na avto.net Oziroma sem ga videl že prej na Marketplace, ko je bil čisto predrag.
Sicer mu slike v oglasu niso delale glih usluge oziroma glede na ostale RS-ke kak hitro zginejo iz a-neta predvidevam, da je tu blo zaradi videza na slikah in tega, da je Tuono. Bil je dovolj blizu, da sem šel gledat in je zgledal kar dobra osnova za obnovo. Ampak po mojem mnenju je preveč stvari manjkalo pri taki ceni in sem se zahvali, hvala ampak ne hvala. Potem je pa SMS prinesel SMS in še kak SMS in smo našli ceno s katero sva se oba strinjala.
Motor dela in bi naj bil pred kratkim obnovljen. Mi je kazal slike, ko je bil v kosih. Glede na to kako gre in kako vžge to celo verjamem. Tudi, ko sem oljno pumpo dol vzel je plastični zobnik spodaj zgledal lepo rumeno in ne rjavo. Tak, da v prvi fazi še ne gre v kose.
Fergazer ni bil original (rabi kdo Polini 34 ferg?), airbox manjka, oljna pumpa odklopljena in manjkajoča zajla in uvodnica za cevke. Vetrobran zlaman. Ena mala razpoka (1cm na kraku) na felni, kot da bi neko palco nekdo not potisno. Na ohišju števca razpoka. Plovec za olje potrgane kable. To je to kaj sem večjih zadev našel do sedaj. Plastike ni videt, da bi ble polamane. Ostalo pa pač 20 let star motor, valda ni več novo, spet pa ni razjebano do konca. JE pa polno nekih malenkosti, ki rabijo ljubezen. Ko potegnem črto se mi zdi malo boljši, kot sem pričakoval po prvem ogledu.
Ferg (čakam dele za obnovo) in oljna pumpa je že pravilno priklopljena in dela, plovček za olje sem porihtal, airbox že naročen na Ebayu. Vetrobran iščem že 14 dni in ne najdem nikjer. Bom kot kaže nardil karbonskega. Felno morem malo slovenske majstre, ki to popravlajo vprašat ali je to za popravit ali za upokojit. Rave ventil grem iskat ta teden. Avspuh še ne vem al bo šel gor Gianelli al bi tega obnovil.
Sedeže bom menjal. Voznikov je mel en jeziček zlaman in oblečen je v neko debeleo eht usnje, tak da se ne vsede več lepo v ležišče in že imam drugega, zadnjega se odločam ali tega preoblečt ali dat gor od cestaka, ki nardi lepšo linijo. Glede na to, da je udobje popolnoma nepomembno, ker se nihče ne bo vozil zadaj.
Kam bo šla smer v zunanjost mi je pa trenutno še malo uganka. Ali ga dam nazaj v original črno barvo, kar mi ni najbolj všeč. Bolj se nagibam, da grejo barvani deli v to modro-vijola barvo. Malo sem se igral tudi z idejo, da bi vse te dele oblekel v karbon. Ampak jebeštrga to zna bit malo preveč izstopajoče.
Tak, da ja to je to. Projekt za naslednji 2 leti. V prvi fazi, da je mehansko original kompletn in izpravn. Potem barvanje delov in registracija. Pol pa malo uporabe, da vidimo kaj se bo še pokazalo, naslednjo zimo pa komplet v kose, da bom za vsak šrauf vedel kje sem.
To je pa ena izmed slik, ki so bile v oglasu.
Sicer mu slike v oglasu niso delale glih usluge oziroma glede na ostale RS-ke kak hitro zginejo iz a-neta predvidevam, da je tu blo zaradi videza na slikah in tega, da je Tuono. Bil je dovolj blizu, da sem šel gledat in je zgledal kar dobra osnova za obnovo. Ampak po mojem mnenju je preveč stvari manjkalo pri taki ceni in sem se zahvali, hvala ampak ne hvala. Potem je pa SMS prinesel SMS in še kak SMS in smo našli ceno s katero sva se oba strinjala.
Motor dela in bi naj bil pred kratkim obnovljen. Mi je kazal slike, ko je bil v kosih. Glede na to kako gre in kako vžge to celo verjamem. Tudi, ko sem oljno pumpo dol vzel je plastični zobnik spodaj zgledal lepo rumeno in ne rjavo. Tak, da v prvi fazi še ne gre v kose.
Fergazer ni bil original (rabi kdo Polini 34 ferg?), airbox manjka, oljna pumpa odklopljena in manjkajoča zajla in uvodnica za cevke. Vetrobran zlaman. Ena mala razpoka (1cm na kraku) na felni, kot da bi neko palco nekdo not potisno. Na ohišju števca razpoka. Plovec za olje potrgane kable. To je to kaj sem večjih zadev našel do sedaj. Plastike ni videt, da bi ble polamane. Ostalo pa pač 20 let star motor, valda ni več novo, spet pa ni razjebano do konca. JE pa polno nekih malenkosti, ki rabijo ljubezen. Ko potegnem črto se mi zdi malo boljši, kot sem pričakoval po prvem ogledu.
Ferg (čakam dele za obnovo) in oljna pumpa je že pravilno priklopljena in dela, plovček za olje sem porihtal, airbox že naročen na Ebayu. Vetrobran iščem že 14 dni in ne najdem nikjer. Bom kot kaže nardil karbonskega. Felno morem malo slovenske majstre, ki to popravlajo vprašat ali je to za popravit ali za upokojit. Rave ventil grem iskat ta teden. Avspuh še ne vem al bo šel gor Gianelli al bi tega obnovil.
Sedeže bom menjal. Voznikov je mel en jeziček zlaman in oblečen je v neko debeleo eht usnje, tak da se ne vsede več lepo v ležišče in že imam drugega, zadnjega se odločam ali tega preoblečt ali dat gor od cestaka, ki nardi lepšo linijo. Glede na to, da je udobje popolnoma nepomembno, ker se nihče ne bo vozil zadaj.
Kam bo šla smer v zunanjost mi je pa trenutno še malo uganka. Ali ga dam nazaj v original črno barvo, kar mi ni najbolj všeč. Bolj se nagibam, da grejo barvani deli v to modro-vijola barvo. Malo sem se igral tudi z idejo, da bi vse te dele oblekel v karbon. Ampak jebeštrga to zna bit malo preveč izstopajoče.
Tak, da ja to je to. Projekt za naslednji 2 leti. V prvi fazi, da je mehansko original kompletn in izpravn. Potem barvanje delov in registracija. Pol pa malo uporabe, da vidimo kaj se bo še pokazalo, naslednjo zimo pa komplet v kose, da bom za vsak šrauf vedel kje sem.
To je pa ena izmed slik, ki so bile v oglasu.