Novo pri Si.mobilu VIII.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

smejko

Pripravnik
9. jan 2010
260
0
16
to da aplikacijo razvije nekdo XY je lahko problem pri raznih spremembah WSDLja itd,...

+ dostikrat potem uporabniki direktno operaterju "težijo" če kaj ne dela... kljub temu da z aplikacijo nimajo nič, ne vedo kako deluje

zneskovno se pa verjetno res bolj splača publishat nek WS
smile-1.gif
in developerji sami razvijejo
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Če si v stiku z operaterjem, te dovolj zgodaj obvestijo o spremembah
wink-1.gif


Glede "teženja" uporabnikov je bila le zahteva, da se v Vizitko ali pa Pravila uporabe napiše, da je mobitel le ponudnik storitev. Če pa zadeva ne dela, je pa 99% problem pri operaterju (težava je le v tem, da na klicnem centru aplikacije ne poznajo).

Sicer pa... nimam nič proti temu, da sami razvijejo. Ampak to, da eno tako simpl zadevo razvijajo že skoraj eno leto in ni še nič prišlo do uporabnikov, je iz mojega stališča sramota.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
vrjetno ima operater druge prioritete kakor pa razvijanje neki gadgetov, ki jih roko na srce uporablja le 1% uporabnikov... super je da so, ni pa nič narobe če jih ni...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Sem že enkrat omenil, da so aktivno razvijali aplikacijo in da sem že videl delujoči "prototip" (in to več kot pol leta nazaj). To pomeni, da so v to vložili že nekaj časa in posledično tudi denarja. Prioritete gor ali dol... po tolikem času bi zadevo "morali" spraviti na trg. Ker v nasprotnem primeru je bilo to samo metanje denarja čez okno.
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
vrjetno ima operater druge prioritete kakor pa razvijanje neki gadgetov, ki jih roko na srce uporablja le 1% uporabnikov... super je da so, ni pa nič narobe če jih ni...

Operater bi ravno v tak PR moral dat vec prioritete. Spomnimo se boom Androida lani s Tattoojem. Vprasajmo Si.Mobil po statistikah uporabe mobilnega interneta ? Novih narocnikov zarad tega ? V tujini ze nekaj casa praksa, tukaj bolj bogo. Ocitno so pred kratkim ugotovili kaj je Twitter (orto.si oglasevanje), lol.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.682
6.444
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Saj ne more razvijalec samo s pomocjo API-ja dostopati do tujih podatkov... ampak samo do svojih, ce ima geslo za to...
Se pa lahko zgodi, da operater slabo preverja pravice (in luknje kljub opozorilom ne zapre).
shocked-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Saj ne more razvijalec samo s pomocjo API-ja dostopati do tujih podatkov... ampak samo do svojih, ce ima geslo za to...
Se pa lahko zgodi, da operater slabo preverja pravice (in luknje kljub opozorilom ne zapre).
shocked-1.gif

Vsak izgovor je dober... In Tisti bolj neuki lahko celo verjamejo takim pravljicam
wink-1.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
:D

Glejte, sem prvi, ki je mnenja da nekaj takega skoraj mora obstajat - ampak, ce so tezave, ali potencialne tezace z varnostjo (Bolgarija, od kje lepote tvoje.press), potem je bolje, da tistih par sto uporabnikov tega nima, kot pa da se podatki prevec prosto objavijo na Internetu. Ne smete po populaciji in uporabnikih Alterja sklepati, kaj Janez Kranjc v resnici potrebuje in uporablja - ze SMS stanje je po moje vrhunec tistega, kar bo povprecen user uporabljal.

@Mikrohard: Zato ker nimas slabih namenov, in ker delas to - sklepam - zato ker se ti da. Kaj pa ce bi se nekdo tega lotil?

