Pepe, samo vgrajenih komponent je manj cca 12.000. Tu ni zajeta poenostavitev potniške kabine in morebitne ulite šasije.Če drži, da je manj ljudi potrebnih v celotnem procesu nastanka izdelka, od rudarjenja, logistike do proizvodnje upoštevajoč tudi izdelavo avtomatike za proizvodnjo, potem je izdelek veliko cenejši. Ne more biti drugače.
Je res?
Jaz imam pa ravno obratne izkušnje. V veliki večini primerov (v manjšini sem bil tudi sam razočaran) je bila odločitev pravilna. Sem lahko spremljal pri kolegih/znancih tvojo logiko, kjer jim je večinoma zaškripalo. Nekaterim takoj, pri nekaterih pa je malo trajalo, da so se pokazali problemi. Sicer pa vsakemu svoje.Sem dolgo casa zivela s to logiko. Zal je bilo prevec bumerangov. Edini, ki me niso pustili na cedilu s svojimi obljubami so bili inotherm. Pa se to ne s svojim produktom, ki je bil buggy od zacetka, ampak poprodajna storitev in resevanje problemov je bilo pa vedno korektno. Ostalim pa ne dajem več se več denarja za še malo vecji prst v rit, ko nekaj ni, kot bi moglo biti. Enkrat preveč bila razocarana, da bi hodila nazaj po še. Žal.
Boš kaj komentirala še zaposlitve ali to ni merilo pomembno?
Potrebe in razlike glede na ICE spet niso tako strašno velike, ker v resnici tako drastičnih razlik v SW ne bi bilo potrebnih. Gre zgolj zato, da nam proizvajalci ob tem prehodu hočejo vsiliti naročniški sistem, da bodo od nekega prodanega izdelka še dobivali reden denar. Potem pa vržejo ven preproste parkirne senzorje, ki so na liniji sestavljanja (ne kot rezervni del v trgovini) vredni verjetno manj kot 10 € in naredijo slabo rešitev s SW in kamerami. Ker tam bo možno, če bo "želja" po dobičku čez nekaj let reči, da nadgradnja SW, ki omogoča to in to stane pač toliko.Znatno se pa pri EV vozilih povecuje potreba po IT strokovnjakih. Zato pa toliko zagonskih podjetij nastaja predvsem na podobni bazi, kot za razvoj programske opreme.
Kje pa si zasledila da ima comfort toplotno - nisem našel tega podatka...
Mene npr je zmotilo da npr srednja oprema nima stvari ki so že skoraj samoumevne (npr samozatemnitvenega ogledala), opozorilo o mrtvem kotu itd...
Kitajska bo omejila izvoz tehnologije za magnete iz redkih zemelj @ Slo-Tech
Kitajska namerava omejiti izvoz tehnologije za izdelavo močnih magnetov iz redkih zemelj, s čimer odgovarja na zahodne sankcije pri izvozu čipov. Seznam tehnologij, za katere velja omejitev izvoza iz Kitajske, so nazadnje posodobili pred tremi leti, sedaj pa se obeta nova verzija. V osnutku, ki...slo-tech.com
Se bodo Tesle zopet podražile? Kaj to pomeni za Evropsko avtoindustrijo? Imam občutek da zraven tega da si sami kopljemo jamo, da nas kitajci že pošteno držijo za jajca.
Kar se pogonskega dela EV tiče, trajni magneti niso nujno potrebni. Vsi asinhronski elektomotorji (Tesla S uporablja takšne) ne vsebujejo nobenega trajnega magneta. Bo pač elektromotor nekaj večji...
mimogredeJa, tesla model X.
o kaksnih tezavah pa govoris? Cisto prvi letniki so imeli nekaj design flaws, ki so povecini odpravljene po 7/2015, ene pa ze prej.
So pa novejsi letniki, meni osebno, not narejeni “slabse” kot starejsi. Predvsem ti eko mareriali in fake usnje, fuj. Pa tisti velik zaslon vgrajen v armaturo mi je boljse, kot novi ki strli ven.
Za mojo moram prav priznat, da sem ful prijetno presenečen in nisem opazil nobenih čričkov, slabo sestavljenih komponent. Žalostno, da ročaj na notranji strani vrat deluje bolj kvalitetno kot je na bavarcu, kjer je škripal, če si ga stisnil z roko. Pa da se ne bo kdo vtaknil v to, na splošno so v bavarcu bolj kvalitetni materiali, pravim pa da me je tesla zaenkrat zelo pozitivno presenetila glede materialov in build qualityja. Menjali so procesorje na Ryzen ampak ne vem tocno pri katerem letniku, gugl it.Saj kakšna pa je v bistvu razlika v kakovosti izdelavi teh Tesel? Ali je recimo zadnja Y bolje narejena kot 3, ima tudi tehnično gledano bolj sodobno opremo? Ali je to vse praktično enako?
Moja je iz Kitajske ja, kolikor spremljam, naj bi bile celo na splošno malo bolje sestavljene kot berlinske.Tudi Tesla Model 3 iz Gigafactory Shangai so top kar se tiče materijalov in fit&finish.
Update na Ryzen procesorje je pa bil nekje konec 2021 z modelnim letom 2022. Tesla preklopi modelno leto nekje v oktobru, ko se ponavadi dela remonte fabrik in preklop modelnih let.