sam sem delal izpit šele pri 40, ampak niti razmišljal nisem o manjših jajcih, kot je motor, s katerim se poleg dnevne vožnje lahko zapelješ tudi na izlet. Izbira pa je seveda od - do. GSov je na cesti recimo kot da so zastonj....
Razumem tvoj point in za take potrebe bi tudi jaz vzel kaj močnejšega. Za izlete sem imel jaz dolga leta kabrioleta, ki ga zdaj nimam več, bo pa kmalu znova verjetno kak avto z fun faktorjem. Ne bo motor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
Hm, za izpit za neomejeno sigurno daš jurja (saj za a2 tudi ne veliko manj), za 2 jurja pa dobiš kvečjemu zgonjeno in parkrat skotano kanto.

Preveč za ekonomičen prevoz na šiht.
Kje si zdej na 2 jurja? Mp3 je blo receno, da je 7k, izpit 1k in ti ostane se cedno 6k za "stara zgonena jajca"...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.469
5.766
113
Ajde 100 gre. Ni pa to potovalni motor kot eni mislijo glede na to na kake izlete hodijo.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Ja, sam ne gre 100, k bi eni ne vem kaj od 125cc kavnega mlincka...
Ja kolikor pravijo tukaj, tam do 100 gre bp (duke in mt 125 tam nekje 120 celo) kaj več pa niti ne rabim, ker čez 90 se redkokdo pelje. Za na šiht iščem, malo mesta, malo regionalke, 25 km na dan sumasumarum, nizka poraba in stroški. Ne rabim TDM-a, GS-a in podobnih težkih krav, za to že imam avto, ti teškaši imajo drugo poslanstvo in bi ga bilo za moj namen nesmiselno imeti. Kvečjemu morda še nekaj v a2 kategoriji, like bmw g310 r, versys 300, mt 03, triumph scrambler 400 itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
Moj Suzuki GSX-S 125 gre 100 po ravnem dokaj hitro, tudi 110, če malo vztrajaš. Zame dovolj leti, prometa ne oviraš, vozim se po "stari cesti" večinoma zato je veliko ovinkov in ni dolgih ravnin, je ta moč dovolj. Seveda za divjanje in F1 pospeške pa res ni, ampak mislim, da je tako še bolje / varno. Je pa res, da nisem težka kategorija zato je zame fajn ta motor. :D Baje se dajo ti "stock" motorji odklenit, da grejo malo bolj, če pa je res oz. kaj zamenjaš pa nevem. Izpuh sigurno ne da kaj dosti moči.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.651
113
Še 1x...odmična je 3/4.......pa kak remap..... če obstaja sploh za take zadeve....
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Ja spet je debata kaj komu paše :) Meni recimo tudi Mp3 300 zaenkrat zadostuje. Nikoli si nisem želel motorja, vedno vidim vso zadovoljstvo v skuterju. In izpolnjuje moje potrebe. Prevoženih cca 80.000km s 50(65)ccm skuterji.
Mogoče pa sem jaz čuden, ko sem delal nedeljske izlete s 50ccm 4T Liberty in s končno 45km/h tudi po 100km. Recimo izlet Koper-Pivka-Postojna-Koper ...
Pa sem tudi užival :)

Mp3 300 z 21konji in težo 220kg ni glih za dirkat ... končna po GPS je 115, po števcu cca 120-125 . Po hitri cesti sem velikokrat, vozim 110 po števcu. Tudi po Italijanski AC sem skoraj vsako drugo nedeljo. Vozim 110-115 po števcu. Kakor opažam, tudi če voziš po voznem 100, vseeno imaš vsake toliko za prehitet kak avto, ki je počasnejši. Malo moreš gledat ogledala in spremljat spredaj in zadaj pa gre BP.

Na regionalki pa vozim 70-80-90-100km/h (po števcu) tu se mi zdi še normalna lahka vožnja in uživam. Nedeljski izleti so se povečali iz 100km na 160km ...

Tako da s skuterjem ki gre 100-ko mislim da se čisto spodobno pelješ in v službo in na izlet ... za večje brzine pa je polna A kategorija in "pravi" motor ...

Zato je pač toliko motorjev in skuterjev, da vsak najde idealnega za svoje potrebe.

V poznih 90ih je bila zgodba s 125ccm čisto drugačna :) In življenje tudi. Če samo pomislim kaj smo imeli v družbi... Avtomatik s končno hitrostjo 100km/h, štirka še hitrejša, Gilera enduro s kitom 175ccm, Yamaha enduro 125, BT, elektronik ... Vse je letelo , pa veliko krat tudi brez čelade... (samo za test haha)

Vsak vikend sem tudi v Trstu, skuterjev po mestu ogromno. Se pa skoraj ne spomnem kdaj sem nazadnje videl 50ccm. Saj so večinoma 125 ali več. Letijo pa sem in tja kot ose :)

Je pa v Italiji minimalna kubikaža za na hitro cesto 149ccm.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
To so bili eni drugi časi, apn z 39 batom, 2 zoba večjim zobnikom spredaj in odprtim auspuhom mi je letel 85-90, noben ni na valjih kontroliral koliko gre, nobenega stikala za 50 nisi rabil. Naslednja 3 leta, dokler sem ga še imel, nisem imel z njim nobenih težav, tik preden sem ga prodal mu je pa začela končna hitrost padati. Verjetno bi moral batne obročke menjati. 125ke sem peljal brez izpita (vespa, yamaha tdr, drugega nisem).

Malo še kolebam ali naredim kodo 125 ali a2... koliko ste kaj v zadnjem času dali za kodo ali a2?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gox in Kamele0N

wardi

Zelenc'
12. dec 2019
9
5
3
Viper Zakaj pa A2? Iz posta razberem, da nisi ravno najstnik? Kaj moraš narediti (zdravniški, tečaj, teorija, 20 ur, izpit) in posledično cena je enako za A in A2... Z A te pride cca 1000-1200.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Imel bom nekaj za dnevni commuting, zgornja meja za to mi je potem kak 300 kubični moped ki ima cca 25-30 kw. Na tej relaciji se redkokdaj peljem več kot 100. Verjetno bi itak solidna 125ka bila dovolj.

Hm, če so iste cene potem je dejansko vseeno katerega grem delati. Prve pomoči verjetno ne rabim delati če sem jo že naredil pri izpitu za avto?