SCT - ad acta

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.798
2
38
50
LJ
No, danes je dejansko SCT šel v stečaj, bi pa nekaj napisal o delu, ki sem ga opravljal preko pogodbenega podjetja, ki je bilo podizvajalec SCT. Verjetno imate mnogi tu glede SCT žalostilen besednjak. Temu lahko pritrdim, hkrati pa ga delno zanikam. Namreč SCT nikoli v 'tej naši' nebi mogel obstajati, če nebi gradili za politike, klerike,... Že samo dejstvo, da se je DDC preimenoval v DRI nekaj pove. Prav tako ni res, da je gradbeni lobi od AC programa dobil 2 milijardi € extra. Tu zadaj je politika, njeni podmladki, župani & U name it in jasno lobiji vseh vrst. Nabasal sem na vse, nikoli pa nisem delal v njihovo korist. Sem tudi zavračal beton, vendar smo ga sporazumno poslali h kakšnemu lokalcu, ki mu je bilo za kvaliteto vseeno. Nikoli ga pa (betona) nisem zavrnil za gradnjo nekega 'nadzornega', čeprav je bilo mnogo pritiskov name.

Dokler bodo ti 'evergreen' politiki pri nas na čelu, bomo mi luzerji. Enostavno se jim 'hebe' za nas, gledajo le na lastne oz koristi za sorodnike. In tu so vsi SD, LDS, Zares,SDS, SLS...

Sicer pa, na cesto bo 'letelo' 760 SCT-jevcev, posredno pa še kakih 10k ljudi. SCT dokapitalizirat je za banke 'mission impossible', bo pa potrebno vsem tem ljudem dati socialo + banke dokapitalizirati (+nagraditi njihove šefe). Upam, da ste pripravljeni.

BTW: tudi jaz bom na zavodu čez cca 3 tedne.

PS: Za časa največjega gospodarskega booma, je moja plača stagnirala, kljub JJ-evim trditvam, da se standard dviga (v bistvu so bile plače praktično fix-ne, dvigovale so se pa cene). Ampak ta bumbar je to govoril le za svoje, nikoli za delavce, kot sem jaz in mnogi drugi.

Kar se SCT-ja tiče, pa sedaj izlijte srž.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.367
7.099
113
pri taščici
Pogumno si napisal, sploh ker....
Sicer pa saj interno se je ze od novega leta vedelo, da je vse skupaj kupovanje casa. Najbrz bo cas pokazal zakaj so ga "kupovali". Welcome to the club....
Sicer ne vem kako se je delalo v preteklih letih, zal mi je ker nisem sel bajte delat 2010 ko je bil dumping na vrhuncu(do padca vegrada)... In takrat ni bila vazna cena, ker vse je v "dzep" menedzerjev in njegovih "posvecenih". In to ne samo v sct najbrz.
 
Nazadnje urejeno:

erikson

Guru
25. avg 2007
22.805
6.567
113
SCT je bilo podjetje, ki je zgradilo šole, nebotičnike, poslovne objekte, mostove, ceste, ki jih vsi vsakodnevno uporabljamo. Seznam referenc je za slovensko podjetje preprosto impresiven. Škoda ga je.

roza.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.105
464
83
45
dolenska
Moje sožalje, stari.
Vem o čem govoriš. Dejstvo je, da na delavca se vsak požvižga. Material in denar se je vrtel v napačnih rokah. Recimo; pritisnem na šefa, da zmanjkuje kamna v kamnolomu. Leti tip gor, malce plača in javi da je urejeno. Urejeno tako, da je kamion prišel na pol prazen. Pokličem še enkrat šefa, on kasneje pokliče nazaj in Pravi, da je urejeno. Grem s kamiondžijem v pruh, da vidim. Itak, da je bolo bl prazno, ker niso folgal minirat. Vprašam strojnika kako je,...... V kamion, n pumpo, plato pira, in fure za cel teden.
To ni osamljen primer. To povem šefi, pa se mi je smejal.Na Blanci in Krškem se je en sporazum med vodji vzpostavil, da je delo potekalo, ker če bi šefe poslušali, bi se med sabo pobili.
Direktorji firm so se pa po prsih tolkli.
Da ne omenim, kako je dobr nadzoru šlo, Ko sem ga jaz fihtal za kamion savca, je qurba na vhod kamero dal.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.469
2.451
113
Ok zdaj še bo mogoče kdo vmes izlil suze za SCTjem koliko je dobrega nardil in za to bil vedno preveč plačan ok... Zdaj pa povejte meni laiku, kdo mislite da bo zdaj prevzemal projekte ko SCTja več ne bo? A mislite da je SCT edina firma pri nas ki lahko vodi kak večji projekt? Nevem... povejte mi strokovnjaki? Gori je nekdo napisal da bo brez dela ostalo 760 SCTjevih delvcev + posredno 10k ljudi? A vi res mislite da ni nihče sposoben prevzeti dela od SCT-ja? Kaj ti pomaga 1000 zaposlenhi SCTjevecev ter posredno 10k ljudi če pa ti tega ne zmoreš vzdrževat? Mislim da je prava poteza da se ta svinjarija dokončno ugasne. Ne trdim da bodo sedaj na trgu sami poštenjaki, bolje definitivno bo. V kolikor bo delo bodo ljudje zaposleni pri teh firmah (saj je najbrž pričakovat da se bo obseg poslov teh podjetij povečal), v nasprotnem primeru pa je logično da če ni dela ga tudi ne moreš čarat. V Jugoslaviji smo ustvarjali umetna delovna mesta da je bila zaposlitev... če vam je to všeč pa ok
smile-1.gif
 

