Upam da se hecas no.
Če bi vzel to v ozir, potem Tesle zagotovo ne bi kupil in tudi marsikatere druge znamke ne večPa vzameš v obzir še znano zgodovino
Mislim... Avto ima 2 bateriji pa 2 stopnji opreme. Razen barve ne mores izbrati nic. Pa se je preveč:
MG4 s prvo od treh stopenj opreme in manjšo baterijo ter elektromotorjem z močjo 125 kW (170 KM) stane 32.900 evrov oziroma 28.400 evrov z odbito subvencijo, v primeru večje, 64 kWh baterije in zmogljivejšega elektromotorja (150 KW/203 KM) ter druge stopnje opremljenosti pa 37.500 evrov, oziroma 33.000 evrov z odbito subvencijo
Kateri je zdaj 37,5k€. Long range osnovni ali trophy? 33k€ za trophy je OK.
Pri MG so močno poenostavili izbiro vozil. "Pri nas personalizacije ni. Ponujamo tri vrste opreme in sedem različnih barv.
direkt za v razrezvv, Volt letnik 2013 še vedno "kot nov".
Kje pa si zasledila da ima comfort toplotno - nisem našel tega podatka...
Mene npr je zmotilo da npr srednja oprema nima stvari ki so že skoraj samoumevne (npr samozatemnitvenega ogledala), opozorilo o mrtvem kotu itd...
Noro, cela panika, cela mrzlica kako priti do električnega avtomobila in to na vsak način, tudi če bi ga iz recikliranega dreka delali, samo da cena štima. Face!