nov električni avto,nasveti za nakup

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Če drži, da je manj ljudi potrebnih v celotnem procesu nastanka izdelka, od rudarjenja, logistike do proizvodnje upoštevajoč tudi izdelavo avtomatike za proizvodnjo, potem je izdelek veliko cenejši. Ne more biti drugače.
Je res?
Pepe, samo vgrajenih komponent je manj cca 12.000. Tu ni zajeta poenostavitev potniške kabine in morebitne ulite šasije.
Sedaj pa si zamisli, koliko dobaviteljev je zaradi tega manj potrebnih. Če pa vzames v obzir se dejstvo, da Tesla dobesedno ulije šasijo avta iz treh delov, je pa prihranek komponent še toliko večji.

Znatno se pa pri EV vozilih povecuje potreba po IT strokovnjakih. Zato pa toliko zagonskih podjetij nastaja predvsem na podobni bazi, kot za razvoj programske opreme.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Sem dolgo casa zivela s to logiko. Zal je bilo prevec bumerangov. Edini, ki me niso pustili na cedilu s svojimi obljubami so bili inotherm. Pa se to ne s svojim produktom, ki je bil buggy od zacetka, ampak poprodajna storitev in resevanje problemov je bilo pa vedno korektno. Ostalim pa ne dajem več se več denarja za še malo vecji prst v rit, ko nekaj ni, kot bi moglo biti. Enkrat preveč bila razocarana, da bi hodila nazaj po še. Žal.
Jaz imam pa ravno obratne izkušnje. V veliki večini primerov (v manjšini sem bil tudi sam razočaran) je bila odločitev pravilna. Sem lahko spremljal pri kolegih/znancih tvojo logiko, kjer jim je večinoma zaškripalo. Nekaterim takoj, pri nekaterih pa je malo trajalo, da so se pokazali problemi. Sicer pa vsakemu svoje.
Seveda pa moja logika ni: višja cena je enako boljša storitev/proizvod. Ker nekateri znajo izjemno marketinško zaviti smrdeč drek. Ampak sem preveril mnenja, izkušnje, itd. in potem določil finaliste. Šele tam sem pa potem vključil tudi merilo ''domače''.

Boš kaj komentirala še zaposlitve ali to ni merilo pomembno?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.266
6.828
113
Boš kaj komentirala še zaposlitve ali to ni merilo pomembno?

To je edino merilo pomembno, kadar je to faktor pri izbiri. Nisem si mislila, da je treba to poudarjati. Kaj pa naj bi bilo drugega vazno? Sem plačevala več, ampak sem za to hotela primerljivo kvaliteto in support. Ne pa da placam vec, dobim pa manj. Se vedno placujem vec, ce je edina razlika v denarju, bne pa sami storitvi/produktu. Tako se pomaga. Tudi na 101 ravni. Sem menjala mehankarja od uradnega servisa na enega nepooblascenca. Ne ker bi bil cenejši, ampak ker je znanec. Ne recem za popuste, ne nosim svojega olja, pripeljem in na koncu vprasam, koliko stane. Tako se podpira prjatle, ne s pricakovanji, da bo zastonj delal. Meni so te stvari jasne. Ampak kot receno, vse ima svoje meje.

Pozabila sem se na MKL. Pri bajti se je tale lokalni patriotizem pri meni najbolj poznal. Tudi te moram pohvaliti. Izolacija je Knauf (recimo, da se pomaga), fasada je Jub. Koliko je bilo razlike v ceni glede drugih proizvajalcev materiala, ne vem. Material je bil OK. Roltek, Bisol - premium samo cena, vse ostalo pod kritiko. Pirnarju in Kronotermu pa potem nisem vec dala za probat, ker so izkušnje vsaj takrat bile podobne omenjenima dvema. Z Gorenjem sem se opekla večkrat, kot bi bilo treba. Bela tehnika je poceni, pa sem veckrat si lahko privoscila "probat", samo enkrat je tudi dovolj.

Tezko mi bo očitati, da nisem na to gledala. Ampak pod črto pa ne morem iti od mize brez obcutka, da se dela na principu "drzi vodo, dokler majster ne odide" za kar se mastno plača, potem pa si prepuscen sam sebi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Znatno se pa pri EV vozilih povecuje potreba po IT strokovnjakih. Zato pa toliko zagonskih podjetij nastaja predvsem na podobni bazi, kot za razvoj programske opreme.
Potrebe in razlike glede na ICE spet niso tako strašno velike, ker v resnici tako drastičnih razlik v SW ne bi bilo potrebnih. Gre zgolj zato, da nam proizvajalci ob tem prehodu hočejo vsiliti naročniški sistem, da bodo od nekega prodanega izdelka še dobivali reden denar. Potem pa vržejo ven preproste parkirne senzorje, ki so na liniji sestavljanja (ne kot rezervni del v trgovini) vredni verjetno manj kot 10 € in naredijo slabo rešitev s SW in kamerami. Ker tam bo možno, če bo "želja" po dobičku čez nekaj let reči, da nadgradnja SW, ki omogoča to in to stane pač toliko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.266
6.828
113
Kje pa si zasledila da ima comfort toplotno - nisem našel tega podatka...

