Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kdaj ti polniš mobilni telefon?
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Čaki sam si napisal:
"
Še vedno so polnilne postaje brezplačne."
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ok, če nekdo dela 20k letno po mestu potem recimo da je tole prava izbira zanj.
Ker pa verjamem, da večina dela 20k+ kilometrov v mešanem ciklu, je tvoja poraba, pa še to ne vem zakaj si vzel bencinarja, pretirana.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Čaki sam si napisal:
"
Še vedno so polnilne postaje brezplačne."
Ja in?
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kdaj ti polniš mobilni telefon?
Moraš imeti zelo močno voljo, da dejansko vedno, ko se ti baterija sprazni, greš nekam stati in filati. Sam vem, da bi bi pogosto rekel, da zdele res nimam časa, in bi na bencin vozil precej pogosto. Ampak važno, da se špara.
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Čaki sam si napisal:
"
Še vedno so polnilne postaje brezplačne."
Ja in?
Ja torej smatram ker si to napisal da tudi prakticiraš da se ti še prej vse skupaj po tvoje "POPLAČA/IZPLAČA" ?
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ok, če nekdo dela 20k letno po mestu potem recimo da je tole prava izbira zanj.
Ker pa verjamem, da večina dela 20k+ kilometrov v mešanem ciklu, je tvoja poraba, pa še to ne vem zakaj si vzel bencinarja, pretirana.
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Zanimiv video, splho teli pdoatki me impresionirajo. Zanima me kako je poskrlbjeno balansiranje posameznih celic in tudi kot v celoti, prav tako je izkoristek celic v hladnih okoljih slab; pregrevanje pa uničuje LI-XX celice, torej poleti ni dobro da se pregreva avto na žgočem soncu. Sicer pa LI-XX celice kot so nas učili dosežejo kot nove maximalno kapaciteto po nekje 20 ciklih, po 150 ciklih začne zmogljivost počasi upadati... Me pa zanimajo kateri proizvajalec baterij je notri, kaj če se le ena napihne ?
to so podatki iz računalnika ali natočeni litri/prevoženi km? Koliko ti laže stevec hitrosti oziroma razdalje?Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
KSZ
Renault Megane Berline 1.5dci 66kW, letnik 2012, trenutno prevoženih 21.000km.
Podatki po katalogu:
Mestna vožnja: 5,3 lit./100 km
Izvenmestna vožnja: 4 lit./100 km
Kombinirana vožnja: 4,4 lit./100 km
Osebno pa imam porabo na rezervar okrog 4,6L/100km, sedaj pozimi 4,9L/100km. V peti prestavi pri 70km/h je poraba 2,1-2,3L/100km. Najvišja povprečna poraba na en rezervar je bila 5,1L/100km. Na avtocesti tempomat pri 140km/h je poraba okrog 6L/100km. Najnižja povprečna poraba na rezervar ko sem ga res šparal je 4,3L/100km.
Števec hitrosti mi kaže 5km/h več glede na navigacijo. So pa to podatki ki jih sam beležim ročno, potovalni računalnik mi kaže popolnoma točno, razlike do 0,1L/100km pr povprečni porabi na rezervar. Drugače pa podatke porabe na poln rezervar sam ročno beležim (običajno okrog 50L vedno naredimo okrog 1100km).Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
to so podatki iz računalnika ali natočeni litri/prevoženi km? Koliko ti laže stevec hitrosti oziroma razdalje?Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
KSZ
Renault Megane Berline 1.5dci 66kW, letnik 2012, trenutno prevoženih 21.000km.
Podatki po katalogu:
Mestna vožnja: 5,3 lit./100 km
Izvenmestna vožnja: 4 lit./100 km
Kombinirana vožnja: 4,4 lit./100 km
Osebno pa imam porabo na rezervar okrog 4,6L/100km, sedaj pozimi 4,9L/100km. V peti prestavi pri 70km/h je poraba 2,1-2,3L/100km. Najvišja povprečna poraba na en rezervar je bila 5,1L/100km. Na avtocesti tempomat pri 140km/h je poraba okrog 6L/100km. Najnižja povprečna poraba na rezervar ko sem ga res šparal je 4,3L/100km.
Verjetno nič... nafila v Kranjski Gori...Citat:
Uporabnik keber pravi:
Nisi odgovoril na konkretno vprašanje. A si ne upaš?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Koliko ima porabe od Kranjske Gore do Vršiča, če štartaš iz Ljubljane?
Se ne moreš sprijazniti z nizko porabe Ampere? Tako boli?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kdaj ti polniš mobilni telefon?