Novo pri bobu IV.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Uporabna_Stran

Pripravnik
25. nov 2011
410
0
16
aaa sam si naredil
smile-1.gif
)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če se jaz kaj spoznam iz telih tvojih grafov, je nihanje navzdol za dobre 3% v sedmih letih. Negativen trend pa je začel od 2013 dalje. A je v tem trendu zajet tudi "prebeg" k lastni konkurenci (BOBu)?

Kar pa se primerjalnih tabel tiče, pa bi bilo prav primerjat rast na enako enoto. Torej pripad na 1000 uporabnikov. jasno je namreč vsakemu, da ni enak procent rasti pri pripadu 100 na 1000 ali 100 na 10000. Tržni delež SiMobila po AKOSu je namreč 29,4%, TUŠa pa 12,6% ali skoraj 2,5 krat manj.

Pri SiMobilu sem zraven posredno od takrat ko še prve koncesije niso dobili ampak to nima veze. Omrežje je raslo bistveno počasneje kot bi lahko in ne mi govorit o masi denarja, ki jo "švabo" (prav za prav je sepl lastnik, švabo pa direktor) meče v družbo. Kolikor vem je SiMobil saniral in dvigoval s svojim tržnim deležem na našem bednem trgu celo skupino.

Pa če se je že kdo šel detektiva v mojih postih pod SMS obveščanje, je lahko tudi prebral, da me to moti, ni in verjetno ne bo pa razlog, da bi šel k drugemu ponudniku, prej slaba pokritost tam kjer trenutno delam.
 

igors24

Pripravnik
5. maj 2010
505
0
16
Citat:
Če se jaz kaj spoznam iz telih tvojih grafov, je nihanje navzdol za dobre 3% v sedmih letih. Negativen trend pa je začel od 2013 dalje. A je v tem trendu zajet tudi "prebeg" k lastni konkurenci (BOBu)?

Simobil in bob sta v kvartalnih poročilih eno ... torej je izguba tržnega deleža absolutna - stranke gredo k Telekomu, Telemachu, ... bob ni in tudi ne bo imel planiranega učinka na trgu. Moji grafi ti prikazujejo padanje trenda rasti tržnega deleža , v prevodu to pomeni stagnacijo in za lastnike tak trend ni sprejemljiv ker je na srednji rok posledica lahko samo še upad prihodkov in seveda dobička.

Citat:
Kar pa se primerjalnih tabel tiče, pa bi bilo prav primerjat rast na enako enoto. Torej pripad na 1000 uporabnikov. jasno je namreč vsakemu, da ni enak procent rasti pri pripadu 100 na 1000 ali 100 na 10000. Tržni delež SiMobila po AKOSu je namreč 29,4%, TUŠa pa 12,6% ali skoraj 2,5 krat manj.

Slaba matematika ... tržni delež absolutna številka, katero spreminja samo penetracija - 1% rasti tržnega deleža pri Simobilu pomeni enako kot 1% pri Telekomu, tušu, ... Poenostavljeno enota je celotni trg in stotina tega trga je enaka za vse operaterje. Zdaj mi je počasi jasno zakaj je na Simobilu tako kot je, če se osnov ne razume.

Citat:
Pri SiMobilu sem zraven posredno od takrat ko še prve koncesije niso dobili ampak to nima veze. Omrežje je raslo bistveno počasneje kot bi lahko in ne mi govorit o masi denarja, ki jo "švabo" (prav za prav je sepl lastnik, švabo pa direktor) meče v družbo. Kolikor vem je SiMobil saniral in dvigoval s svojim tržnim deležem na našem bednem trgu celo skupino.

Veš koliko predstavlja simobil % prihodkov v celi skupini? Daj, potrudi se in najdi zadnje letno poročilo skupine in izlušči ta podatek pa se bova potem lahko pogovarjala. Ti pomagam spet z enim "mojim" grafom... da ne bomo na pamet govorili.


VIR TAG annual Report 2014 (še stran ti napišem, da boš lažje preveril .... 10 in 11)

Res upam, da kdo blizu Zeddiesu tole prebira, ker očitno čistka niti pod razno ni zaobjela vseh nesposobnih....
 
Nazadnje urejeno:

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Če je manjši tržni delež še ne pomeni da imajo vsako leto manj uporabnikov. Penetracija uporabnikov se vsako leto zvišuje. Si.mobil ima vsako leto okoli 20000 več uporabnikov.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz bom avt iz tega prepucavanja, ker očitno (tako kot marsikdo) ne razumem generalne težnje kapitalizma po nenehni rasti.

