Citat:
Uporabnik sylver pravi:
@japke: več ali manj sem menjal bolj manjše zadeve:kot so:
- zunanje krom letvice, ker so odstopale (zamenjane z novimi v sklopu garancije)
- nekaj žarnic v notranjosti (LED žarnica na menjalniku, zadaj nad glavo lučke...)
- prtljažnik je tako smotano narejen, da vedno ko se zapre, zdrsa belo barvo z avta dol
in je začelo že rjaveti in so mi tam odstranili rjo, pobarvali in zaščitili z neko prozorno plastiko (sedaj ne lušči več barve ko zaprem prtljažnik)
- voznikova vrata se niso zapirala dobro in je ob zaprtimi vrati bilo videti, kot da so vrata odprta (to je sedaj urejeno)
- ta teden so mi po 4 mesecih pisarjenja na Peugeot Slovenija zamenjali navigacijski sistem (ne zaslon), ampak prav računalnik RT6 v sklopu garancije, saj je prejšnji zmrzoval med navigiranjem pa tudi mp3 skladbe iz USB ključa so preskakovale, CD je metal ven (imaš kaj težav s tem?)
Sicer so to več ali manj "picajzlaste" zadeve, ampak mislim, da si 40.000 eur vreden avto kaj takega ne bi smel privoščit. Poleg tega je to trenutno najbolj luksuzni avtomobil znamke Peugeot in bi se lahko malo bolj potrudili.
- ...
Kar se AH Vič zadeva pa bom tako reku - nekateri tam so res zelo prijazni, ustrežljivi in se zelo potrudijo za stranko. Do sedaj sem imel VEDNO urejeno nadomestno vozilo, ko sem jim avto tam pustil, da ga uredijo in ko sem prišel po avto je bilo poštimano kar je bilo za poštimat.
Drugi pa nekoliko (dosti) manj. Pač odvisno na koga naletiš.
Sedaj sem še ugotovil, da mi (ko dežuje) nekje zamaka pri desnem zunanjem ogledalu in je lučka v ogledalu zarošena. Upam, da to dolgoročno ne pomeni kaj hujšega, saj mi tega ne morejo popravit na servisu (tukaj je bil ta drugi serviser).
No, kar se menjalnika tiče pa je tako - z menjalnikom smo ugotovili, da res ni nič narobe. Težava je bila v sistemu hill holder, ki se je občasno aktiviral tudi na ravnem, čeprav se ne bi smel. Torej sistem se mora aktivirat samo na klancu, ko spustim zavoro in ko prestavim v P.
Dogajalo se pa je, da se je sistem tudi na ravnem (ali pri zelo majhnem naklonu) aktiviral ko sem spustil zavoro in prestavil v P in zato je, ko sem prestavil v D, avto malo streslo.
Zadevo so rešili (popravili in optimizirali hill holder) in sedaj deluje vse tako kot je prej
Nič več ne strese avta ko prestavim iz P v D.
No to je to....ugotovljeno je torej, da je omenjeni menjalnik zaenkrat povsem delujoč.
Vseeno pa bom, ko mi poteče garancija, za moj mir v duši preventivno zamenjal olje v menjalniku
In hvala vsem za pomoč