nov električni avto,nasveti za nakup

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Ne se hecat s tem, da bo MG dosegel kaj bistvenega v evropi...
Seveda bo. Večina ljudi itk ne ve, da za tem stojijo kitajci, ker je MG še znamka iz starih časov, k so jih mel anglezi. Prodajajo se pa itk ze danes precej spodobno, tko da ni razloga da se nebi tudi v prihodnosti, k bo bolsi supply. Tle se bojo mogl nemci nehat hecat in začet prodajat mal bol resne EVje...
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Lih zdej sem ga vidu parkiranega MG-ja (AT). Par matrov naprej sta bila še SUV od nissana in forda.

Nobene razlike nisem opazu...
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Lih zdej sem ga vidu parkiranega MG-ja (AT). Par matrov naprej sta bila še SUV od nissana in forda.

Nobene razlike nisem opazu...
Mislim, da je bil ta... sedaj je mal kasno da bi šel poslikat lol :p

1679607254080.png
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Nedolgo nazaj sem v eni drugi temi to zapisal:

Ta cenovna razlika se je v zadnjem času izredno zmanjšala oz. so se cene v nekaterih primerih že kar izenačile.
Nedolgo nazaj sem pregledoval slovenske cene nekaterih Peugeotov in Honde Civic - cene so bile praktično poglihane z bolj razvitimi državami. Na balkanu pa celo dražji..... :bonk:

Še pri norvežanih je začetna cena za MG4 (če sem prav preračunal) malo nad 25k €.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.865
6.520
113
Za 28400€ (z odbito subvencijo):

Pa MG tudi popuste tala, kot ostale znamke? 10% dol, se preden kaj reces. Pol je pa taka cena kot drugje, subvencijo, kot vedno, pobaše prodajalec (izvajalec).
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.163
2.475
113
PS: nekaj sem pozabil - nov za izvoz zgoraj seveda nima "nemške" subvencije in potem so cene skoraj poravnane. Če pa ima "nemško" subvencijo pa ni več nov in nimaš pravice do naše subvencije. Lahko pa pri takem poračunaš DDV kot firma in je vin-vin situacija. ;)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.897
113
Sodelavc je po letu in treh mesecih čakanja na ID3 le tega končno dobil. Lasti si ga cca mesec mogoče dva. Crknile so mu led luči, oziroma niti ne vejo kaj je crknilo. Skratka vrže error za avtomatsko regulacijo in, pazi!!!, ugasne kratke luči. Kako je to mogoče in kak je filing če se ti to zgodi ob polnoči na AC pri 140 nočem pomislit. Servis kao naroči neko elektronko, ki je WV nima med rezervnimi deli. Vprašam se, kako je nima in ali zaradi tega ker tega dela ni cela proizvodna linija IDjev stoji? Seveda da ne stoji, le tukaj se nekdo dela norca. Včeraj je Porsche Slo dobil enga testnega iz katerega so mu odstranili to elektroniko in vgradili v sodelavčevega. Luči so delale ravno do prvega rondoja, tako da se je samo obrnil in nazaj na servis. Dobil je nadomestni avto, ID3 pa čaka na čudež...
Če tole zgodbo prenesem na enga kitajca, si niti ne upam pomislit na razplet le te.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
isto bo, sej s kitajske roba pride v kakem dnevu več kot iz de. Torej.... vw polizdelek pač. in na to je čakal dobro leto. Brihtn možakar. Za ono lestvico tam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.926
6.977
113
Taki pomisleki zmagajo... Kaj bi sele bilo.... Bomo pocakali, da kitajcem ledice crknejo, se najbrz nacakali, potem pa videli razplet.

Torej ti bi si upala nabavit kitajca, kolebaš pa glede reno modelov, ki pa so pač malo dražji, ampak veš da te ne bodo čakali banalni problemi?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Potem pa ne vem, če se strinjam s tem. VW je tudi veljal za precej zanesljivega, sedaj pri e-modelih pa se pojavljajo čudne težave? Pri drugih proizvajalcih je lahko podobno. Boljše ali slabše.