Igors: fejst mimo butaš ko misliš, da sem eden (bivših) zaposlenih. Upad le da se še komu ne "povrne" lezenje v rit.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
če mene vprašate se ne sme gledati samo ene številke. Je res, da je Simobil precej neuspešen pri rasti, je pa tudi res, da je trg saturiran in da je cilj simobila predvsem to, da vsako leto v avstrijo pošlje zahtevano številko dobička.

Kot pa je rekel Igor, zaenkrat jim je uspevalo (60 mio letno), z neuspešno rastjo, pa si zmanjšujejo potencial za naprej. Treba je tudi vedeti, da dobiček lahko dviguješ na več načinov, v primeri opkota lahko s povečanjem deleža, večjo prodajo oz izkupičkom od obstoječih ali pa z zmanjševanjem stroškov. Prva je dolgoročna, zadnja pa kratkoročna.

Definitivno trenutno simobil tepe tudi Telekom, ki je iz zaspanega državnega protežiranca postal agilen operater, ki zraven tudi do neke mere izkorišča svoj prevladujoč položaj. Pa tudi brez tega se zelo agilno obnaša tako pri povečevanju market deleža, kot tudi pri upsaleu obstoječim uporabnikom in si tako gradi dobre osnove za prihodnje poslovanje.

Tušmach je tukaj tudi zanimiv faktor, kamor bodo američani verjetno zlivali precej denarja in obenem lahko ponudijo konvergenčne storitve, ki so pomojem dan današnji nujne, vsaj na poslovnem segmentu.

Bomo videli, jaz močno upam, da se Simobil najde in začne resno delati, ter ostane drugi operater. Slab Simobil je ne nazadnje slab za vse nas uporabnike kateregakoli operaterja.

pozicija: uporabnik Telekoma, ne delam v telekomunikacijah in tudi nikdar nisem.
 
Nazadnje urejeno:

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
To, da tretji operater raste je neizogibno. Telekomu in Simobilu se torej NE splača vzdrževate marketinška deleža za vsako ceno, bolj se jima splača nekaj malega deleža izgubiti in vzdrževati čim višje marže na celotnem trgu. Simobil je tukaj še v bolj posebni poziciji, ker je vmes. Po eni strani mu poceni uporabnike kradejo Tušmobilovci, drage poslovne pa Mobitelovci. Njihova strategija je torej jasna, ločena znamka za poceni storitve, Simobil pa držati cene in loviti poslovne oziroma drage uporabnike, ki ne gledajo na ceno, pač pa na "firmo".
 

igors24

Pripravnik
5. maj 2010
505
0
16
Kar lastnikom ne pomeni nič - zanje je to bagatela. Korporacije kot je TAG zasledujejo 5 ali celo 10 letne plane in v njih sta za lastnike pomembna samo dva podatka:
- tržni deleži + trend
- dobiček + trend.

Več kot očitno je, da se izgovarjanje na "rast" na podlagi inflacije trga ni obnesla - Turk je šel, verjetno sporazumno, če ne, bi šel na silo. Očitno so v skupini ocenili, da s svojimi mehkimi pristopi v srbiji še lahko kaj naredi. Zeddies ima mogoče še dva kvartala, da obrne trend iz moje prve tabele navzgor, če ne, leti in pride še hujša metla. Pri tej se bo simobilovcem šele po Zeddiesu kolcalo in jim tudi na pamet ne bodo padle neumnosti kot je ustanavljanje sindikata zaradi ukinitve treh različnih kosov bio sadja dnevno....
stupid-1.gif


Je pa Zeddies ob nastopu postavil jasen cilj - prvi operater v državi. "Moj cilj je preprost - Simobil bo do leta 2020 postal vodilni ponudnik celovitih konvergenčnih storitev na trgu." VIR

Tega s trenutno rastjo ne morejo doseči in to bo poskušal na vsak način spremeniti. Strategija TAG grupe je bila tu več ali manj jasna - konvergenca mobilna/fiksna, katera se je že v AU pokazala kot najbolj nepremostljiva ovira pri migraciji uporabnikov. Skratka uporabnike zvezati nase z bundli storitev, katere uporabniki težje zamenjajo ker je s tem "več dela". Šolak jim je Tušmobil že speljal, najverjetneje jim bo tudi T-2. Potem ostane možnost za "konvergenco" samo še na frekvenčnem spektru, ki ga imajo in to bo iz vidika stroškov omrežja drago...


