Avto do 1500 eur - za nekaj let ?

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik bolfenk pravi:
Kaj pa kaj v tej smeri (ceno se da spustit) http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7980621&show=1&avto=Toyota%20Corolla

Drugače pa glej še kakšne Mazde 323, 626, Xedos 6 ali 9, tudi Nissan Almera in Primera.

Saj nimam nič proti eksotom ampak ko kupuješ star avto je najboljše kupiti takega, kjer dobiš veliko rezervnih delov. Pri laguni to ni problem pri japoncih pa bog pomagaj, če se kaj pokvari sploh pri kakem subaruju, ki sta bila registrirana v najboljših časih 2 ali pa trije.

Hočeš povedati, da za starejše japonce ni na voljo malo morje poceni rabljenih in ugodnih novih nadomestnih delov? No, če je temu tako, se motiš.

Pa čist noben avto, do sedaj naveden v tej temi, ni eksot. Razen, če je zate vsak japonski oz. neevropski avto eksotika.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Ahm...a ni tako, da če po 10ih letih lažje pride do napake/okvare, zaradi katere se potem zadeva sproži brez razloga ali pa se ne sproži v primeru nesreče, je to potem dejansko razlog za dogodek starost oz. dotrajanost?

Tvoja razlaga je pa primerljiva s požarom - hiša zagori zaradi prestare preperele napeljave, tvoj povzetek pa bi bil, da je hiša zagorela zaradi kratkega stika v napeljavi in ne zato, ker je napeljava stara. Res je zagorela zaradi kratkega stika ampak, če bi bila napeljava nova, do tega nebi prišlo. Enako je z AirBagi.

Ne, ni tako. Da se zadeva ne sproži, je možno in temu ne oporekam (čeprav zelo malo verjetno).

Kot drugo govoriš o jabolkah in hruškah. Človeku, ki so se sprožili airbagi med vožnjo, menjava le te-h z novimi 1 dan prej nesreče ne bi preprečila. Zakaj, sem že napisal - ker ni airbagi se ne morejo sprožiti sami od sebe. Ravno tako se jih ne da preveriti na servisu - tudi to je velika bedarija. Lahko jih pa zamenjaš z novimi, ampak to ne bo izključilo napake na napeljavi ali na krmilniku.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.249
4.809
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik bolfenk pravi:
Kaj pa kaj v tej smeri (ceno se da spustit) http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7980621&show=1&avto=Toyota%20Corolla

Drugače pa glej še kakšne Mazde 323, 626, Xedos 6 ali 9, tudi Nissan Almera in Primera.

Saj nimam nič proti eksotom ampak ko kupuješ star avto je najboljše kupiti takega, kjer dobiš veliko rezervnih delov. Pri laguni to ni problem pri japoncih pa bog pomagaj, če se kaj pokvari sploh pri kakem subaruju, ki sta bila registrirana v najboljših časih 2 ali pa trije.

Hočeš povedati, da za starejše japonce ni na voljo malo morje poceni rabljenih in ugodnih novih nadomestnih delov? No, če je temu tako, se motiš.

Pa čist noben avto, do sedaj naveden v tej temi, ni eksot. Razen, če je zate vsak japonski oz. neevropski avto eksotika.

Ja, to je kar problem, ker pri rabljenih delih je tako, da tisto kar crkuje, rabljenega ne dobiš, ali pa je velika verjetnost, da ti bo spet crknilo, kompatibilnih delov je malo na voljo, original pa so res dragi, enak problem je mel kolega s Carismo GDI, ni blo računice...

Še besede mojega mehankarja, ki šravfa tudi japonce, za poceni serviseranje kupi, VW, Volvo ali Renault
priden.gif


cheer.gif


Kar se pa AirBagov tiče, življenska doba je nekje 7 let...
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.006
976
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Točno to je tudi dejansko napisano v navodilih za uporabo avtomobila - po 10ih letih na servisu preverite delovanje AB in jih po potrebi menjajte. Ne vem ali je to napisano za vse znamkle in modele ampak jaz sem to videl v že kar nekaj servisnih knjigicah oz. v navodilih za uporabo zraven.

lahko izvemo v katerih navodilih to piše(za kateri avto) ?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Airbagov se ne menja kar tako iz ljubega miru (saj veš, kako neki pa naj avto ve, katera letnica je na koledarju?!
confused-1.gif
).

Pred 20+ leti je v navodilih mojega bivšega avta pisalo le, da je vsake 3 leta treba avto priklopiti na tester. Če ni zabeležnih napak, povezanih z AB sistemom, niso potrebni nobeni posegi. Vreče so v zaprtih vrečah in teoretično trajajo večno. (Upam, da je s pirotehničnimi zategovalniki podobno
grin1.gif
).

