Ni cena problem pri EVjih no.
Nekaj malega jih pač gleda na ceno, ampak ne vsi kupci. Še posebej pa ne, če pogledamo severno od nas.
No sem šel na online konfigurator VW Tiguana dizel, pa nisem izbiral kar vsepovprek ampak recimo stvari, ki se dobijo v tesli Y kot standard. hitro sem na 50k +, tako da nabavne cene primerljivo opremljenega ICE avta niso ravno 10k višje.A da ni cena problem. Jaz glasujem z denarnico in dokler je razllika med ICE in EV 10+k€, ne vidim smisla. OSEBNO. Ne s custvi, ne z ocmi. Z denarnico.
To je problem posameznikov ki si ne upajo, iz X razlogov, vecina teh pa ni utemeljenihNe vem če se čist strinjam. Poznam kar nekaj ljudi,
ki imajo problem imeti EV kot glavni avto pri hiši in iščejo/čakajo na neko pametno majhno alternativo za drugi avto in mestne/primestne vožnje.
Se strinjam, samo pravim, da teh ni tako malo.To je problem posameznikov ki si ne upajo, iz X razlogov, vecina teh pa ni utemeljenih
Sem že napisal pa bom še enkrat: faking "filc" obloga pleha pod brisalci v motornem prostoru cca 50X30 cm - čakam že 4+ mesece. Evropski avto, delan v Evropi!Seveda je cena izredno pomembna. Pri avtu pa je za marsikoga pomembna tudi poprodajna storitev. Ali boš mesece hodil peš, če ga boš rahlo razsul, ali pa se da dobiti rezervne dele v razumnem roku in je dovolj blizu nekdo, ki je to vozilo že mogoče videl, oziroma ga je kdo celo učil, kako se to vzdržuje in popravlja.
Dosti let nazaj sem v firmi "podedoval" malo bolj luksuzno službeno vozilo. Ko je crknil alternator, je uradni servis čakal 10+ dni na to, da ga je dobil. Meni se je zdelo katastrofa od katastrofe. Za moj lastniški plebejski avto sem lahko v radiu par km izbiral, kateri alternator hočem. Original, kopija taka ali drugačna ...
Tega je mene pri Kitajcu strah ... Če bo vozilo v Evropi dovolj masovno, potem bo verjetno tudi nekaj zaloge rezervnih delov dovolj blizu. Če ne, je lahko sranje, ko se kaj zgodi.
Loool. Kitajska že kar nekaj let ni več poceni. Kitajci ne delajo več za pest riža na dan.Praktično vsi Zahodnjaki so prinesli tja vse kar imajo v želji po dobičku in izkoriščanju delovne sile.
Tako je, zdaj je te kapitalistične pravljice konec in se jim bo to vrnilo kot …. v ventilator. Kitajci že izstavljajo račune npr. v obliki poceni EVLoool. Kitajska že kar nekaj let ni več poceni. Kitajci ne delajo več za pest riža na dan.
So pa tuji proizvajalci bili prisiljeni odpreti tovarne tam v solastništvu s kitajskimi podjetji, da so sploh lahko prodajali na Kitajskem.
No sem šel na online konfigurator VW Tiguana dizel, pa nisem izbiral kar vsepovprek ampak recimo stvari, ki se dobijo v tesli Y kot standard. hitro sem na 50k +, tako da nabavne cene primerljivo opremljenega ICE avta niso ravno 10k višje.
To je sedaj Tesla poskrbela za to. In je izjema. Zato bo pa v roku parih mesecev kup Tesel na cesti.In ja, razumem, da če delaš vsak dan 500km+ je verjetno ICE boljša izbira, samo hecno mi je, ko vsi govorijo da so EV-ji predragi, potem greš pa konfigurirat podobnega ICE-ja pa si na istem ali celo višjem znesku.
Fotr je kupil 2014 novega tiguana za 21k, sedaj ga verjetno proda za 16-17kjaz pa sem imel slabo vest ko sem kupil skoraj polno naloženega enoprostorca za 24k€,
zdaj za 25k€ niti osnovnega ne dobiš.... kakega oskubljenega golfa?
adijopamet
Vidiš DasAuto!!Fotr je kupil 2014 novega tiguana za 21k, sedaj ga verjetno proda za 16-17k