Proizvajalci goljufajo pri uradni porabi

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
"Radi bi realno primerljive podatke, ne pa da recimo BMW izpade boljsi , ker vec laze? "

Zato pa obstajajo načini za normno merjenje porabe goriva, ki se v EU izvajajo v okviru evropskih inštitucij - ne pa napol privatnih, kot recimo v ZDA. Je pa res, da so nekateri motorji zelo žejni v določenih režimih delovanja, ki jih pri normni porabi meritev ne zajame. Če si zmeren s pritiskanjem na plin, pa se lahko kar spodobno približaš deklarirani porabi, saj jaz se ji z mojim 1,6-litrskim dizlom v Kiinem cee'du.
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
A4 B5 A3
1.8T 1.8TFSI
150KM 160KM
1235KG 1425KG
182 g/km 170 g/km
9.8/5,8/7,6 10,0/5,7/7,3

Izkoristek motorjev se seveda povečuje, kar je tudi razvidno iz teh podatkov.
In vsem je tudi jasno, da gre CHO v CO2. Višja poraba, več CO2.
Posuj se s pepelom. Še prej pa mi razloži, od kod potem pride "višek" CO2 če ne iz energenta???
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ja ne vem kak potem uspejo zmanjšat CO2 če je poraba enaka, so nekje not hrčki, ki ga pojejo? Ali ker tehnologija (ki obsega kaj več kot rezervoar, bate in auspuh) napreduje? Kaj se ti zdi bolj logično?

Torej če v tvojem (ali mojem) primeru poraba ostaja enaka, CO2 pa je padel - zakaj bi potem laganje o nižji porabi vplivalo na CO2? Ali misliš, da 20 let nazaj niso lagali o deklarirani porabi, danes pa?
rolleyes-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Evo porabo na spritmonitorju:

1. A4 1.8T l94-98: 9.89l (130 avtov)
2. A4 1.8 TFSI l07-13: 9,62 (78 avtov)

Ni neke razlike v laganju, ne? Zakaj bi potem dandanes lagali o porabi? Zaradi CO2 očitno ne.
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
Nabijaš, da ni res.

Kot prvo, jasno in razločno zavzemi stališče.

Moje stališče je: tako opevani CO2 izpusti so neposredno povezani s porabo energenta. Višja poraba, več CO2 in obratno.
Kar se z leti spreminja, je izkoristek ICE. Motorji z večjim izkoristkom v podobnem avtu porabijo manj energenta, ergo proizvalajci lahko trdijo, da so zmanjšali izpuste CO2. Ti je to jasno?

in kot sem ti tudi pokazal na podatkih, ki si jih ti posredoval, ima 1.8T of 1.8TFSI, kar se podobne porabe tiče podobne izpuste, seveda pa so zmogljivosti večje.

in sam sebi si še enkrat pokazal isto štorijo:
A4 1.8T ima porabo 9.89 in izpust 182 g/km
A4 1.8TFSI ima porabo 9,62 in izpust 170 g/km

Res ne vem, v katero drevo lajaš?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Res, nisi gladek.

Možgani so nagubani.

Torej sta(ste) dokazali, da lažejo s porabo zaradi prikaza manjšega CO2? Ne. Lagali so 20 let nazaj enako kot zdaj, ko je CO2 glavni hype.

Dokazal sem tudi, da so imeli 20 let nazaj enako porabo in več CO2 izpusta.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.649
6.706
113
pri taščici
Problem pa je da deklarirana poraba ni izmerjena pri največji moči. Koliko pa avto porabi pri 90 pa ni odvisno samo od motorja.
Je pa najbrž res da imajo motorji nekoliko boljši izkoristek in čistejši izpuh kot nekoč ko so še uplinjači vlival v cilindre gorivo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Saj tako je, kot je dal SJTV1 v linku - meritve se izvajajo po 'nečloveških' razmerah, firme se pa potem hvalijo kako malo njihov avto porabi. Pa sigurno uspejo marsikaterega kupca s temi ciframi na finto vrečt, bogve koliko jih zna it na poraba.com, spritmonitor.de... in preverit dejansko porabo.

