Pošta je ostala nekje tam kot SLO železnice. Politično kadrovanje, slabo vodstvo je naredilo svoje. Poleg tega sta to verjetno sistema, kjer je zaposlenih veliko preveč ljudi in so posledično tudi stroški poslovanja visoki.
V današnjem času se je potrebno hutro in premišljeno odzovati na zahteve trga in spremembe, ki se dogajajo. Pri njih pa stvari tečejo počasi in se potrjujejo na desetih nivojih predno ugledajo luč sveta. Pri nekih zadevi sodelujemo in so poštarji naročniki, torej oni rabijo nas. V 1,5 meseca niso uspeli sproducirati dokumenta v katerem bi še enkrat navedli svoje želje....si predstavljate, da bi tako delal en zasebnik. NE bi ga več bilo na trgu; in podobno bo verjetno pri njih čez kako leto, saj bo AT pošta zelo hitro vzpostavila boljši sistem dostave.
Ta finta z doplačilom prioritete je samo en primer kako se v današnjem času NE dela. Da bi potem vsaj to komunicirali naprej in ljudem povedali, ampak ne oni še tega niso sposobni in se potem dogajajo take zadeve kot Hanziju. Po moje pošitljatelj niti ne ve, da bi moral doplačati prioriteto in bi naročnik imel zadevo dostavljeno naslednji dan doma. S par obvestili bi se tako zadevo dalo rešit v korist vseh deležnikov, Hanzi bi doplačal prioriteto, pošiljatelj pravilno označil, pošta pa bi zaslužila par centov več
V današnjem času se je potrebno hutro in premišljeno odzovati na zahteve trga in spremembe, ki se dogajajo. Pri njih pa stvari tečejo počasi in se potrjujejo na desetih nivojih predno ugledajo luč sveta. Pri nekih zadevi sodelujemo in so poštarji naročniki, torej oni rabijo nas. V 1,5 meseca niso uspeli sproducirati dokumenta v katerem bi še enkrat navedli svoje želje....si predstavljate, da bi tako delal en zasebnik. NE bi ga več bilo na trgu; in podobno bo verjetno pri njih čez kako leto, saj bo AT pošta zelo hitro vzpostavila boljši sistem dostave.
Ta finta z doplačilom prioritete je samo en primer kako se v današnjem času NE dela. Da bi potem vsaj to komunicirali naprej in ljudem povedali, ampak ne oni še tega niso sposobni in se potem dogajajo take zadeve kot Hanziju. Po moje pošitljatelj niti ne ve, da bi moral doplačati prioriteto in bi naročnik imel zadevo dostavljeno naslednji dan doma. S par obvestili bi se tako zadevo dalo rešit v korist vseh deležnikov, Hanzi bi doplačal prioriteto, pošiljatelj pravilno označil, pošta pa bi zaslužila par centov več