Proizvajalci goljufajo pri uradni porabi

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Ok, če nekdo dela 20k letno po mestu potem recimo da je tole prava izbira zanj.

Ker pa verjamem, da večina dela 20k+ kilometrov v mešanem ciklu, je tvoja poraba, pa še to ne vem zakaj si vzel bencinarja, pretirana.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kdaj ti polniš mobilni telefon?

Moraš imeti zelo močno voljo, da dejansko vedno, ko se ti baterija sprazni, greš nekam stati in filati. Sam vem, da bi bi pogosto rekel, da zdele res nimam časa, in bi na bencin vozil precej pogosto. Ampak važno, da se špara.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ok, če nekdo dela 20k letno po mestu potem recimo da je tole prava izbira zanj.

Ker pa verjamem, da večina dela 20k+ kilometrov v mešanem ciklu, je tvoja poraba, pa še to ne vem zakaj si vzel bencinarja, pretirana.

No, pa mi daj protiprimer primernega avta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kdaj ti polniš mobilni telefon?

Moraš imeti zelo močno voljo, da dejansko vedno, ko se ti baterija sprazni, greš nekam stati in filati. Sam vem, da bi bi pogosto rekel, da zdele res nimam časa, in bi na bencin vozil precej pogosto. Ampak važno, da se špara.

Ne vem, kdaj ti polniš mobilni telefon, ampak jaz ga uporabljam kar dosti in ga polnim ponoči, ko sem na delovnem mestu, pa še na obiskih, če je potrebno.
No, Ampero polnim doma, včasih v službi, če sem pa v kakšnem nakupovalnem centru ala CityPark, pa še tam. Polnilnih postaj je vedno več. Sej ni treba čakati, da se ti baterija izprazni, da ga daš filati. Temu se reče priložnostno polnjenje. Polniti ga daš ob priložnosti, ki se ti ponudijo. Če je pa nimaš, imaš pa še vedno bencin za back-up.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jst mislm, da AndY1 tudi uživa v tem in dokler uživaš, ti ni muka delat določeno stvar. SIcer to stane, vendar, kaj pa je danes še zastonj. Evo, zdej pa grem na avtonet gledat 19 feltne, ker uživam v pretirani colaži, hahahaa
grin1.gif
Brez zajebancije...vsako tele ima svoje veselje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Čaki sam si napisal:

"
Še vedno so polnilne postaje brezplačne."

Ja in?

Ja torej smatram ker si to napisal da tudi prakticiraš da se ti še prej vse skupaj po tvoje "POPLAČA/IZPLAČA" ?

Seveda. Ko polnim na javnih polnilnih postajah, ki so še brezplačne, me tudi tisti 1.5 EUR/100km ne stane nič.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
4 ure za 75km. Li-XX.

288 celic. V modulu so 3 vezane vzporedno, 96 modulov vezanih zaporedno.

Za napetost, tok in moč si lahko ogledaš tale moj video:

 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Zanimiv video, splho teli pdoatki me impresionirajo. Zanima me kako je poskrlbjeno balansiranje posameznih celic in tudi kot v celoti, prav tako je izkoristek celic v hladnih okoljih slab; pregrevanje pa uničuje LI-XX celice, torej poleti ni dobro da se pregreva avto na žgočem soncu. Sicer pa LI-XX celice kot so nas učili dosežejo kot nove maximalno kapaciteto po nekje 20 ciklih, po 150 ciklih začne zmogljivost počasi upadati... Me pa zanimajo kateri proizvajalec baterij je notri, kaj če se le ena napihne ?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ok, če nekdo dela 20k letno po mestu potem recimo da je tole prava izbira zanj.

Ker pa verjamem, da večina dela 20k+ kilometrov v mešanem ciklu, je tvoja poraba, pa še to ne vem zakaj si vzel bencinarja, pretirana.

