nov električni avto,nasveti za nakup

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Ja, se strinjam, da države ne bodo kar tako požrle, da boš doma preko SE si zastonj polnil avto. Tudi pri servisih npr. pri Hyundaiju vidim, da ga moraš pač pripeljati na pregled, kjer ti lepo zaračunajo storitev. Želel sem samo povedati, da so EVji na splošno manj zahtevni za redno vzdrževanje. Sem pa prepričan, da bo država hitro pristavila svoj lonček, ko bo EVjev več na cestah, prav tako proizvajalci/servisi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Ja ker imajo vsi njihovi EV-ji že 400.000km ne?
Heh, tu imaš primere ki ne upajo kupit rabljenega EV z 100k, kamoli da bi imeli 400k na števcu :)

Pozabljaš da smo v SLO, kar je nad 50k je že za na odpad.

Drugače pa kar se tiče "normalne" obrabe sta ICE in EV tu tu, EV bistveno izstopa edino pri zavorah, kjer se izjemno podaljšanja interval menjave, zaradi regeneracija. Vse ostalo pa se menjuje "enako", kot pri ICE.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Ja, se strinjam, da države ne bodo kar tako požrle, da boš doma preko SE si zastonj polnil avto. Tudi pri servisih npr. pri Hyundaiju vidim, da ga moraš pač pripeljati na pregled, kjer ti lepo zaračunajo storitev. Želel sem samo povedati, da so EVji na splošno manj zahtevni za redno vzdrževanje. Sem pa prepričan, da bo država hitro pristavila svoj lonček, ko bo EVjev več na cestah, prav tako proizvajalci/servisi.
Saj se že ukinja netmetering, brez tega itak nobena SE ni rentabilna...

Pa elektrika bo tudi šla gor, hišne naprave itak porabijo skoraj nič že, saj vidimo da velik del položnice predstavljajo "prispevki" ala "davki", šele potem pa je dejanska poraba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Je, ampak v toliko manjsi kapaciteti.
Za EV sploh ne, le nekaj mesecev se boš lahko fural z "zastonj" elektriko, pozimi boš pa doplačeval ko grk, ko pa itak že ssam avto porabi več, plus TČ in še vse ostalo...Že pri netmeteringu je sedaj tako, da tisto kar doplačaš, če moraš, je veliko dražje, od rednega cenika...
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.081
1.085
113

Servisni intervali​

Na splošno je treba vozilo servisirati po potrebi. Vendar pa Tesla priporoča, da za zagotavljanje stalne zanesljivosti in učinkovitosti vozila Model 3upoštevate navedene materiale in intervale za vzdrževanje, ki so v skladu z vašim vozilom.
Za več postopkov in informacij o vzdrževanju "Naredi sam" preglejte https://www.tesla.com/support/do-it-yourself-guides.
Za več informacij o opozorilih vozila preglejte Opozorila glede odpravljanja težav.
  • Vsaki 2 leti preverite stanje zavorne tekočine (po potrebi zamenjajte), če pa vozilo uporabljate kot vlečno vozilo, zamenjajte zavorno tekočino vsaki 2 leti.
  • Vrečko s sušilnim sredstvom v klimatski napravi zamenjajte na toliko let: 6.
  • Kabinski zračni filter zamenjajte vsaki 2 leti.
  • Zavorne čeljusti očistite in namažite vsako leto ali vsakih 20.000 km, če vozite na območju, kjer pozimi solijo ceste
  • Pnevmatike rotirajte vsakih 10.000 km ali če znaša razlika v globini profila 1,5 mm ali več, kar od tega nastopi prej.
Kabinski filter se lahko menja tudi po principu Naredi sam:
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.081
1.085
113
Drugače pa Tesla ponuja tudi redni letni pregled in servis vozila na uradnem servisu. Ni pa to pogoj za garancijo ipd.

Skratka, avto kot avto, še vedno rabi roko mehanika, da ga redno poboža in pregleda. Vendar dramatično manj kot smrdljivci. Pa koncept je drugi, lahko to daš delat tudi neuradnim serviserjem brez strahu za garancijo.
Drugo pa je, če se na to spoznajo, se pa vse da.
Pri Tesli se neke reči pač delajo drugače. Recimo preko servisnega menija na veliki tablici delaš nastavitev žarometov (ni šraufov za nastavljat) ipd.

V tujini, recimo na Norveškem, Bosch Service ponuja že program servisiranja za Tesle. Za stare in onemogle Tesle, pa znajo že pošraufat tudi kompleksne probleme, obnovit določene rezervne dele ipd ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

mr_

Guru
20. sep 2007
9.284
2.672
113
Ja, težko je pametovati, jaz samo ugibam, prav vrednost EV-jev pa bosta pokazala masa+čas.
V tej temi se sprašuješ vprašanja, ki so odgovorjena že leta. Vrednost EV, težave, polnjenje, degradacija, doseg, servis, itd. je že vse vidno na Tesli.
Zakaj ne plug in hibrid, je tudi bilo napisano neštetokrat. 2x tehnologija, teža, prostor, cena. Švabi so pač prisilno delali hibride zaradi CO2 in davčnih olajšav. To, da dražja stvar stane rabljena enako kot dizel pove zadosti. Glede na to da Toyota fura hibride že 3. desetletje, imamo tam primer, kako se stvar naredi prav. Torej kvečjemu primerjat A6 z Lexus ekvivalentom, sam jebat ga, pač ni švaba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in AvtoFun

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Heh, tu imaš primere ki ne upajo kupit rabljenega EV z 100k, kamoli da bi imeli 400k na števcu :)

Pozabljaš da smo v SLO, kar je nad 50k je že za na odpad.

Drugače pa kar se tiče "normalne" obrabe sta ICE in EV tu tu, EV bistveno izstopa edino pri zavorah, kjer se izjemno podaljšanja interval menjave, zaradi regeneracija. Vse ostalo pa se menjuje "enako", kot pri ICE.
A res? Tiste pol tone nič ne vpliva na večjo obrabo pnevmatik, ravno tako regeneracija, ki se velikokrat vrši samo na en par koles? Pa amortizerji tudi čudežno lažje preživijo te pol tone večjo težo?
Res pravi ste mi EV verniki, isti (samo na nasprotni strani) kot ICE zagovorniki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85