nov električni avto,nasveti za nakup

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Tesla nima predvidenih letnih "servisov"?
Koncept "servisa" se pri EVjih spremeni oz podere.

Pri ICE smo pač navajeni, da greš na letni (oz pri xy kilometrih) servis kjer ti menjajo olje in filtre, torej neke vrste vzrževanje mašinerije, da lepo prede.
Pri EV tega ni, ni potrebe po menjavi lubrikantov (razen mogoče kje kakšen reduktor pa še to preventivno).

Zato se z EV gre na servis le, ko nekaj crkne in se potrebuje popravilo :)
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
darjan
To mi je vse jasno. Samo nekatere znamke še vedno zahtevajo redni servisni pregled, kjer izmerijo hladilno tekocino, ce ima hlajeno baterijo ali pa kaksno drugo neumnost zato da mehaniki ne izumrejo
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Jaz ne vem za druge, ampak meni je pri EV všeč ravno ta odsotnost servisiranja. Vem da je to moja osebna kaprica, ampak jaz sem mal paničar in potem tuhtam, a je z jermenom vse ok, a se turbina čudno oglaša, kdaj bo ta ali ona stvar crknila,...

Ravno to za kar ti paničariš je še najmanj verjetno da bo kaj narobe. A misliš da EV nima podvozja, vitalnih delov, predvsem pa bi mene pri EV-jih skrbele elektronike, tukaj bo posla in vse je astronomsko drago. Vidim kako je pri teh LED lučeh. Malo boljša LED luč je lepo obdana z elektronikami, malo trka, malo vlage pa je. Skratka zelo si oz. ste naivni če mislite da je avtomobilska industrija naredila avte brez vzdrževanja oz. okvar. To je ravno največji biznis. Prav tako je naivno če mislite da bo zdaj celotna industrija nadomestnih delov in tudi servisi pocrkali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Koncept "servisa" se pri EVjih spremeni oz podere.

Pri ICE smo pač navajeni, da greš na letni (oz pri xy kilometrih) servis kjer ti menjajo olje in filtre, torej neke vrste vzrževanje mašinerije, da lepo prede.
Pri EV tega ni, ni potrebe po menjavi lubrikantov (razen mogoče kje kakšen reduktor pa še to preventivno).

Zato se z EV gre na servis le, ko nekaj crkne in se potrebuje popravilo :)
Čudno, da ti, ki tako skrbiš za eko, ne poskrbiš za čist zrak v kabini zase in svoje bližnje. Pri 70.000km letno bi jaz vsaj 2x menjal kabinski filter. Samo to je že strošek, pa ni več zastonj, nje?
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in ales85

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Ravno to za kar ti paničariš je še najmanj verjetno da bo kaj narobe. A misliš da EV nima podvozja, vitalnih delov, predvsem pa bi mene pri EV-jih skrbele elektronike, tukaj bo posla in vse je astronomsko drago. Vidim kako je pri teh LED lučeh. Malo boljša LED luč je lepo obdana z elektronikami, malo trka, malo vlage pa je. Skratka zelo si oz. ste naivni če mislite da je avtomobilska industrija naredila avte brez vzdrževanja oz. okvar. To je ravno največji biznis. Prav tako je naivno če mislite da bo zdaj celotna industrija nadomestnih delov in tudi servisi pocrkali.
No meni se zdi, da luči, podvozje, elektronika,… je pri vseh avtih. Se pa tukaj izogneš turbinam, jermenom, menjalniku, olju,…
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Pa ti res misliš da pri EV-ju mehansko ne more iti kaj narobe? Včeraj sem gledal oddajo mislim da na SLO1 oddajo Avtomobilnost kjer je bil predstavljen nek nov Lexus brez volanske fizične komunikacije in je pokazalo kao rentgensko preslikavo avta, vitalnih delov, delov nasploh. Pa ti veš kaj je to enih zobčenimov, stvari? A ti misliš da je tega res manj kot na tvojem bivšem BMW? In ti misliš da je to vse 100%? :)
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Pa ti res misliš da pri EV-ju mehansko ne more iti kaj narobe? Včeraj sem gledal oddajo mislim da na SLO1 oddajo Avtomobilnost kjer je bil predstavljen nek nov Lexus brez volanske fizične komunikacije in je pokazalo kao rentgensko preslikavo avta, vitalnih delov, delov nasploh. Pa ti veš kaj je to enih zobčenimov, stvari? A ti misliš da je tega res manj kot na tvojem bivšem BMW? In ti misliš da je to vse 100%? :)
Ne mislim da je to vse 100% Sem pa 100%, da ima ICE več delov kot EV.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Evo na hitro guglanje: A fully electric car has fewer moving parts, so they come with less ongoing maintenance costs. In fact, there are about 20 moving parts in an electric engine, compared to nearly 2,000 in an ICEV!
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Pa ti res misliš da pri EV-ju mehansko ne more iti kaj narobe? Včeraj sem gledal oddajo mislim da na SLO1 oddajo Avtomobilnost kjer je bil predstavljen nek nov Lexus brez volanske fizične komunikacije in je pokazalo kao rentgensko preslikavo avta, vitalnih delov, delov nasploh. Pa ti veš kaj je to enih zobčenimov, stvari? A ti misliš da je tega res manj kot na tvojem bivšem BMW? In ti misliš da je to vse 100%? :)

Saj ni potrebno "misliti" in ugibati, je tu kar nekaj EV uporabnikov, ki lahko poročajo...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.929
10.340
113
poglej ioniq5 in njegovo praznjenje 12V baterije... kot te to trofi se moraš avta znebit, ker noben ne zna popravit.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Utopija je pač da se bo postopoma večina servisev zaprla ter gromozanska industrija avtodelov pocrkala, isto kot je utopija da ko dizlov in bencincev več ne bo, da boste avte doma đabe filali preko SE. Saj veš kolikšen delež prihodkov države predstavljajo trošarine na pogonska goriva? A misliš da se bodo temu odpovedali?
 
  • Všeč mi je
Reactions: KarEn in NekdoK