Proizvajalci goljufajo pri uradni porabi

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Sej štekam tvoj point, ampak na tej točki koliko avto stane lahko debatiramo v nedogled...ker potem je vse, kar je dražje od 12000 eur neracionalen nakup. Kupiš cliota in zagotovo se z njim bolj racionalno (glede na vse stroške) voziš kot z bilokaterim vozilom za 30, 40 ali 50 tisočakov, ki magari pije 2 litra na 100km...

Nekdo kupi, da se po potem poceni vozu, drug da bo sosed gledal, četrti ker je fan neke znamke...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.036
9.672
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Važno je, da opravlja vsakodnevne vožnje praktično zastonj...
V tistem momentu, ko "tanka", mogoče res.
Koliko pa je stal avto, pa servisi pa to v obdobju 10 let?
To je pa na vsakemu posamezniku, da se odloči, kaj njemu najbolj ustreza in izpolnjuje njegove zahteve. Itak Andy pravi, da se poceni vozi, ne da ga bo stroškovno avto prišel poceni. Si je pač lahko Ampero privoščil, zraven pa še špara na gorivu. Za ostale verjetno nakup res ni racionalen, ampak njemu to odtehtajo vse ostale zadeve.
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
pa kdo sploh verjame tem podatkom?

taki problemi zmeri okol te porabe.... pač 70 konjov žre tok, 110 tok, 150 tok, itn... glih tko kot v štali, so lačni tudi v avtu. in to je to... zakaj je sploh važno kaj tam v katalogu piše?

Tale tvoja teorija ravno ne drži preveč vode
evil.gif


Že npr tale test, poruši tvojo teorijo. Pa še bi jih lahko našli...
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/skoda-octavia-rs-combi-20-tfsi/podatki/
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Koliko ima porabe od Kranjske Gore do Vršiča, če štartaš iz Ljubljane?

Se ne moreš sprijazniti z nizko porabe Ampere? Tako boli?
Nisi odgovoril na konkretno vprašanje. A si ne upaš?

Brez problema ti odgovorim. Od Kranjske Gore do Vršiča pridem brez kapljice brencina.

1. Ali v Kr. gori napolnim baterijo na javni polnilni postaji
2. Ali pa pridem do Kr. gore v Hold načinu, pa tam preklopim na elektriko.

Si moraš pobožati ego in moraš iskati take skrajne in robne primere? A po novem se meri le porabo, ko ti zmanjka elektrike in to porabo se meri z vožnjo v klanec? Ocenjuješ ti porabo avtomobilov z vožnjo na Vršič?

Moja Lifetime poraba je 0.8l/100km, ker to ustreza mojemu življenskemu slogu vožnje. Če pa bi se vsak dan vozil iz Ljubljane do Kranjske gore, čez Vršič in do Bovca, pa verjamem, da bi bila višja. Ampak kljub temu bi imel vsak dan prvih 50-80 na elektriko, če bi pa tam nafilal, pa še nazaj.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Verjetno manjsa kot si ti mislis, ker bi ze poprej vklopil Hillmode oz. nekaj podobnega, kar bi mu prisparalo kw v bateriji za klanec.
smile-1.gif

Točno tako. Točno v tem video posnetku je vožnja od Kr. gore na Vršič (do Kr Gore je bila vožnja v Hold načinu):


Tukaj pa posnetek vožnje navzdol po drugi strani:

 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.990
10.741
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Citat:
Uporabnik janus pravi:
Nabijaš, da ni res.

Kot prvo, jasno in razločno zavzemi stališče.

Moje stališče je: tako opevani CO2 izpusti so neposredno povezani s porabo energenta. Višja poraba, več CO2 in obratno.
Kar se z leti spreminja, je izkoristek ICE. Motorji z večjim izkoristkom v podobnem avtu porabijo manj energenta, ergo proizvalajci lahko trdijo, da so zmanjšali izpuste CO2. Ti je to jasno?

in kot sem ti tudi pokazal na podatkih, ki si jih ti posredoval, ima 1.8T of 1.8TFSI, kar se podobne porabe tiče podobne izpuste, seveda pa so zmogljivosti večje.

in sam sebi si še enkrat pokazal isto štorijo:
A4 1.8T ima porabo 9.89 in izpust 182 g/km
A4 1.8TFSI ima porabo 9,62 in izpust 170 g/km

Res ne vem, v katero drevo lajaš?