Dodatno pa podžigajo vse skupaj lastniki, ki vztrajno trdijo, da ''njihov karavan porabi 5l/100km'', potem pa pogledaš na spritmonitor in je povprečje recimo 6.5l/100km, najnižja poraba pa 5.8
tongue-1.gif
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
Nevem kaj se obremenjujete s porabo v katalogu in CO2 izpusti. Jaz nikoli ne pogledam kakšno porabo ima avto v katalog oz uradne podatke. Grem na spritmonitor.de, kjer se realno vidi koliko avto porabi v normalnih razmerah. CO2 izpusti so pa zadnji parameter, glede na katerega bi se odločil za nakup avta.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Res, nisi gladek.

Možgani so nagubani.

Torej sta(ste) dokazali, da lažejo s porabo zaradi prikaza manjšega CO2? Ne. Lagali so 20 let nazaj enako kot zdaj, ko je CO2 glavni hype.

Dokazal sem tudi, da so imeli 20 let nazaj enako porabo in več CO2 izpusta.
Nihče ni dejal, da lažejo s porabo zaradi prikaza manjšega izpusta CO2. Je pa laganje s porabo meni v prid, ker zaradi prikazane manjše porabe prikažejo nižjo vrednost CO2 in posledično (mogoče) padem v nižji razred za obračun CO2. Poleg tega je dokazano, da je pri višji porabi tudi višji izpust CO2. Na kar verjetno ne vpliva avtoakustika.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vpliva avtoakustika. Če imaš noter 2 kW audio sistem do fula, mora teh 2 kW od nekot prit. Ponavadi iz bencina/dizla.
wink-1.gif

Pri testu porabe pa po mojem skoraj vse elektro varovalke ven poruvajo, da dobijo še unega pol deci not.
smile-1.gif


Sicer pa je na CO2 bolana samo EU, ki bi rada kasirala davke za futranje birokratskih prascev pri koritu.
V ZDA pač šteje poraba kot taka. Seveda je CO2 potem linearno vezan na porabo. Ampak tam folk gleda, koliko bo njih avto koštal furat, in ne to a bodo 80% cene avta pustili prascom pri koritu.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Če si že natančen: avtoakustika ne vpliva, razen seveda, če jo prižgeš.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Naj mi kdo potrdi....potem je pa premali prikaz CO2 problem, ko prideš na tehnični na pline in nikakor ne morejo izmerit pline v zeleno.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
CO2ja na tehničnih ne merijo, ker ni zdravju škodljiv. Poješ ga lahko kolikor hočeš, pa ti ne bo nič.

Kot pravi predhodnik, CO2 je inštrument za ropanje državljanov, ki so si ga izmislili birokratski prašiči pri koritu.
cheer.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.156
3.628
113
Marlbor
KSZ

Renault Megane Berline 1.5dci 66kW, letnik 2012, trenutno prevoženih 21.000km.
Podatki po katalogu:
Mestna vožnja: 5,3 lit./100 km
Izvenmestna vožnja: 4 lit./100 km
Kombinirana vožnja: 4,4 lit./100 km

Osebno pa imam porabo na rezervar okrog 4,6L/100km, sedaj pozimi 4,9L/100km. V peti prestavi pri 70km/h je poraba 2,1-2,3L/100km. Najvišja povprečna poraba na en rezervar je bila 5,1L/100km. Na avtocesti tempomat pri 140km/h je poraba okrog 6L/100km. Najnižja povprečna poraba na rezervar ko sem ga res šparal je 4,3L/100km.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.982
351
83
tam ko se terc po tori rola
Seveda je tisti davek in meritve CO2 čisti nateg in ropanje državljanov. Še en način več za legalno lupljenje ljudi. Se spomnite dobrih deset let nazaj, kakšen halo so zagnali okoljevarstveniki, da se zaradi teh izpustov ozračje hudo segreva, da 2010 v Evropi ne bomo poznali več snega, pa to...? Ni snega...? Pa ni skoraj nič manj izpustov CO2. Pa en znanstvenik (se ne spomnim več imena), je dal uradne podatke ven, da ni ozračje nič bolj segreto, kot pred leti. Čisti nateg ib odiranje ljudi.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Nevem kaj se obremenjujete s porabo v katalogu in CO2 izpusti. Jaz nikoli ne pogledam kakšno porabo ima avto v katalog oz uradne podatke. Grem na spritmonitor.de, kjer se realno vidi koliko avto porabi v normalnih razmerah. CO2 izpusti so pa zadnji parameter, glede na katerega bi se odločil za nakup avta.
"Katalog" mene asocira na nov avto. Tam pa zgodovine na spritmonitor.de seveda ni. (oziroma jo je zelo malo, če recimo kupuješ avto 6 mesecev po izidu)