Citat:
No, kar se menjalnika tiče pa je tako - z menjalnikom smo ugotovili, da res ni nič narobe. Težava je bila v sistemu hill holder, ki se je občasno aktiviral tudi na ravnem, čeprav se ne bi smel. Torej sistem se mora aktivirat samo na klancu, ko spustim zavoro in ko prestavim v P.
Dogajalo se pa je, da se je sistem tudi na ravnem (ali pri zelo majhnem naklonu) aktiviral ko sem spustil zavoro in prestavil v P in zato je, ko sem prestavil v D, avto malo streslo.
Zadevo so rešili (popravili in optimizirali hill holder) in sedaj deluje vse tako kot je prej Nič več ne strese avta ko prestavim iz P v D.
Delno se strinjam s tabo, to je bolj kot ne nategovanje kupcev, saj relativno nizek delež kupcev 508-ke pade znotraj teh pogojev.Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Ne predstavljam si pa, da se pri avtu za 40k € (s popusti verjetno bližje 30k €; http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...AP%20GT%20Avt.) že v garancijskem odbobju pojavljajo takšne napake. Osebno bi se ga čimprej po izteku garancije znebil, kljub temu da je lep, odlično opremljen (koliko od te opreme bo po 5 letih še delovalo???) itd.
Sam bejž od tega. Že 48 mesečno jamstvo oz. do 60k km ti nekaj pove, da zadeva ne bo za dolgo. Vsaj 150kkm bi lahk dal glede na to da gre za poslovni rang vozila s katerim se ponavadi dela nekoliko več km. Ne vem če se na Peugeotu norce delajo s tem jamstvom. Morda so pa zdej kilometre v jamstvu znižal, ker zgleda da pri 70k km gre počasi vse po gobe. Vsaj pri avtorju teme je tako.
Moje mnenje o tem sem zapisal tukaj: Vzdrževanje menjalnikaCitat:
Uporabnik shift pravi:
ali se podobno dogaja tudi z oljem v ročnem menjalniku?je tudi tega priporočljivo menjat?
Peugeot ima garancijo 2 leti in neomejeno, ob nakupu "podarijo" jamstvo 4 leta ali 60.000km v vrednosti ca. 700 EUR. Jamstvo 4 leta 140.000 pride ca. 1.700 EUR, s tem da tistih "podarjenih" 700 EUR odbijejo; torej pride doplačilo ca. 1000 EUR.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...
Delno se strinjam s tabo, to je bolj kot ne nategovanje kupcev, saj relativno nizek delež kupcev 508-ke pade znotraj teh pogojev.
Je pa pri Peugeotu možno ''dokupit'' kilometre in ti potem garancija velja tudi za več kilometrov. Niti ni taka huda cena, za 308-ko je recimo podaljšanje jamstva na 120.000 km cca. 300 EUR doplačila (možno, da je nekaj EUR+-, ker sem že pozabil).