Mene npr je zmotilo da npr srednja oprema nima stvari ki so že skoraj samoumevne (npr samozatemnitvenega ogledala), opozorilo o mrtvem kotu itd...

Popravek. zdaj je pripel konfigurator na spletno stran in je TČ samo pri Luxury. Ko sem spraševala za testno vožnjo, pa so mi zraven pripeli tudi cenik in zdaj je popravljeo tudi v tem pdfju. TČ je samo v Luxury, pri Comfort je ni.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.901
6.064
113

Se bodo Tesle zopet podražile? Kaj to pomeni za Evropsko avtoindustrijo? Imam občutek da zraven tega da si sami kopljemo jamo, da nas kitajci že pošteno držijo za jajca.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113

Se bodo Tesle zopet podražile? Kaj to pomeni za Evropsko avtoindustrijo? Imam občutek da zraven tega da si sami kopljemo jamo, da nas kitajci že pošteno držijo za jajca.
Kar se pogonskega dela EV tiče, trajni magneti niso nujno potrebni. Vsi asinhronski elektomotorji (Tesla S uporablja takšne) ne vsebujejo nobenega trajnega magneta. Bo pač elektromotor nekaj večji...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Kitajska si sama jamo koplje. To je zdaj naprezanje misic oz bolje receno kdo ima vecjega
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.289
1.260
113
Ne samo z reciklažo, losali so se potrebe po redkimi zemljami.
Drugače je pa to za industrijo normala. Če imaš problem, tehnični ali ekonomski, ga rešiš. Malo zamenjava dobaviteljev, malo zamenjava tehnologij, pa problema več ni.
Isto kot z materijali za baterije. Lansko leto so šle cene v nebo, letos so pa v prostem padu, pa se dejansko proda in izdela več električnih vozil.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.384
113
Malo premetavam te elektro avte in moj trenutni strosek z dizlom ter vzdrzevanjem le tega, zraven stejem potrebo po vecjdm avtu zaradi treh otrok + se letos SE na strehi... Je kaj drugega kot Tesla S? Sto jurjev za avto ne dam, mas pa v Nemciji letnik 2019 s 45k prevozenimi za pod 50k€.

Glede na to, da je S model zunaj ze precej let domnevam, da so kake tezave pri 2019 letniku ze odpravljene? Pa build quality od zacetka tudi izboljsan?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Ja, tesla model X.

o kaksnih tezavah pa govoris? Cisto prvi letniki so imeli nekaj design flaws, ki so povecini odpravljene po 7/2015, ene pa ze prej.
So pa novejsi letniki, meni osebno, not narejeni “slabse” kot starejsi. Predvsem ti eko mareriali in fake usnje, fuj. Pa tisti velik zaslon vgrajen v armaturo mi je boljse, kot novi ki strli ven.
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.953
593
113
Ja, tesla model X.

o kaksnih tezavah pa govoris? Cisto prvi letniki so imeli nekaj design flaws, ki so povecini odpravljene po 7/2015, ene pa ze prej.
So pa novejsi letniki, meni osebno, not narejeni “slabse” kot starejsi. Predvsem ti eko mareriali in fake usnje, fuj. Pa tisti velik zaslon vgrajen v armaturo mi je boljse, kot novi ki strli ven.
mimogrede

 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.196
758
113
EU
Saj kakšna pa je v bistvu razlika v kakovosti izdelavi teh Tesel? Ali je recimo zadnja Y bolje narejena kot 3, ima tudi tehnično gledano bolj sodobno opremo? Ali je to vse praktično enako?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Saj kakšna pa je v bistvu razlika v kakovosti izdelavi teh Tesel? Ali je recimo zadnja Y bolje narejena kot 3, ima tudi tehnično gledano bolj sodobno opremo? Ali je to vse praktično enako?
Za mojo moram prav priznat, da sem ful prijetno presenečen in nisem opazil nobenih čričkov, slabo sestavljenih komponent. Žalostno, da ročaj na notranji strani vrat deluje bolj kvalitetno kot je na bavarcu, kjer je škripal, če si ga stisnil z roko. Pa da se ne bo kdo vtaknil v to, na splošno so v bavarcu bolj kvalitetni materiali, pravim pa da me je tesla zaenkrat zelo pozitivno presenetila glede materialov in build qualityja. Menjali so procesorje na Ryzen ampak ne vem tocno pri katerem letniku, gugl it.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.289
1.260
113
Tudi Tesla Model 3 iz Gigafactory Shangai so top kar se tiče materijalov in fit&finish.

Update na Ryzen procesorje je pa bil nekje konec 2021 z modelnim letom 2022. Tesla preklopi modelno leto nekje v oktobru, ko se ponavadi dela remonte fabrik in preklop modelnih let.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags in Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Tudi Tesla Model 3 iz Gigafactory Shangai so top kar se tiče materijalov in fit&finish.

Update na Ryzen procesorje je pa bil nekje konec 2021 z modelnim letom 2022. Tesla preklopi modelno leto nekje v oktobru, ko se ponavadi dela remonte fabrik in preklop modelnih let.
Moja je iz Kitajske ja, kolikor spremljam, naj bi bile celo na splošno malo bolje sestavljene kot berlinske.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags