nov električni avto,nasveti za nakup

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.501
1.006
113
Za podroben opis Y bo treba kaj dat ;)
Al zar, al hladno pivo, al pa kak kwh viska od SE ;)
Ali bi poleg opisa rad imel se kaksnih 100 testnih km ?

To name leti? Ne razumem. Sva se midva kaj pogovarjala o tem? Pisal sem Guinessu. Pod opis je blo misleno, da naj tu kaj napise o Y (ko bo enkrat imel) in da bom z veseljem prebral, ker za razliko od vecine tu napisanega je od njega (zame) vsaj kaj za prebrati. Ostalo je vecinoma jokanje, kurcanje ev, opravicevanje zakaj ne ev in podobno, kar se mi res ne da brati. To je blo misljeno. Ce pa slucajno kdaj napise, da je okoli NM in da se dobimo na pjaci ali podobno pa je cisto normalno, da ne bo zaganja pluval, tudi lacen ne bi bil. To je pri nas normalna stvar in to sem mislil z napisanim.

Testnih kilometrih etc. sam nisem omenjal. Ne potrebujem tega, je pri nas ze dovolj tesel v Tesli za potesit kalibracijo g-senzorjev in podobno, ce bi bila res zelja. Marsikater komaj caka da pokaze kaj ima :D

darjan - ti se kar pripelji, vklopis v suko in greva na pivo, cevap. Bo dost casa da kako o fejkstapnu receva :evil:
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.081
1.085
113
Kdo pa je prebral, da jih delajo (SAMO) v Berlinu?

Y-ke se delajo v Berlinu.
Za EU trg se delajo v Berlinu in Šangaju. Odvisno od baterije/pogona in barve. Vse RWD z LFP baterijami so trenutno iz Kitajske. Druge motorizacije/opreme pa odvisno od kombinacije opreme in barve.

Model3 pa prihaja v EU v glavnem iz Kitajske. Par mesecev nazaj je še nekaj prihajalo iz ZDA.

Giga Šangaj ima najmanj problemov z kakovostjo. Je tudi Elon javno povedal, da so Kitajci pridni.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.500
6.237
113
en vprašanje, ker se na elektriko spoznam samo, ko jo je treba ponucat.
gledam MG4 51kwh in MG4 64kwh.

A jaz prav razumem tole dokuemntacijo, da ta malega lahko filam smao eno fazno do 6,6kW, ta velikega pa lahko tudi na 3F priklopim. Torej zanima me doma, na domači polnilnici...

mali:

veliki:
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.172
1.347
113
Izgleda bo tudi pri nas tako:

PHOBiA
Zelo. Zdaj, ce dam pa celo garazo na najmanj obremenjeno fazo, nau nic narobe. Ampak filal se bo pa dlje za BV. Tole me je kar razjezlo...

Bedarija, ce se mene vprasa. Da ne gre polniti na 3 faze. Pa osnovni bi naj bil brez toplotne crpalke?

Jaz sem tudi zelo ogret, problem je le, da je mok avto trenutno prvi avto v familiji (3 otroski sedezi), kar z mgjem namesto mojega ne bi bilo mozno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.500
6.237
113
Bedarija, ce se mene vprasa. Da ne gre polniti na 3 faze. Pa osnovni bi naj bil brez toplotne crpalke?

Ja, to tudi... Ce ni toplotna crpalka samo v najvisjem paketu opreme. Na navadnem, ne glede na baterijo, je ni... Bi preživela. pozimi bi bilo vseeno dovolj, ce se hudic ne bi skoraj 10ur polnil.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.487
5.663
113
Saj 1,6 je v kombinaciji z elektromotorjem in baterijo kot plugin hybrid. Samostojno 1,6 ni.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.487
5.663
113
Fuknjena je predvsem EU, ki proizvajalce sili v take odločitve, če nočejo kupovati nekih emisijskih kuponov ali plačevati kazni (=še bolj dražiti avte) zaradi porabe flote. Kot da zaradi kazni zgine CO2 iz zraka.
Kako pa ima BWM, Audi ipd, še vedno normalne dizelice v proizvodnji? Koliko je razlika v CO2 od recimo 1,5 VW 150KM bencinarja ki porabi en deci bencina več kot tole 3 valjno skropocalo?