Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cca. 20.000km/leto. Trenutno sem, po 7.5 mesecih, pri 12.300km.
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Kolk vas je pa kot rusov....
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cca. 20.000km/leto. Trenutno sem, po 7.5 mesecih, pri 12.300km.
Lastnik edinega Nissan Leaf-a v Sloveniji, ki je tudi predsednik DEVS-a, je po enem letu naredil že, mislim, da preko 40.000km. Ima pa vsak dan relacijsko vožnjo Ce-Lj-Ce, potem pa še naokoli po ostalih vožnjah. Polni ga pa doma v CE in v Ljubljani ali pred stavbo Siemensa ali pa v garažni hiši CityParka, kjer so brezplačne polnilne postaje za električna vozila.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Trošarina je na računu za elektriko. Lahko se pa vozite na McDonaldsovo olje, če hočete, ali pa na avtoplin. Vse možnosti imate. Ampak lažje se je pritoževati in nergati in zganjati fovšijo.
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
To se da doseči tudi z dizlom...
Citat:
Uporabnik janus pravi:
Nabijaš, da ni res.
Kot prvo, jasno in razločno zavzemi stališče.
Moje stališče je: tako opevani CO2 izpusti so neposredno povezani s porabo energenta. Višja poraba, več CO2 in obratno.
Kar se z leti spreminja, je izkoristek ICE. Motorji z večjim izkoristkom v podobnem avtu porabijo manj energenta, ergo proizvalajci lahko trdijo, da so zmanjšali izpuste CO2. Ti je to jasno?
in kot sem ti tudi pokazal na podatkih, ki si jih ti posredoval, ima 1.8T of 1.8TFSI, kar se podobne porabe tiče podobne izpuste, seveda pa so zmogljivosti večje.
in sam sebi si še enkrat pokazal isto štorijo:
A4 1.8T ima porabo 9.89 in izpust 182 g/km
A4 1.8TFSI ima porabo 9,62 in izpust 170 g/km
Res ne vem, v katero drevo lajaš?
Nisi odgovoril na konkretno vprašanje. A si ne upaš?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Koliko ima porabe od Kranjske Gore do Vršiča, če štartaš iz Ljubljane?
Se ne moreš sprijazniti z nizko porabe Ampere? Tako boli?
V tistem momentu, ko "tanka", mogoče res.Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Važno je, da opravlja vsakodnevne vožnje praktično zastonj...