platisca rover 200

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
a pasejo platisca od vw golf 3 na rover 200

nekje sem zasledil da ima vw razmak lukenj 4x100 ET 45 in sredinsko luknjo 57
rover pa 4x100 ET 45 in sredinsko luknjo 56.

po tem takem bi moralo biti ok a ne?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
ne bi vedel ali paše ali ne (Novejši VW-ji imajo sicer 5 vijakov)..za nazaj ne vem...samo kako misliš centrirat feltno? Ta mm razlike bo pri 130 km/h toliko treslo da ne boš mogel niti volana držat.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik mario pravi:
a pasejo platisca od vw golf 3 na rover 200

nekje sem zasledil da ima vw razmak lukenj 4x100 ET 45 in sredinsko luknjo 57
rover pa 4x100 ET 45 in sredinsko luknjo 56.

po tem takem bi moralo biti ok a ne?

ne kompliciraj in si priskrbi platisca, ki so namenjena tvojemu avtomobilu. ta mm, ki je razlicen zaradi srednje luknje ti bo povzrocal veliko vibracij, ki jih bos tezko odpravil ...
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
ET nej bi bil sicer okoli 38.

Center luknja ti striže za 1mm kar bo pomenile tresenje volana itd...ni rešljivo za tako majhno razliko.
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik mario pravi:
a pasejo platisca od vw golf 3 na rover 200

nekje sem zasledil da ima vw razmak lukenj 4x100 ET 45 in sredinsko luknjo 57
rover pa 4x100 ET 45 in sredinsko luknjo 56.

po tem takem bi moralo biti ok a ne?

ne kompliciraj in si priskrbi platisca, ki so namenjena tvojemu avtomobilu. ta mm, ki je razlicen zaradi srednje luknje ti bo povzrocal veliko vibracij, ki jih bos tezko odpravil ...

ne gre za moj avto
smile-1.gif
stric rabi zimske gume s platisci, pa mi je sodelavec ponudil od vw golfa.
ce kdo ve za kaksna platisca 14 colne za roverja se priporocam.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Če so lepo v center privijačena, lahko praktično zgreši zgolj 0,5mm (priviješ iz centra). To se na kolesu ne bo poznalo.
Sicer pa imam avto, na katerem so zavorni diski takšne oblike, da sploh ni prirobnice. Tako da sredina nikamor ne sede, ampak vso silo nosijo vijaki. In ja, nič ne trese, samo malo je treba pazit pri vijačenju, da postopoma in enakomerno privijaš vijake.