Ze samo osebni podatki so vredni ene 50$, potem pa se vse narocniske navade (ce bi bil ti Tus, ne bi raje naredil aplikacije, da bi vedel kako se userji obnasajo, in kako nucajo storitve, kot pa da Nielsnu lacujes za statistike, ki ti morda ne koristijo?), podatki s Facebooka (ker, kaj pa je lazjega kot Facebook integracija in opcija "allow this program to access my data at any time, even when I'm not logged in" - itak pol folka tega ne bere - bog ne daj, da kdo naumi, kako moneto ponucat brez da bi user vedel... Mobilci (okay, uporabniski racuni) ze nekaj casa niso samo "koliko sem ze pokuril", ampak tudi "na koliko storitev, kjer me en SMS stane 2 EUR sem narocen", in "koliko imam se limita" :S
En to naredi, Natasa Pirc Musar popizdi, in ze je tu kaksen miljoncek kazni - poleg vsega slabega PR-a, izgube zaupanja, in stroskov ter potencialnih odskodnin. :S

Skratka, raje ne, kot pa na pol ali ne-varno.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ampak s tem se vedno ni odgovorjeno na vprasanje, zakaj Si.mobil tega sam ne izda, ce pa imajo menda ze delujoco resitev? Teh nekaj odstotkov uporabnikov so bolj taki, ki imajo denar, ce so si lahko kupili tak telefon... In so nekaj svojega denarja tudi pripravljeni pustiti operaterju. Pustili ga bodo tistemu opereterju, ki jim bo ponudil nekaj vec za svoj denar... In konec koncev so tudi zadovoljni uporabniki tisti, ki privabijo druge uporabnike... Marsikdaj tudi mnenje takega uporabnika nekaj steje...zaenkrat je Tusmobil kar na dobri poti, da pobere nekaj uporabnikov
wink-1.gif
... Upam, da se pri Si.mobilu tega zavedajo. :D
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
KSZ. Kje se vklopi blokada, da ko presežeš določeno zakupljeno količino, da njena uporaba do konca obračunskega obdobja ni več možna ?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
In kako naj nehajo uporabljati recimo prenos podatkov (če dela ne glede na napačno vpisane APN podatke). Marsikater telefon ne omogoča izklopa teh storitev in počne v ozadju marsikaj...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
meni s klikom na wildfireju neha delat celoten data promet,.. v končni fazi pa je čar androidov ravno data promet,.. dokupiš ustrezno opcijo in uživaš v čaru androda,.
v primeru da sploh ne želiš data prometa o tem obvestiš klicni center, ki izvede postopek,.. do preklica žal data prometa ne bo,..

l.p. b
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
trenutno blokade ni,..sam nehaš uporabljati storitve,...
b

Škoda sem mislu, da so stvari že bolj razvite in da je mogoče nardit že blokado...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
razmisli morda v smer da si operater s tem niža promet kar ob vsesplošnem nižanju prihodkov zanj ni najbolj ugodno,..
a našel se bo kompromis tudi za to,..
b
 

smejko

Pripravnik
9. jan 2010
260
0
16
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ampak s tem se vedno ni odgovorjeno na vprasanje, zakaj Si.mobil tega sam ne izda, ce pa imajo menda ze delujoco resitev? Teh nekaj odstotkov uporabnikov so bolj taki, ki imajo denar, ce so si lahko kupili tak telefon... In so nekaj svojega denarja tudi pripravljeni pustiti operaterju. Pustili ga bodo tistemu opereterju, ki jim bo ponudil nekaj vec za svoj denar... In konec koncev so tudi zadovoljni uporabniki tisti, ki privabijo druge uporabnike... Marsikdaj tudi mnenje takega uporabnika nekaj steje...zaenkrat je Tusmobil kar na dobri poti, da pobere nekaj uporabnikov
wink-1.gif
... Upam, da se pri Si.mobilu tega zavedajo. :D

Tega odgovora tukaj verjetno tudi ne boš dobil
smile-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.