Še boljši izkoristek ima nekdo, ki ima vsak dan, recimo, 50km do službe in 50 km nazaj domov in lahko polni tudi v službi. To pomeni, da na dan naredi 100km na elektriko. To je vsaj 2000km/mesec na elektriko samo v službo in nazaj. To je 24.000km/leto samo za službo in nazaj. Če prišteješ še izlete itn. imaš še več privarčevanega, recimo 30.000km/leto. To je skoraj 3.000 EUR/leto privarčevanega goriva.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Zanimiv video, splho teli pdoatki me impresionirajo. Zanima me kako je poskrlbjeno balansiranje posameznih celic in tudi kot v celoti, prav tako je izkoristek celic v hladnih okoljih slab; pregrevanje pa uničuje LI-XX celice, torej poleti ni dobro da se pregreva avto na žgočem soncu. Sicer pa LI-XX celice kot so nas učili dosežejo kot nove maximalno kapaciteto po nekje 20 ciklih, po 150 ciklih začne zmogljivost počasi upadati... Me pa zanimajo kateri proizvajalec baterij je notri, kaj če se le ena napihne ?

Ampera ima aktivno gretje in hlajenje baterije, saj so celice potopljene v tekočino.


Modelarske baterije izgubijo svoje performance pri cca. 200 ciklih. Vem, ker sem letel RC helikopter. Amperina baterija je rate-ana za 2000 ciklov in ima garancije 8 let oz. 160.000km. Nadomestna pa stane 2600 US$.

Proizvajalec baterije je LG-Chem.
 
Nazadnje urejeno:

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Verjamem, tudi sam govorim iz lastnih izkušenj, ki jih ni malo; Res so očitno mislili na vse; mene edino skrbi kako se bo ta avto obnašal čez 3 leta, ko se tudi na normalnih avtomobilih ob normalni uporabi začnejo pojavljati tiste največje "hibe" !
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hja lej, Priuske po 10 letih še kar šibajo, pa imajo le ventilacijsko hlajenje NiMH celic. Bomo videli.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.649
6.706
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
KSZ

Renault Megane Berline 1.5dci 66kW, letnik 2012, trenutno prevoženih 21.000km.
Podatki po katalogu:
Mestna vožnja: 5,3 lit./100 km
Izvenmestna vožnja: 4 lit./100 km
Kombinirana vožnja: 4,4 lit./100 km

Osebno pa imam porabo na rezervar okrog 4,6L/100km, sedaj pozimi 4,9L/100km. V peti prestavi pri 70km/h je poraba 2,1-2,3L/100km. Najvišja povprečna poraba na en rezervar je bila 5,1L/100km. Na avtocesti tempomat pri 140km/h je poraba okrog 6L/100km. Najnižja povprečna poraba na rezervar ko sem ga res šparal je 4,3L/100km.
to so podatki iz računalnika ali natočeni litri/prevoženi km? Koliko ti laže stevec hitrosti oziroma razdalje?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.156
3.628
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
KSZ

Renault Megane Berline 1.5dci 66kW, letnik 2012, trenutno prevoženih 21.000km.
Podatki po katalogu:
Mestna vožnja: 5,3 lit./100 km
Izvenmestna vožnja: 4 lit./100 km
Kombinirana vožnja: 4,4 lit./100 km

Osebno pa imam porabo na rezervar okrog 4,6L/100km, sedaj pozimi 4,9L/100km. V peti prestavi pri 70km/h je poraba 2,1-2,3L/100km. Najvišja povprečna poraba na en rezervar je bila 5,1L/100km. Na avtocesti tempomat pri 140km/h je poraba okrog 6L/100km. Najnižja povprečna poraba na rezervar ko sem ga res šparal je 4,3L/100km.
to so podatki iz računalnika ali natočeni litri/prevoženi km? Koliko ti laže stevec hitrosti oziroma razdalje?
Števec hitrosti mi kaže 5km/h več glede na navigacijo. So pa to podatki ki jih sam beležim ročno, potovalni računalnik mi kaže popolnoma točno, razlike do 0,1L/100km pr povprečni porabi na rezervar. Drugače pa podatke porabe na poln rezervar sam ročno beležim (običajno okrog 50L vedno naredimo okrog 1100km).