Ker vidim , da se razumeš na te stvari, pa povej, koliko je oddal CO2 star jugec , ali njemu podobni, ko so hoteli mariborski veleumi prepovedat te avtomobile v mestu Maribor?Mislim , da v večini primerov prednjačijo po izpustu CO2 veliki avtomobili, z velikimi motorji, ne pa njihova starost.

Ker ravno primerjaš stare in nove avtomobile: izpust CO2 pri vožnji avta je odvisen od dveh stvari, porabe in čistosti izgorevanja. Vse, kar pride v mašino (poraba), izide iz nje v drugi obliki (izpust). Ogljikovodiki pri popolnem izgorevanju preidejo v CO2 in H2O, pri nepopolnem je pa še cel kup raznih spojin, recimo fenolov, CO itd. Ker so moderni avti bolj učinkoviti (omogočajo bolj popolno izgorevanje), nastane manj stranskih produktov nepopolnega izgorevanja, zato v bistvu OB ENAKI PORABI kot stari proizvedejo VEČ CO2. Zanimivo, ne.
hysterical-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Poleti imam cca. 75km, pozimi pa cca. 50km (pač, še gretje in 10% padca kapacitete baterije zaradi nižje temperature).

To je mestna(Lj), primesta(trzinka) in vožnja po obvoznici.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Po kolikem času pa ti začne gretje delat, če je recimo zunaj -5 st.C. Takoj al recimo čez minuto?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Meni?

Pri -5°C se, da se ne meče stran pretirana količina elektrike, zažene bencinski motor. Toplota gre v kabino, kinetična energija pa ali na kolesa ali v baterijo. Pri nad -4°C se greje izključno le na elektriko, razen če ga daš v Hold Mode. Z elektriko začne greti v 1 minuti, v primeru bencina pa tudi.
Ima pa Modelsko leto 2013 nastavitev v glavnem meniju, da lahko nastaviš, da se bencinski motor vključi šele, ko je zunaj pod -10°C.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Aha...sem mislil, da začne to pihat, (ker je na elektriko) tako kot fen za lase, ko začne takoj toplo pihat.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
A na teh polnilnih postajah še polniš zastonj?

Tudi ni mi jasno, kako si izračunal, da pri 20k letno prišparaš 2k€ na gorivu, verjetno to upošteva, da je cena elektrike zate 0c? Pa še vedno mi ne gre skupaj s porabo kakšnega sodobnega dizla.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Aha...sem mislil, da začne to pihat, (ker je na elektriko) tako kot fen za lase, ko začne takoj toplo pihat.

V bistvu ne, ker najprej zagreje tekočino in potem tekočina zagreva kabino. Domnevam, da je to narejeno tako zato, da lahko in bencinski motor in elektro grelec zagrejeta enak grelni medij in tudi kombinirata grethe tega medija.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
A na teh polnilnih postajah še polniš zastonj?

Tudi ni mi jasno, kako si izračunal, da pri 20k letno prišparaš 2k€ na gorivu, verjetno to upošteva, da je cena elektrike zate 0c? Pa še vedno mi ne gre skupaj s porabo kakšnega sodobnega dizla.

Še vedno so polnilne postaje brezplačne.

Za porabo s sodobnim dizlom si poglej tole temo: https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1658093/an/0/page/0#1658093

Kar se pa tiče izračuna je pa sledeč...

Pri porabi 7l/100km pri 20.000km pokuriš 1400l bencina = 2168 EUR. Sicer je 7l/100km pri kratkih mestnih vožnjah zelo optimistična poraba, ampak ok, da ne bomo komplicirali.
Vožnja na elektriko stane cca. 1.5 EUR/100km = 300 EUR pri 20.000km.

Razlika je torej nekje 1900 EUR + še nekaj bencina, ki ga pokuriš, ko greš izven dosega baterije in si brez polnilne točke.