Tudi jaz sem nekoc prodal laguno 2 1.9dci s 350kkm. Za dokaj spodoben denar. Pa se ne pomeni, da je bils motrn in z glavo narejen nakup.
Je potem to veliko boljsi nakup
Je potem to veliko boljsi nakup
IMPORTANT:Tudi jaz sem nekoc prodal laguno 2 1.9dci s 350kkm. Za dokaj spodoben denar. Pa se ne pomeni, da je bils motrn in z glavo narejen nakup.
Je potem to veliko boljsi nakup
EU nima ne naj EV, ne naj hibridnih, ne najvarnejših vozil. Verjetno je točka streznitev odbrzela mimo že zdavnaj.Iskal sem, če je bil MG 4 testiran pri Euro NCAP in kak rezultat je dosegel.
Zanimivo, da v "Best in class" za 2022 ni nobenega evropskega proizvajalca.
Zanimivo branje. Ne vem zakaj mi prihajajo na misel dilerji koke (ali aktualen primer Putinov fuL pUcen plinček). Najprej te navlečejo, potem ti pa začnejo zategovati in te odirat.EU nima ne naj EV, ne naj hibridnih, ne najvarnejših vozil. Verjetno je točka streznitev odbrzela mimo že zdavnaj.
Mogoče bo še kdo dobil nagrado za diesel engine of the year, pol pa počasi prodaja posevnookim.
Hkrati pa še vedno preferiram ''domače''. In sem pripravljen plačati nekaj več za to. Ker vem, da to plačuje tudi mojega soseda, pa še kar nekaj ljudi v Sloveniji. Razumem pa, da osebam, ki jim denar z neba pada (država) ta logika ni ravno jasna. Itak gnar je.
Jaz sicer mislim, da sama proizvodnja električnega avta v tem trenutku še zdaleč ni tako strašno preprosta. Preprosto je le sestavljanje. EU določenih stvari ne želi delati. Predvsem zaradi ekologije in zdravja zaposlenih v procesu je lepše, da se dela nekje na drugem koncu sveta, kjer nihče "ne vidi".
To je sicer problem in sprenevedanje EU politike, ne pa proizvajalcev.