To je opravičilo za Niko, ki Zokiju po novem serje po C0.
by the way, to je v mestih kjer je javni prevoz v nulo, od tramvajev, busov in podzemne...Nisem za, ampak:
- taksa za vstop z avtom v LJ. Imajo po Evropi in po svetu:
- dovoljena hitrost v mestu 30km/h. Imajo po Evopi:
None of the European cities that lowered the speed limit to 30 km/h regrets it - European Data Journalism Network - EDJNet
It reduces accidents, makes transports safer and gets people using public transport and cycling, thus improving air quality and reducing noise pollution. The introduction of a 30 km/h speed limit has so far worked in all the cities concerned. Let's take a closer look.www.europeandatajournalism.eu
OK, delno res...by the way, to je v mestih kjer je javni prevoz v nulo, od tramvajev, busov in podzemne...
V Lj nič on nič... da o kolesarskih stezah ne govorim...
Komičič bi sam kasirali, to je agenda....
Kako delno res? Ne more biti delno res. Dajmo katastrofo zavijat v vato no.OK, delno res...
baje nima niti fizičnih predispozicij za normalno vožnjo...Nika itak nima avta ker ni sposobna izpita naredit.
Seveda imajo vendar imajo tudi dobre alternative, Ljubljana tega nima. Ko se službeno peljem v Lj po primorki je zjutraj ogromno avtomobilov v katerih je potnik zgolj šofer. Reševanje tega problema se ne začne s takso, to je ozkogledno in birokratsko. Hudič je ker je bila v preteklosti politika ozkogledna in spodbujala nakup avtomobilov in koncentrirala moč prestolnice, to kar je najlažje, težke probleme pa pod preprogo.Nisem za, ampak:
- taksa za vstop z avtom v LJ. Imajo po Evropi in po svetu:
- dovoljena hitrost v mestu 30km/h. Imajo po Evopi:
None of the European cities that lowered the speed limit to 30 km/h regrets it - European Data Journalism Network - EDJNet
It reduces accidents, makes transports safer and gets people using public transport and cycling, thus improving air quality and reducing noise pollution. The introduction of a 30 km/h speed limit has so far worked in all the cities concerned. Let's take a closer look.www.europeandatajournalism.eu
Razvite države so počele enako, samo da so ... ne moreš verjet... poleg avtocest delale tudi razmeroma hitre in pogoste vlakovne povezave iz cele države v prestolnice (in druge centre). Tudi omenjene države z omejitvijo 30km/h. Ljudje pogosto sploh nimajo avtov, ali pa imajo na podeželju pickupe za gnoj pa drva vozit - v prestolnico se vozijo pa z vlakom, ker so 5x hitreje kot z avtom in 5x ceneje.Hudič je ker je bila v preteklosti politika ozkogledna in koncentrirala moč prestolnice.
Takim bi moral z zakonom sploh prepovedat, ker že iz statistike izhaja da ji bo enkat po sreči ratalo (ali se je bo pa kdo usmilil). Samo potem take ne bi rad na cesti srečal.baje nima niti fizičnih predispozicij za normalno vožnjo...
Torej če da zic nazaj v pozicijo, da se vamp ne rajsa ob volan pedalk ne doseže...
Zoki rihta posebno vrsto avtošol z prilagojenimi vozili...
prej nau švo....
OK, delno res...
NLP dela, kot pač lahko. Ja, pogrešam več prog in frekventnost. Ampak, proti temu, kako je v MB je super...
Kolesarske steze so povsod, daj no... To, da te zeznejo "motorizirani" na njih, je pač za kaznovat... Danes me je ena nadebudna rolarka skoraj podrla. Jaz kolo, ona kontra smer... Zadnjič sem se peljal po Derčevi (LJ-Šiška) in so kolesarske steze tako narisane, da se dva avta ne moreta srečat, če ne zapeljeta na kolesarsko...
Kar se pa tiče podzemne: že par desetletij nazaj je bila ideja dveh linij: Domžale-Vrhnika in Medvode-Grosuplje. Znotraj LJ pod zemljo, zunaj uporabit železniške tire. Ne samo, da je ideja pozabljena, vse so "izbrisali"... Denar...
Ko ministrstvo mirno reče da trgovinska zbornica operira z "neresničnimi dokumenti".Ministrstvo: Namigovanja o pripravi zakonodaje, ki bo otežila uporabo avtomobilov, so neresnična
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo poudarja, da so navedbe oziroma namigovanja v medijih, da je v pripravi zakonodaja, ki bo ljudem na različne načine otežila uporabo osebnih avtomobilov, neresnične.www.rtvslo.si
Glej, si kdaj poskusil park&drive v LJ?Seveda imajo vendar imajo tudi dobre alternative, Ljubljana tega nima. Ko se službeno peljem v Lj po primorki je zjutraj ogromno avtomobilov v katerih je potnik zgolj šofer. Reševanje tega problema se ne začne s takso, to je ozkogledno in birokratsko. Hudič je ker je bila v preteklosti politika ozkogledna in spodbujala nakup avtomobilov in koncentrirala moč prestolnice, to kar je najlažje, težke probleme pa pod preprogo.
Glej, si kdaj poskusil park&drive?
Saj veš, kaj je to, a ne? Samo...
Bedaki so nam izvolili bedake, sedaj pa čukasto gledajo, ko take cvetke dnevno ven letijo. Saj sem vam že enkrat napisal, Butalci niso zgodba ampak dokumentarec.To je to, ko levica (z malo in veliko, kakor želite) ne ve, kaj dela desnica (tokrat z malo), in obratno.