Ma bratranc Kono in ga tudi lepo lupijo.To je sicer "samo" pri tesli, recimo bmw zelo rad zaračuna za letni "servis" in to ne malo..naredijo pa itak nič ne
Ma bratranc Kono in ga tudi lepo lupijo.To je sicer "samo" pri tesli, recimo bmw zelo rad zaračuna za letni "servis" in to ne malo..naredijo pa itak nič ne
Koncept "servisa" se pri EVjih spremeni oz podere.Tesla nima predvidenih letnih "servisov"?
Ima: rotacijo gum spredaj/zadaj.Tesla nima predvidenih letnih "servisov"?
Jaz ne vem za druge, ampak meni je pri EV všeč ravno ta odsotnost servisiranja. Vem da je to moja osebna kaprica, ampak jaz sem mal paničar in potem tuhtam, a je z jermenom vse ok, a se turbina čudno oglaša, kdaj bo ta ali ona stvar crknila,...
Čudno, da ti, ki tako skrbiš za eko, ne poskrbiš za čist zrak v kabini zase in svoje bližnje. Pri 70.000km letno bi jaz vsaj 2x menjal kabinski filter. Samo to je že strošek, pa ni več zastonj, nje?Koncept "servisa" se pri EVjih spremeni oz podere.
Pri ICE smo pač navajeni, da greš na letni (oz pri xy kilometrih) servis kjer ti menjajo olje in filtre, torej neke vrste vzrževanje mašinerije, da lepo prede.
Pri EV tega ni, ni potrebe po menjavi lubrikantov (razen mogoče kje kakšen reduktor pa še to preventivno).
Zato se z EV gre na servis le, ko nekaj crkne in se potrebuje popravilo
No meni se zdi, da luči, podvozje, elektronika,… je pri vseh avtih. Se pa tukaj izogneš turbinam, jermenom, menjalniku, olju,…Ravno to za kar ti paničariš je še najmanj verjetno da bo kaj narobe. A misliš da EV nima podvozja, vitalnih delov, predvsem pa bi mene pri EV-jih skrbele elektronike, tukaj bo posla in vse je astronomsko drago. Vidim kako je pri teh LED lučeh. Malo boljša LED luč je lepo obdana z elektronikami, malo trka, malo vlage pa je. Skratka zelo si oz. ste naivni če mislite da je avtomobilska industrija naredila avte brez vzdrževanja oz. okvar. To je ravno največji biznis. Prav tako je naivno če mislite da bo zdaj celotna industrija nadomestnih delov in tudi servisi pocrkali.
Čudno, da ti, ki tako skrbiš za eko, ne poskrbiš za čist zrak v kabini zase in svoje bližnje. Pri 70.000km letno bi jaz vsaj 2x menjal kabinski filter. Samo to je že strošek, pa ni več zastonj, nje?
ICE ima cca 18.000 "vrtljivih" delov, koliko EV?No meni se zdi, da luči, podvozje, elektronika,… je pri vseh avtih. Se pa tukaj izogneš turbinam, jermenom, menjalniku, olju,…
Ne mislim da je to vse 100% Sem pa 100%, da ima ICE več delov kot EV.Pa ti res misliš da pri EV-ju mehansko ne more iti kaj narobe? Včeraj sem gledal oddajo mislim da na SLO1 oddajo Avtomobilnost kjer je bil predstavljen nek nov Lexus brez volanske fizične komunikacije in je pokazalo kao rentgensko preslikavo avta, vitalnih delov, delov nasploh. Pa ti veš kaj je to enih zobčenimov, stvari? A ti misliš da je tega res manj kot na tvojem bivšem BMW? In ti misliš da je to vse 100%?
Pa ti res misliš da pri EV-ju mehansko ne more iti kaj narobe? Včeraj sem gledal oddajo mislim da na SLO1 oddajo Avtomobilnost kjer je bil predstavljen nek nov Lexus brez volanske fizične komunikacije in je pokazalo kao rentgensko preslikavo avta, vitalnih delov, delov nasploh. Pa ti veš kaj je to enih zobčenimov, stvari? A ti misliš da je tega res manj kot na tvojem bivšem BMW? In ti misliš da je to vse 100%?
Saj ni potrebno "misliti" in ugibati, je tu kar nekaj EV uporabnikov, ki lahko poročajo...