Skratka, šparaj živce in gas do dile...
cheer.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Točno to je tudi dejansko napisano v navodilih za uporabo avtomobila - po 10ih letih na servisu preverite delovanje AB in jih po potrebi menjajte. Ne vem ali je to napisano za vse znamkle in modele ampak jaz sem to videl v že kar nekaj servisnih knjigicah oz. v navodilih za uporabo zraven.

lahko izvemo v katerih navodilih to piše(za kateri avto) ?

Jaz sem to zasledil na dveh svojih in sicer v navodilih Hyundai Lantre Wagon letnik 1996 in Nissan Silvia S14 letnik 1995. Na Hondah in BMWjih tega še nisem preverjal ampak bom zdaj ob priliki tudi tu preveril, že zaradi lastne radovednosti.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Ahm...a ni tako, da če po 10ih letih lažje pride do napake/okvare, zaradi katere se potem zadeva sproži brez razloga ali pa se ne sproži v primeru nesreče, je to potem dejansko razlog za dogodek starost oz. dotrajanost?

Tvoja razlaga je pa primerljiva s požarom - hiša zagori zaradi prestare preperele napeljave, tvoj povzetek pa bi bil, da je hiša zagorela zaradi kratkega stika v napeljavi in ne zato, ker je napeljava stara. Res je zagorela zaradi kratkega stika ampak, če bi bila napeljava nova, do tega nebi prišlo. Enako je z AirBagi.

Ne, ni tako. Da se zadeva ne sproži, je možno in temu ne oporekam (čeprav zelo malo verjetno).

Kot drugo govoriš o jabolkah in hruškah. Človeku, ki so se sprožili airbagi med vožnjo, menjava le te-h z novimi 1 dan prej nesreče ne bi preprečila. Zakaj, sem že napisal - ker ni airbagi se ne morejo sprožiti sami od sebe. Ravno tako se jih ne da preveriti na servisu - tudi to je velika bedarija. Lahko jih pa zamenjaš z novimi, ampak to ne bo izključilo napake na napeljavi ali na krmilniku.

Aha ok, tnx. Zadnji stavek pa seveda absoutbno drži ampak mogoče se opozorilo iz navodil nanaša na komplet inštalacijo?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik bolfenk pravi:
Kaj pa kaj v tej smeri (ceno se da spustit) http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7980621&show=1&avto=Toyota%20Corolla

Drugače pa glej še kakšne Mazde 323, 626, Xedos 6 ali 9, tudi Nissan Almera in Primera.

Saj nimam nič proti eksotom ampak ko kupuješ star avto je najboljše kupiti takega, kjer dobiš veliko rezervnih delov. Pri laguni to ni problem pri japoncih pa bog pomagaj, če se kaj pokvari sploh pri kakem subaruju, ki sta bila registrirana v najboljših časih 2 ali pa trije.

Hočeš povedati, da za starejše japonce ni na voljo malo morje poceni rabljenih in ugodnih novih nadomestnih delov? No, če je temu tako, se motiš.

Pa čist noben avto, do sedaj naveden v tej temi, ni eksot. Razen, če je zate vsak japonski oz. neevropski avto eksotika.

Ja, to je kar problem, ker pri rabljenih delih je tako, da tisto kar crkuje, rabljenega ne dobiš, ali pa je velika verjetnost, da ti bo spet crknilo, kompatibilnih delov je malo na voljo, original pa so res dragi, enak problem je mel kolega s Carismo GDI, ni blo računice...

Še besede mojega mehankarja, ki šravfa tudi japonce, za poceni serviseranje kupi, VW, Volvo ali Renault
priden.gif


cheer.gif

Seveda se lahko najdejo japonske izjeme, ki so (pre)drage za vzdrževat, ampak takšne najdeš tudi med evropskimi znamkami. V glavnem izkušnje mene in mnogih mojih kolegov so pa iz prakse nasprotne in marsikdaj ter marsikje sem videl prej ravno obratno štorijo, da so japonci cenejši za vzdrževat.
Je pa res seveda vse skupaj spet potrebno bolj natančno definirati, v smislu ali gre za pooblaščene servise in servisiranje skoraj novih vozil ali gre za popoldance in podkozolčarje ter srednje stara in stara vozila....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
V začetku 90ih so BMWji imeli takšno opozorilo na nalepki v predalu pred sovoznikom... Kasneje, vsaj v navodilih za uporabnike, s tem niso več tečnarili...
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Kolikor jaz razumem, se ne. Pa tudi v tem primeru bi praktično prišla v poštev samo menjava celotne napeljave ... cena tega posega pa bi bila astronomska.

Avtomobilov, ki so starejši od 10 let in imajo airbage je na naših cestah ogromno. Čas teče, torej govorimo o letnikih pred 2004. Problemov je zanemarljivo malo, ker je sam sistem že v osnovi tako zasnovan. Gre za najbolj konzervativen elektronski sklop v avtomobilu, ki ga elektronski krmilnik deaktivira ob praktično najmanjši napaki. Mimogrede, v Sloveniji imamo podjetje, ki proizvaja opremo za razvoj (!) airbag krmilnikov.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik bolfenk pravi:
Kaj pa kaj v tej smeri (ceno se da spustit) http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7980621&show=1&avto=Toyota%20Corolla

Drugače pa glej še kakšne Mazde 323, 626, Xedos 6 ali 9, tudi Nissan Almera in Primera.

