nov električni avto,nasveti za nakup

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.683
113
Been there, done that.
Ene dobrih 5 let sem brez kave, pa sem še vedno ko đanki ko jo zavoham. Kar pa sem ti napisal pa je resničen odziv telesa na kavo/kofein - vedno manj "prime". A si s pravim čajem že poizkusila?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113

Kaj takega je za vas. Poceni. Ni pomembno če je kitajski, itak imaš avto za vožnjo od točke A do točke B :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.267
6.828
113
Da ne smetim v teslini temi, se mi zdi ta bolj primerna za moje vprašanje...

Kar se tice zavarovanja:
O cem se pogovarjamo. Recimo Tesla Y - osnovno + ful kasko. ali pa mg4 z 200 kao konji. Vse 50% dol ali kaj je tisti razred. Odokativno.

Kar se tice registracije, cestnine ali kak se temu rece:
Koliko je zdaj to. Domnevam da tukaj je nekak nizje, sploh v luci zadnjih sprememb.

In pa eno racunovodsko:
Kot normiran sp in ker nisem davcni zavezanec najbrz nima smisla teh stvari kupovati na sp. Me pa zanima nekaj drugega, ce ga vseeno kupim na sp, se mi zadeva kaze kot privat lastnina pri CSDju ali ne. Obresti gredo gor. Lizinga ali krede ne bi glih jemala za to. Iz istega razloga.

sad
Glede moje racunice za mg4. Se vedno mi je zelo vsec, vendar moram reči, da sta mi enofazno polnjenje in manjko TČ precejsnja dealbrejkerja. Najprej moram faze v bajti predjati, potem pa spet pozimi v rokavicah vozit. Ce pa gledam mocnejsega, potem bom pa dodala brzkone se 2k€ za bomboncke pri Trophyu. Ta pride pa sele septembra. Bog ve, kaj se takrat pride. Da pojasnim - ta 2k€ se ne splacata, sta potrata in teh bombonckov ne rabim, ampak bi jih rada imela. Septembra pa bogve kaj še pride. Bom sla vseeno poizkusiti comfort tudi zaradi drugih zadev. Mrbit me pa ne bo zmotil manjko, ki jih imam sedaj pa so sele v trophyju ali pa mi bo tok odvraten, da je vseeno kaj gor nakrancljajo, pa ga ne bom hotela. Moram probat. Ce ne pa... Trophy za 35k€ in istanem znotraj zacrtanega budgeta pa se malo ostane. Fingers crossed.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Vsekakor... evropski proizvajalci ne nižajo cen, ker imajo še vedno zapolnjena naročila (in čakalne vrste) iz preteklih mesecev. Tesla je pa cene spustila, ker bi ji sicer avti začeli stati na dvorišču (česar pa nikakor ne želijo). Poleg tega želi Tesla še vedno vsako leto preseči število prodanih avtov (jim je to bolj pomembno kot pa dobiček... zakaj, lahko vsak pri sebi razmisli). Evropejci so pa v preteklih letih z nižjo proizvodnjo zaslužili več kot prej z višjo (kar jim je bilo všeč). Če bo Tesla nadaljevala ta trend, bodo tudi evropske znamke prej ali slej prisiljene reagirati.

Kar se tiče pa razlike med kitajsko in EU ceno... je pa glavnina razlike v transportu in davkih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Na kitajskem konkurira kitajcem in je cena v price/performance primerna z njihovimi avti, pri nas konkurira svabom, ampak je samo 46, ker se bolj nategovati je ze skoraj nehigienicno.
Malo poglej kaj Tesla dela in očitno je bilo higijenično tudi bolj nategovati, glede na to, da so sedanje cene že znižane.
Saj je Musk sam lepo povedal: dokler lahko višajo, bodo višali in da so tiste cene oderuške. So se cene spreminjale tudi na 14 dnevni ravni.
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113

Kaj takega je za vas. Poceni. Ni pomembno če je kitajski, itak imaš avto za vožnjo od točke A do točke B :)

Mogoče bo tole še Renault pri nas tržil ?