terencehill

Pripravnik
2. mar 2011
209
2
18
Franci, bil si v tem sistemu. Nisi kriv za tako stanje, samo v tej drzavi so pac zlizani med sabo: beli, rdeci, modri, crni... slovenci so najvecja golazen od naroda, unicujoci pohlep, potuhnjene picke, kriv pa nihce. Jest upam, da nam MDS ne da vec denarja, da gre res vse v [censored], drugace se ne bo nic preobrazilo. Sluzbo pa mislim, da bi moral dobiti, govori se, da bo posle prevzel CGP Novo mesto (D.J.). Ce mislijo delat zeleznico in pasovnice, ker nekateri bi spet radi nagrabili denar na otoske racune. Tako da se kar pripravite, novi plenilci ze cakajo na drzavni denar.
crazy1.gif
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
To, da bo šel SCT v stečaj, je bilo poznavalcem jasno že nekaj časa. Ni kaj rešiti v tej fazi. Folk je sicer osredotočen samo na padec tega giganta, le malokdo pa se zaveda, da to za sabo potegne ogromno število ljudi. Kot praviš, je od SCTja odvisnih vsaj 10.000 ljudi, po nekaterih ocenah pa celo do 35.000.
Ivan je bil s svojim podjetjem zelo uspešen v tujini, kjer so imeli ogromne posle. V Sloveniji se sploh ne bi smel preveč zapletati, saj si je tu uničil celoten ugled. Jasno je, da ga je politika izrabljala za izplen državnega denarja. Zato so bili vsi projekti navidezno preplačani, denar pa seveda ni končal (le) na računih gradbincev. Verjetno taisti lobiji že iščejo nove projekte (npr. železnice, teš), kamor se bodo lahko prisesali. Včasih je bilo potrebno podmazati le največje ribe, ostali so bili zadovoljni s flašo vina. Danes pa že vsak vaški župan in nadzornik želi visok delež, zaradi česar je škoda še večja. Ko bo potrebno dokazati izvor premoženja, bo verjetno šlo na boljše.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.245
889
113
avto, ni problem v prevzemu del. problem je v referencah. če nimaš referenc, ne moreš sploh ponujati del. in potem pridejo tujci. to se npr. dogaja v srbiji, kjer vse večje posle kreditirajo, projektirajo in gradijo tujci.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.805
6.567
113
Pahor je "off the record" povedal - gradilo bo 25.000 Kitajcev.

Na Poljskem imajo z njimi hude težave - za avtocesto do Nemčije so Kitajci ponudili zelo nizko ceno (polovico cenejšo od pričakovane), vendar delavcev ne plačujejo. Tako da so jim včeraj projekt vzeli. Cesto pa sicer Poljaki nujno potrebujejo za Evro 2012.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.472
7.619
113
ne ni res.

Pahor je "off the record" povedal da kitajci ne bodo gradili ker jih 25000 nimamo kam dat.

Ce ze navajas bodi tocen
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.805
6.567
113
Če se bodo prijavili na razpis, izpolnili pogoje in bodo najcenejši, Pahor ne sme preprečiti njihovega izbora.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Težko bodo Kitajci izpolnili kakršnekoli pogoje, razen če jim politika ne bo pomagala (kar pa se je za bati). Imaš pri nam nekaj vplivnih ljudi, ki bi radi spravili Kitajce notri, da lahko pobašejo mastne provizije. Večina politikov pa se ne zaveda, da če daš delo slovenskim firmam, večina denarja ostane Sloveniji tako ali drugače (davki, plače delavcem se pretvorijo v trošenje dobrin, kjer spet pobira država itn). Pri Kitajcih je pa tako, da pripeljejo čisto vse s sabo in prav tako tudi vse denar poberejo s sabo (razen DDV-ja, kar pa ni veliko).

Saj, koliko kitajskih firm gradi po Franciji, Nemčiji, Nizozemskem, Italiji, Švedskem, Veliki Britaniji?
grims-1.gif

Pa so gotovo še cenejši kot pa bi bili pri nam.
 
Nazadnje urejeno:

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Delal bo Strabag, AlpineBau,Swetelski.... z Bolgari, Romuni, Kitajci,itd....

