nov električni avto,nasveti za nakup

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.868
6.526
113
Mislim... Avto ima 2 bateriji pa 2 stopnji opreme. Razen barve ne mores izbrati nic. Pa se je preveč:

MG4 s prvo od treh stopenj opreme in manjšo baterijo ter elektromotorjem z močjo 125 kW (170 KM) stane 32.900 evrov oziroma 28.400 evrov z odbito subvencijo, v primeru večje, 64 kWh baterije in zmogljivejšega elektromotorja (150 KW/203 KM) ter druge stopnje opremljenosti pa 37.500 evrov, oziroma 33.000 evrov z odbito subvencijo

Kateri je zdaj 37,5k€. Long range osnovni ali trophy? 33k€ za trophy je OK.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Mislim... Avto ima 2 bateriji pa 2 stopnji opreme. Razen barve ne mores izbrati nic. Pa se je preveč:

MG4 s prvo od treh stopenj opreme in manjšo baterijo ter elektromotorjem z močjo 125 kW (170 KM) stane 32.900 evrov oziroma 28.400 evrov z odbito subvencijo, v primeru večje, 64 kWh baterije in zmogljivejšega elektromotorja (150 KW/203 KM) ter druge stopnje opremljenosti pa 37.500 evrov, oziroma 33.000 evrov z odbito subvencijo

Kateri je zdaj 37,5k€. Long range osnovni ali trophy? 33k€ za trophy je OK.

Piše da imajo 3 stopnje opreme.
Pri MG so močno poenostavili izbiro vozil. "Pri nas personalizacije ni. Ponujamo tri vrste opreme in sedem različnih barv.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
Jaz definitivno hočem imeti MG4 EV Comfort Long Range :fredi:

MG4EV.png
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
Saj smo rekli, valda nabavimo, če bo pol cenej od konkurence za približno isto muzko. To sploh ni vprašanje. Če bi recimo bila Dacia Spring max 12.000 evrov, ker več je že kriminal za ta avto, bi bila že v moji garaži. Ne mislim pa razmetavati z denarjem za te EV igrače.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Kako pa veš, kaj je "ista muzka"? velikost baterije ne pomeni nič, moraš gledat tudi porabo avta, kjer so razlike lahko kar velike.

Pa kako boš vedel, kaj bo s to znamko čez 3, 5, 10 let...oz kaj bo s tem avtom? baterijo, motorjem?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
Vsa ta EV so ena jajca od vozil in jaz od njih več kot 10 let uporabe sploh ne pričakujem, potem pa direkt v razrez oz. v ljubiteljsko restavriranje baterije ipd. (sam bi staro morda za hec celo ruknil v klet za baterijsko shrambo električne energije; ko bi enkrat ugotovil, kako jo lahko zavarujem v primeru samovžiga, da ne bi šla cela bajta na koncu). Ne gojim absolutno nobenih čustev do teh EV znamk. So navadni potrošni material (in si lahko predstavljaš, kako dobro so narejeni, če je pol cene sam baterija) :cool:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.868
6.526
113
Edit, sem našel cenik za MG4 če komu kaj pomaga...

MG4 cenik

Zelo. Sem iskala vceraj pa nisem nasla. Tudi opreme so res tri. Drugod so ponekje SE (navaden + long range) in Trophy. Tukaj pa res 3. In long range osnovna oprema (comfort) ima 3F polnjenje in tudi TČ.

Za 33k€ na koncu. Zelo me mika, ja... Kdor se sprašuje, ce sem resna. Ce nabavim, povem. S spiskom vsega, kar ne dela in dan potem, ko se bo garaza vzgala.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Kje pa si zasledila da ima comfort toplotno - nisem našel tega podatka...

Mene npr je zmotilo da npr srednja oprema nima stvari ki so že skoraj samoumevne (npr samozatemnitvenega ogledala), opozorilo o mrtvem kotu itd...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.868
6.526
113
Noro, cela panika, cela mrzlica kako priti do električnega avtomobila in to na vsak način, tudi če bi ga iz recikliranega dreka delali, samo da cena štima. Face!

Kje ti zivis? To je zdaj "in". Reciklirano to, se enkrat uporabljenonono, umetno usnje zaradi boja z živalmi, trajnostno tisto. Pa gor etiketa, ki je tudi reciklirana, da je to vse res. In seveda nekdo to plača... Po definiciji je danes recikliran drek pri vseh ozavescenih. Pri kitajcu imas se najvecjo sanso, da ni.