EU je blago receno USA pudl. To se je v zadnjem letu izkristaliziralo. Nekih prebojev pri EU proizvajalcih zato ne pricakujem.Fuknjena je predvsem EU, ki proizvajalce sili v take odločitve, če nočejo kupovati nekih emisijskih kuponov ali plačevati kazni (=še bolj dražiti avte) zaradi porabe flote. Kot da zaradi kazni zgine CO2 iz zraka.
Gre za še eno pogruntavščino EU, da se da CO2 kompenzirati z električnimi modeli in pri njih se upošteva CO2 izpust 0. Pa še za dva avta mislim, da trenutno en električar šteje, ko se računa povprečje prodanih vozil. Nekaj pa se pridobi tudi na račun varnosti, zato ker pri švabih pri dnevnih lučeh ne svetijo luči zadaj, kar je spet plus pri izračunuKako pa ima BWM, Audi ipd, še vedno normalne dizelice v proizvodnji? Koliko je razlika v CO2 od recimo 1,5 VW 150KM bencinarja ki porabi en deci bencina več kot tole 3 valjno skropocalo?
Jabe, pa dejansko je racunica vzeti MG4 vs Y? Ce prav gledam (kar je pod vprasajem) je razlika v ceni cca 5k€, s tem da pri Y vsaj priblizno ves kako se obnasa skozi leta in kaksen je after sales support...?Ja, to tudi... Ce ni toplotna crpalka samo v najvisjem paketu opreme. Na navadnem, ne glede na baterijo, je ni... Bi preživela. pozimi bi bilo vseeno dovolj, ce se hudic ne bi skoraj 10ur polnil.
Ah kje so časi, ko je za pol današnje cene bilo vse to na voljoRazlika po WLTP ni ravno minorna.
Je pa tukaj tudi strošek proizvodnje, da niti ne govorimo o tovarnah in strošku logistike, če imaš le en osnovni motor, namesto dveh, treh, x.
Jabe, pa dejansko je racunica vzeti MG4 vs Y? Ce prav gledam (kar je pod vprasajem) je razlika v ceni cca 5k€, s tem da pri Y vsaj priblizno ves kako se obnasa skozi leta in kaksen je after sales support...?
Um... itak? Če slučajno nisi razumel, MG4 bo stal 28.190,00 EUR po subvenciji - zato naj za to ceno najde/predlaga rabljeno ceno.Na rabljene ni subvencije! Samo na nove in "testne".
standard range se itk ne splača vzet, sploh če bo to bolj primarni avto. Za par jurjov več dobis dost več z comfort opremo... toplotna, 3f, večja baterija....Izgleda bo tudi pri nas tako:
MG MG4 STANDARD 51 kWh, letnik:2023,32900 EUR :: Avtonet ::
MG MG4 STANDARD 51 kWh, letnik:2023,32900 EUR :: www.Avto.net ::www.avto.net
PHOBiA
Zelo. Zdaj, ce dam pa celo garazo na najmanj obremenjeno fazo, nau nic narobe. Ampak filal se bo pa dlje za BV. Tole me je kar razjezlo...
Vceraj na gorenjski AC videl dva sleparja Y na poti proti Zagrebu (najbrz). Za Ljubljano jih pa iz kitajske(kopra) vozijo.Baje Y-ke niso iz DE, ampak iz Kitajske za naš trg
Torej po tvoje jih vozijo iz Kopra (Kitajske) in jaz sem v zmoti?Vceraj na gorenjski AC videl dva sleparja Y na poti proti Zagrebu (najbrz). Za Ljubljano jih pa iz kitajske(kopra) vozijo.
Skratka, si v zmoti. Odvisno kater model in katero barvo narocis.
Ta dva faktorja sta glavni razlog za mesto proizvodnje
Dobronamerni nasvet. Še vsaj 3 leta pocakaj z nakupom tega Kitajca. In spremljaj, kaj se dogaja, pa potem kupi, ce bo vse OK.TČ je šele v opremi Trophy. Ali Luxury ponekod. Kaj je teh par jurjev, bo pa za videti. Je to takoj 10k€+, glede na to kako se cene pri nas oblikujejo. Kar je cena skoraj ta malega ipsilona, pol pa jaz ne vzamem več Kitajca.