Redkokdo se zaveda, da propad takih firm kot sta SCT in Primorje pomeni tudi propad njihovih referenc. Čez nekaj mesecev v Sloveniji ne bo več nobenega podjetja, ki bi se lahko prijavilo za gradnjo kakega večjega inženirskega objekta, odseka avtoceste ali pa železniške proge, pa naj bo to doma ali v tujini.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zato pa mislim, da bodo poskušali vsaj Primorje obdržat, čeprav tudi še komaj lebdi na gladini (plava že dolgo ne). Če tega ne naredijo, bodo res vse tujci prevzeli, ki seveda ne bodo delali ceneje, kot mislijo nekateri tukaj, saj domače konkurence ne bo. Dobički bodo šli ven, ne v državno malho. Tako bo gradbeništvo potemtakem še precej dražje.

Zajebali pa so vsi ti pogoltni menedžerji. Žal.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.469
2.451
113
Citat:
Uporabnik sass pravi:
avto, ni problem v prevzemu del. problem je v referencah. če nimaš referenc, ne moreš sploh ponujati del. in potem pridejo tujci. to se npr. dogaja v srbiji, kjer vse večje posle kreditirajo, projektirajo in gradijo tujci.

To morda res, ampak ne misliš da je SCT edino podjetje z referencami in da bodo k nam prišli Kitajčki? Mislim da se to ne bo zgodilo.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Preprican sem da ce za SCT ,Vegrad in podobne bolseviske firme nikoli ne bi vedeli ,bi sedaj ne imeli za odplacevati 60 let posojil za par km tretjerazrednih polavtocest. ,katere bodo sedaj ostale se brez garancij....
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
Bodi prepričan, da so od teh boljševiških firm imeli največ koristi politiki vse barv in usmeritev.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.805
6.567
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Večina politikov pa se ne zaveda, da če daš delo slovenskim firmam, večina denarja ostane Sloveniji tako ali drugače (davki, plače delavcem se pretvorijo v trošenje dobrin, kjer spet pobira država itn). Pri Kitajcih je pa tako, da pripeljejo čisto vse s sabo in prav tako tudi vse denar poberejo s sabo (razen DDV-ja, kar pa ni veliko).
Tisti, ki so se trudili, da so posli ostali v Sloveniji, sedaj zaradi tega hodijo na sodišče. Čista lopata in te fore.

Kot so povzele Finance Zidarjev obisk v Državnem zboru:

Citat:
"Samo združena gradbena operativa je edina zmožna upora tuji konkurenci. Pri nas se da dokazati, da smo delali kot dobri gospodarji. Delali smo kvečjemu cenejše kot dražje," je na vprašanje, kakšen je bil namen sporazuma med gradbinci, odgovoril Zidar.

"SCT je za doma prevelik, za v tujino premajhen. Po 40 letih staža sem izpadel kot da sem ne vem kaj. Delal sem kot dober gospodar, v dobrobit Slovenije. Jaz sem pravi in plavi Slovenec. Sedaj pa se moram tukaj zagovarjat kot kakšen 'mulec'," je povedal.

"Pokažite mi firmo v Sloveniji, ki bo dobila posel v Nemčiji in Italiji. Če mislite, da bom jaz delal kilometer avtoceste v Avstriji, bom prej rimski papež," je dejal Zidar.

In kakšna je bila vloga države pri nastanku kartelnega dogovora? "Mi smo edini imeli dovolj referenci in kapacitet, mi nismo bili za delitev. Sploh nismo vedeli, kaj je to kartelni dogovor. Šlo je za to, kako bomo mi delali doma," je povedal Zidar. Ob tem je omenil redne mesečne sestanke v organizaciji Darsa in poudaril, da je bilo 'likofov' ob obloženi mizi več. "Tega se ne spomnim, kdo je bil tam. Vem, da smo vedno kaj spili in pojedli, se poveselili in skregali, občasno tudi skoraj stepli," je pojasnil Zidar.

"Sestali smo se po gradbinsko, kaj spili, tolkli en po drugem. Da ne rečem, da so leteli kozarci. Cel vzhod, sever, jug, ni bila nobena gostilna prikrajšana," je na vprašanje, kje so se še sestajali, odgovoril Zidar. Edini udeleženec sestankov, ki se ga spomni, je bil tedanji šef Darsa Jože Brodnik.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
razumem te, vem o cem govoris..ampak..ti si zavračal..veš koliko jih ni..in kle je problem.

ker si ne želim čeferina na glavo bom tiho, te pa povabim na pijačo pa lahko kako rečeva..častim jaz

btw
na katerih vse privat gradbiščih nisem videl sct kamionov, delavcev,orodja..ne bi niti anšteval. kam so se zgubljali kubiki betona, nasipa, drenažnega in drugih peskov..tudi ne bom pisal. ampak..delalo se je z roko v roki.

ti si ga pa posral. blizu mega objekta bi moral nabavit zemljo, pa o 3 faze zidat z 'našim' materialom.