Poceni iberwagen

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
eni bi premium vozilo za ceno ceeda
bonk.gif
Osnovni Audi, z osnovnim dizlom, pred-faceliftan model, pa še vedno po vseh pogajanjih vred 28k € za novo vozilo (tisti iz linka je pa itak rabljen).
Zame to ni vem kakšen iber nakup med vsem izborom ostalih vozil, tudi znotraj koncerna, razen za hude Audi fene.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Prednji park senzorji in potovalni računalnik sta res minimalna pogoja pri meni za tak denar.

Frend je kupil že leto dni nazaj enako verzijo, samo Avanta, prva stvar v parkirni hiši je bila, da je spredaj rahlo kresnil v steno, ker je za slabih 500 ojrov doplačila dobil samo zadnje park senzorje.

Hm, sanjat o kakšni navigaciji bi bilo pa verjetno že res preveč.
grin1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.714
10.980
113
Pa kaj to govorite o potovalnem računalniku? Kaj res ga nima al kaj? Ne moreš pogledat porabe, št. kilometrov, litrov goriva in teh zadev?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pa kaj to govorite o potovalnem računalniku? Kaj res ga nima al kaj? Ne moreš pogledat porabe, št. kilometrov, litrov goriva in teh zadev?
Nima, potrebno doplačat posebej, imenuje se voznikov informacijski sistem, doplačila je 300 €.
Mitja155, popravi me, če se motim (se vnaprej opravičujem, če dajem napačne info).
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Da odgovorim še enkrat vsem Audi prodajalcem in ostalim:
avto verjetno ni slab za teh 28k €, ampak po drugi strani pa to spet ni tako malo denarja, da bi folk kar množično letel v salone.
Motor je res osnoven in te praktično vsak mlinček prehiti, pa še pred vrati je facelift avta.

In zame manjkata dve stvari, ki jih lahko za male pare (do)kupiš tudi pri avtu za 10 ali 15k €, to sta potovalni računalnik in prednji park senzorji (da navigacije niti ne omenjam). In pri tej ceni bi morale biti te stvari že zraven.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik VAG pravi:


Frend je kupil že leto dni nazaj enako verzijo, samo Avanta, prva stvar v parkirni hiši je bila, da je spredaj rahlo kresnil v steno, ker je za slabih 500 ojrov doplačila dobil samo zadnje park senzorje.

Ampak ste pa modeli..., moj nima park senzorjejv pa še mi še ni uspelo v "teglc" pred menoj zaletet v 5ih+ letih lastništva, prav tako ne pri prejšnjem avtu.... parkiram pa vedno +/- 10cm od ovire. Treba je imet malo občutka. In ne boš verjel, tudi brez park senzorjev se da preživet...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Jaz park senzorjev še na nobenem avtu nisem imel, tudi na sedanjem ne in jih še nisem pogrešal.
Ampak meni je bilo smešno, da nekdo kupil avto za 30k+ €, potem pa zadane v steno, ker je doplačal samo za zadnje park senzorje, pa že to je bilo 500 € doplačila (beri: bil sem zraven v avtu, ko je zadel).
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Jao bluzite vsi, dejte ločit potovalni računalnik (ki se nahaja med števcema) in Audi MMI, ki je zaslon nad radijem!
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
A ni MMI še dražji?
1393783-mmi.jpg
 

Priponke

  • 1393783-mmi.jpg
    1393783-mmi.jpg
    30,4 KB · Ogledi: 91

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Nekam čudno to dojemaš. V steno je zadel zato, ker je štorast in ne zato, ker je doplačal samo za zadnje senzorje.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Clueless pravi:
Nekam čudno to dojemaš. V steno je zadel zato, ker je štorast in ne zato, ker je doplačal samo za zadnje senzorje.
Ne, zdi se mi butasto dat 30k+ € za avto, ki nima solidne opreme.

Sej ni zadel ful v steno, se je pa dotaknil stene.
Nov avto, sprednja hauba je dost ukrivljena, ne vidiš konca, pač sindrom novih avtov, kjer ne vidiš roba vozila.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik VAG pravi:


Frend je kupil že leto dni nazaj enako verzijo, samo Avanta, prva stvar v parkirni hiši je bila, da je spredaj rahlo kresnil v steno, ker je za slabih 500 ojrov doplačila dobil samo zadnje park senzorje.

Ampak ste pa modeli..., moj nima park senzorjejv pa še mi še ni uspelo v "teglc" pred menoj zaletet v 5ih+ letih lastništva, prav tako ne pri prejšnjem avtu.... parkiram pa vedno +/- 10cm od ovire. Treba je imet malo občutka. In ne boš verjel, tudi brez park senzorjev se da preživet...

Lej, nisem naslonil avta še nikdar (morm potrkat), ampak ko enkrat imaš (redno) park senzorje, rabiš spet nekaj časa da se navadiš vozit brez.

Je pa res, da moraš bit mojster, da čisto nov avto nasloniš na steno, valjda si ne misliš, saj gre ko prvič nek avto voziš, ampak raje popraviš in z dosti fore zvoziš.
 

B81

22. jul 2007
37.714
10.980
113
Na senzorje se navadiš in je prav problem potem brez vozit
smile-1.gif

Enako za samozatemn. ogledalo.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Mašina sploh ni švoh, če je res, da je ista kot 140KM le drug SW, se BP čipa na 170KM, tako da maš, če se malo znajdeš, relativno poskočen avto, nizko porabo in poceni zavarovanje.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pa kaj to govorite o potovalnem računalniku? Kaj res ga nima al kaj? Ne moreš pogledat porabe, št. kilometrov, litrov goriva in teh zadev?
Nima, potrebno doplačat posebej, imenuje se voznikov informacijski sistem, doplačila je 300 €.
Mitja155, popravi me, če se motim (se vnaprej opravičujem, če dajem napačne info).

Ne seri govna, kaj je pa tisti rdeč ekranček med števcema? Misliš, da samo kaže, kdaj so vrata odprta in kdaj zaprta?
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Bo mitja povedal. Ima uporabnik @VAG prav. tudi če je monokoromatski zaslon, ni nujno da zna prikazovati. Potovalni računalnik je 300€ doplačila, oz 430€ če se vzame barvnega. Sprednji parkirni sistem pa je 400€ s tem da potem kaže oddaljenost tudi na barvnem ekranu nad režami.

Če obrnemo malo. 27,5k€ stane 120konjski TDI A4 v srebrni barvi. Z potovalcem, z lučmi v senčnikih. Z BT, z CD izmenjevalnikom, SD čitalecom, MF volanom, tempomatom, park sistemom zadaj z ksenonom. Za tak avto imaš nizko letno vzdrževanje (AO, A0+, kasko) pod 1000€, motor je pa isti kot pri 143 konjskem. Obisk pri RSRju ali SKNu popravi še zadnje dvome o podhranjosti.

Težko ga je primerjati z francoskimi vozili katera so po pravilu za tak denar naloadan do stropa. Ima pa tak audi potem tudi manjšo izgubo vrednosti. še bolj kot to bi pa se spotaknil ob destvo da se pelje odlično. Meni osebno mnogo bolje kot "konkurenca". Sicer pa sta edina konkurenca BMW 3 in pa MB C

lp
 
Nazadnje urejeno:

masevc

Guru
2. sep 2007
3.532
896
113
koliko ima realno porabo ta 120 konjski motor.

Koliko pa je cena karavana z enako opremo?