Saj nimam nič proti eksotom ampak ko kupuješ star avto je najboljše kupiti takega, kjer dobiš veliko rezervnih delov. Pri laguni to ni problem pri japoncih pa bog pomagaj, če se kaj pokvari sploh pri kakem subaruju, ki sta bila registrirana v najboljših časih 2 ali pa trije.

Hočeš povedati, da za starejše japonce ni na voljo malo morje poceni rabljenih in ugodnih novih nadomestnih delov? No, če je temu tako, se motiš.

Pa čist noben avto, do sedaj naveden v tej temi, ni eksot. Razen, če je zate vsak japonski oz. neevropski avto eksotika.

Ja, to je kar problem, ker pri rabljenih delih je tako, da tisto kar crkuje, rabljenega ne dobiš, ali pa je velika verjetnost, da ti bo spet crknilo, kompatibilnih delov je malo na voljo, original pa so res dragi, enak problem je mel kolega s Carismo GDI, ni blo računice...

Še besede mojega mehankarja, ki šravfa tudi japonce, za poceni serviseranje kupi, VW, Volvo ali Renault
priden.gif


cheer.gif


Kar se pa AirBagov tiče, življenska doba je nekje 7 let...

Sam sem imel carismo GDI. Menjal sem bencinsko pumpo pri 180k km . Potem pa do 340k km koliko jih ima avto sedaj (in se še zdaj normalno z njim vozi):
281500km - varjenje nosilca avspuha zadaj (20eur)
298716km - prva menjava obeh končnikov (95,76eur z ddv)
300436km - prva mejava avspuha srednji del (140 eur z ddv)
332330km - drugo polnjenje klime (50eur z ddv)

Kar je bilo vmes je bilo nakup in menjava gum, vmes sem ga peljal na optiko, redni servisi.
Poraba v zadnjih 33k km je bila 7.3L/100km - http://www.fuelly.com/driver/imperiul/charisma . Od kar sem dal avto naprej v familiji se zadeva ne spremlja več.

Ali bi še enkrat kupil tak avto? Absolutno. Avto je fenomenalen za ta letnik (1998). Da ne govorim o opremi (avt. klima, 4x airbag, abs, el. pomik ogledal, el. pomik stekel, gretje ogledal, potovalni računalnik...).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
7 let?
confused-1.gif

15 let stara francoska airbaga sta perfektno opravila svojo funkcijo. Toliko v razmislek.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Fak...mea culpa kaj sem jaz pisal o odpretm AB!

Odprlo mu je havbo na AC pri kanguju in ne AB.
cry12bpy.gif
Se opravičujem za zavajanje.

To o desetih letih neke 100% zagotavljanja delovanja sem jaz tudi slišal/bral. Mislim da je bilo omenjeno v fifth gear, ko so razbijali enega starega Focusa. Drugače se sam ne bojim tudi starih airbag-ov, sem pa videl že čudne razbitine. Pri fordu poškoduješ spred odbijač pa sta sprožena oba airbaga, potem pa na netu videl totalkanega audi a4, dosti novega pa airbagi notri celi...what...the...[cenzura].
shocked-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
No, konkretno na carismi je lepo pisalo na nalepki ob voznikovih vratih, da je potrebno po 10 letih preventivno dati pregledati airbage.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Enako je bilo na mojem bivšem Volvo V40. Za zdajšnjega iz VAG hleva pa ne vem iz glave.
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
ksz

Avtor teme, sam nebi kaj dosti dal na AB pri 10+ avtih.
Tole Imprezo k si dodal je nekdo kupu na obroke (velenje. press) sedaj jo pa prodaja za 500+ manj
crazy1.gif


Pa še eno o rez. delih Matej, iščem eno cev za mazdo... ne upraš kok je na servisu
cry12bpy.gif

Je velik lažje Hondo rihtat, zahebu sm se
17758-icon_confused.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Jp, stare honde so kr ql ja, dokler te določena mera "špartanskosti" ne moti
grin1.gif
Kar se pa cen za honde tiče pa res za rezervne/nadomestne dele nikoli ampak nikoli ni bilo noben scen, z mazdo pa nimam prav veliko izkušenj ampak z MX3 1.8 V6 in MX5 1.8 tudi ni bilo težav pridobit ugodne rezervne dele....
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Mah ja, za Hondo sm dobu vse v roku 24h - še sreča da se mi za to cev ne mudi drgač bi bla je6a
rolleyes-1.gif


za 1500€ bi vzel kako Sedanko VTI in naredil malo večji servis in se pelu še 5 let BP
cheer.gif