povprasaj na planet-solar...Bo Mg4 prisel v Slovenijo?
povprasaj na planet-solar...
Ko sem lani bil zagret za MGja sem se ustavil v MS v salonu in jih povprašal o takih izkušnjah. Mi je pošteno povedal, da ga prodajajo pol leta (testni) in se vozijo občasno z njim, nobenih težav, pa tudi nobenega feedbacka, ker ga noben zares noče kupit.A ima ze kdo izkušnje s popravili kitajcev?
Koliko "znanja" ie na servisu, kako je z dobavljivostjo delov?
Da ni se slabse kot pri konkurenci
Sem na hitro pogledal en YT, kar težek je. Sicer pa zgleda OK. To je vse kitajsko znanje ali kakšni zahodnjaki sodelujejo zraven?Ja, samo tisti modeli so bili bazirani na obicajnih avtih, mg4 je pri izkljucno kot EV in kot tak v celoti zasnovan od zacetka do konca.
Kateri zahodnjaki? A VW in Merdžo, ki sta 100 let za opicami pri elektriki?Torej Zahodnjaki so prinesli vso znanje na Kitajsko v želji po koriščenju poceni oz. suženjske delovne sile. Kitajci so se nato prek industrijske špijunaže (v lastni državi) dokopali do tega know-howa in zdaj izdelujejo lastna električna vozila. Tako da če imajo kvečjemu kakšen kakovostni manko, slabše materiale, varnost ipd. ostalo bi moralo biti dokaj primerljivo.
Praktično vsi Zahodnjaki so prinesli tja vse kar imajo v želji po dobičku in izkoriščanju delovne sile. Tako da nekje v vrsti stojita zagotovo tudi Merčka in VW.Kateri zahodnjaki? A VW in Merdžo, ki sta 100 let za opicami pri elektriki?
Mi je ravno včeraj razlagal kolega, da je enaka za drugim testiral EQA in Teslo 3. Je rekel vtis je na strani Mečke ko stoji, ko se pelješ je vse na strani Tesle!