VIR stran 33
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Zeddies je samo simptom hujšega problema znotraj TAG. In sicer tega, da so en velik dinozaver, ki je nesposoben narest bilo kako resno revolucijo. Navzven kažejo velik gobec, notranje v podjetju pa je glavna agenda status quo, rast pa samo še skozi nakupe drugih operaterjev, pa še pri tem so arogantni in nesposobni. Probleme se pa post festum rešuje tako, da se nanje vrže milijone EUR.
Razmišljanje izven škatlice je prepovedano, ker je v nasprotju z interesi grupacije, oz. nekaterih osebkov iz slednje.

Posledično je Zeddies baje že konkretno desperate, da na sestankih uprave samo še kriči. Ko se nekdo tako visoko v podjetju samo še dere, pa vemo kaj je v resnici v ozadju - gre za človeka, ki je psihološko na dnu, saj ve, da ne more nič spremeniti in je posledično odpisan.

Turk je bil milina in idealna izbira v času, ko je podjetje več ali manj organsko rastlo. Skratka super izbira za še relativno nezasičen srbski trg in izgradnjo firme tam. Če se ga odrečejo v TAGu, bo brez problema dobil službo drugje.

Žal Simobil do 2020 ne bo vodilni. Ker bi za doseganje slednjega cilja moral zamenjati lastnika. Ali pa se bi pri lastniku nekaj moralo korenito spremeniti, kar pa se ne bo.

Morda si obetajo kako malenkost od nakupa T-2. Vendar je tu še dejstvo, da je T-2 v osnovi na psu in z neurejenimi lastništvom ključne infrastrukture. Skratka, lahko kupijo mačka v žaklju in se zakoljejo neprimerno bolj kot z licencami za LTE, ki jih ne bodo mogli ustrezno monetizirati.

Meni je samo fascinantno, kako je večina velikih igralcev povsem spregledala Telemach. TAG bi ga moral pohopsat že 5 let nazaj. Združevanje slednjega s Tušmobilom bo game changer za vse, sploh pa za TAG. Zaradi padajočih marž v mobilnem segmentu, postajajo čisti mobilni operaterji brez fiksnega zaledja v EU izredno jebena stranka.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
467716-post_slo.gif


Samo nekaj bi popravil. Simobil nikoli ne bo vodilni. Morali pa se bodo potruditi, da ne bodo do 2020 postali tretji operater. Ce bo tagovce zanimal samo dobicek na koncu leta, je to skoraj nujen rezultat.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ni problem zasledovanje dobička kot tako.
Problem je v tem, da jim bo tudi slednje propadlo, ker niso sposobni korenitno spremeniti svojega načina razmišljanja in dela.
In više ko se gre po vodstveni lestvici, slabše je. Drugače imajo na Simobilu kar nekaj dobrih ljudi. Samo višji krogi delujejo kot pokrovka nanje in jih omejujejo v potencialu. Vse za status quo.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Nimam časa brati celotne teme, tako da se opravičujem, če je že bilo odgovorjeno.

Ali je možno vzeti BOB naročnino (konkretno paket 4 cente) na pravno osebo (s.p.)?
 

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Lahko pa seveda kljub temu da imaš s.p. vzameš paket na sebe kot fizično osebo in ne na svoj s.p. V tem primeru tega računa seveda ne smeš knjižit, ampak pri takem low cost paketu te to ne bo oviralo najbrž?
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Koda za brutalni BOB: 865664

Ob narocilu paketa, ki je brez vezave, dobite zastojn sim kartico!
 
Nazadnje urejeno:

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
trenutno stanje: osoba A, mobitel dzabest
zelja je, da se stevilka prenese z osobe A na osobu B in uredi prehod z mobitela na bob. kaksen je pravilen postopek, da bo na koncu stevilka ohranjena?
 

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
418
17
18
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Prenos številke

Sam njihovo spletno stran je treba odpret, je link takoj na začetku
smile-1.gif

Govora je tudi o prenosu "lastništva" številke. Mene muči enak problem - iz babice (penzion paket) na mene (bob) bi rad z prenosom telefonske številke. Vprašanje : Najprej prenos "lastništva" in potem prehod na bob ali obratno ?

Tin
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.