Planet Golob

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113
V odebeljenem tekstu ni izpostavljen davek na parkirišča, še posebej parkirišča v lasti podjetij - torej, spodbujanje da zaposleni parkirajo npr v naseljih "kjer se vedno najde kaj frej"..
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.188
4.308
113
Nisem za, ampak:

- taksa za vstop z avtom v LJ. Imajo po Evropi in po svetu:
- dovoljena hitrost v mestu 30km/h. Imajo po Evopi:
by the way, to je v mestih kjer je javni prevoz v nulo, od tramvajev, busov in podzemne...

V Lj nič on nič... da o kolesarskih stezah ne govorim...
Komičič bi sam kasirali, to je agenda....
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.400
3.496
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
by the way, to je v mestih kjer je javni prevoz v nulo, od tramvajev, busov in podzemne...

V Lj nič on nič... da o kolesarskih stezah ne govorim...
Komičič bi sam kasirali, to je agenda....
OK, delno res...
NLP dela, kot pač lahko. Ja, pogrešam več prog in frekventnost. Ampak, proti temu, kako je v MB je super...
Kolesarske steze so povsod, daj no... To, da te zeznejo "motorizirani" na njih, je pač za kaznovat... Danes me je ena nadebudna rolarka skoraj podrla. Jaz kolo, ona kontra smer... Zadnjič sem se peljal po Derčevi (LJ-Šiška) in so kolesarske steze tako narisane, da se dva avta ne moreta srečat, če ne zapeljeta na kolesarsko...
Kar se pa tiče podzemne: že par desetletij nazaj je bila ideja dveh linij: Domžale-Vrhnika in Medvode-Grosuplje. Znotraj LJ pod zemljo, zunaj uporabit železniške tire. Ne samo, da je ideja pozabljena, vse so "izbrisali"... Denar...
 

delter333

Guru
21. maj 2010
1.927
1.626
113
Notranjska
Nisem za, ampak:

- taksa za vstop z avtom v LJ. Imajo po Evropi in po svetu:
- dovoljena hitrost v mestu 30km/h. Imajo po Evopi:
Seveda imajo vendar imajo tudi dobre alternative, Ljubljana tega nima. Ko se službeno peljem v Lj po primorki je zjutraj ogromno avtomobilov v katerih je potnik zgolj šofer. Reševanje tega problema se ne začne s takso, to je ozkogledno in birokratsko. Hudič je ker je bila v preteklosti politika ozkogledna in spodbujala nakup avtomobilov in koncentrirala moč prestolnice, to kar je najlažje, težke probleme pa pod preprogo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113
Hudič je ker je bila v preteklosti politika ozkogledna in koncentrirala moč prestolnice.
Razvite države so počele enako, samo da so ... ne moreš verjet... poleg avtocest delale tudi razmeroma hitre in pogoste vlakovne povezave iz cele države v prestolnice (in druge centre). Tudi omenjene države z omejitvijo 30km/h. Ljudje pogosto sploh nimajo avtov, ali pa imajo na podeželju pickupe za gnoj pa drva vozit - v prestolnico se vozijo pa z vlakom, ker so 5x hitreje kot z avtom in 5x ceneje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delter333

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
baje nima niti fizičnih predispozicij za normalno vožnjo...

Torej če da zic nazaj v pozicijo, da se vamp ne rajsa ob volan pedalk ne doseže...
Zoki rihta posebno vrsto avtošol z prilagojenimi vozili...

prej nau švo....
Takim bi moral z zakonom sploh prepovedat, ker že iz statistike izhaja da ji bo enkat po sreči ratalo (ali se je bo pa kdo usmilil). Samo potem take ne bi rad na cesti srečal.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
825
855
93
OK, delno res...
NLP dela, kot pač lahko. Ja, pogrešam več prog in frekventnost. Ampak, proti temu, kako je v MB je super...
Kolesarske steze so povsod, daj no... To, da te zeznejo "motorizirani" na njih, je pač za kaznovat... Danes me je ena nadebudna rolarka skoraj podrla. Jaz kolo, ona kontra smer... Zadnjič sem se peljal po Derčevi (LJ-Šiška) in so kolesarske steze tako narisane, da se dva avta ne moreta srečat, če ne zapeljeta na kolesarsko...
Kar se pa tiče podzemne: že par desetletij nazaj je bila ideja dveh linij: Domžale-Vrhnika in Medvode-Grosuplje. Znotraj LJ pod zemljo, zunaj uporabit železniške tire. Ne samo, da je ideja pozabljena, vse so "izbrisali"... Denar...

to deloma drži.
Sedaj je v precej resnem načrtu dvotirna proga Ivančna Gorica - Ljubljana, potem dvotirna proga iz smeri Domžal (Kamnika) v Ljubljano, če se ne motim tudi Vrhnika - Ljubljana in Kranj - Ljubljana. Za zadnja 2 predloga nisem 100%. Je pa res, da je prejšnja vlada precej odprla denarnico za posodobitev železniške infrastrukture .... Kdaj pa bodo realizirane fizično, pa samo Bog ve.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113

mr_

Guru
20. sep 2007
9.411
2.764
113
Samo brez panike, bodo dali Golobu mikrofon pred usta in bo on povedal kako bo. Pol pa v ponedeljek itak zvemo, da to tako ne gre.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113
Dobesedno na strani ministrstva je Nacionalni energetski in podnebni načrt v katerem je Preglednica 33: Dodatni ukrepi trajnostne prometne politike, "ki naj bi bila laž in namigovanje"

primer iz preglednice:

"omejiti dolgotrajno parkiranje s povečanjem stroškov za dolgotrajno parkiranje, še posebej za na delo: višje cene (+30 %), ukinitev možnosti podaljševanja na daljavo idr.)"

Ne moreš reči, da gre za laž in namigovanja, lahko pa rečeš da je projekt še "izpod Šarčeve vlade".
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113
V prenovi projekta Nacionalni energetski in podnebni načrt pa bi vse točke ostale, samo preimenovane in parafrazirane so.
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.400
3.496
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Seveda imajo vendar imajo tudi dobre alternative, Ljubljana tega nima. Ko se službeno peljem v Lj po primorki je zjutraj ogromno avtomobilov v katerih je potnik zgolj šofer. Reševanje tega problema se ne začne s takso, to je ozkogledno in birokratsko. Hudič je ker je bila v preteklosti politika ozkogledna in spodbujala nakup avtomobilov in koncentrirala moč prestolnice, to kar je najlažje, težke probleme pa pod preprogo.
Glej, si kdaj poskusil park&drive v LJ?
Saj veš, kaj je to, a ne? Samo je predaleč, predaleč... :cool:
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.423
7.021
113
Glej, si kdaj poskusil park&drive?
Saj veš, kaj je to, a ne? Samo...

Odvisno kje parkiraš in kje izstopiš. Iz Viča do Bežigrada se voziš dlje z avtobusom kot z avtom po obvoznici v gneći.

Iz Vrhnika do Črnuč sem potreboval zjutraj 1:10 z javnim prevozom. Z avtom max 30 minut. Bodi pameten pri temu. Kako pa je v večernem času, za tiste kateri delajo nočne. Prestop polnoči pomeni, da moraš 2x plačati, vsaj tako je v Londonu po katerem se očitno zgledujemo.

Saj veš da vlada ne dela dobro za nas, ampak hoče samo proračun polniti?
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113
FuO8T1_XsAA9Og_.png