A spet smo pri tem, da je SE zastonj? Ko je amortizirana ja, prej pa ne.A be bi blo fajn, če bi vsi lahko tabkali nafto/bencin doma in to zastonj?
A spet smo pri tem, da je SE zastonj? Ko je amortizirana ja, prej pa ne.A be bi blo fajn, če bi vsi lahko tabkali nafto/bencin doma in to zastonj?
Jaz pa pač mislim, da se je začetni strah pred EVji izpel. Baterije ne crkujejo oz. niso za v smeti po 5 letih. Okvar elektromotorjev ni, mene osebno je presenetilo, da je tako malo težav, bolj mislim, da bi se avto mehaniki morali bati, ker kaj dosti servisiranja očitno ti avti ne rabijo. Glede SE pa, meni se je to že prej zdela dobra investicija za bajto, če pa lahko še EVja zastonj polniš je pa sploh win/win. A be bi blo fajn, če bi vsi lahko tabkali nafto/bencin doma in to zastonj?
EQS je cenejši kot S.Pa niti me ne moti razkorak v ceni pri teh majhnih pikecih, npr. Golf 8 in ID3, nekje pri osnovnih različah 12k razlike v ceni, bolj me motijo razlike v višjih klasah, tam pa se razkoraki v cenah začnejo eksponentno višati, tam pa se začne nabijačina na suho, tam pa se v življenjski dobi avtomobila nikakor ne pokriješ.
Pa to še, morda sem butast in slep ampak ti električni avti niso na nivoju teh klasičnih avtov. Če primerjaš EQS in S klaso? Wtf kaj za ena grdosija? S klasa pa en kos avta, stroj, tank, lep...ehpo mojem je najvecja zmaga za rajo, da enostavno ne kupuje. naj drzi kar ima, dve leti, pa se bodo cene zložile.
vem iluzija, folk se kr trese, ker je treba se skreditirat, ni sreče drugače.
EQS je cenejši kot S.
Ej nevem, še nisem dovolj star, da bi gledal te ladje.Isto nabasan?
Ej nevem, še nisem dovolj star, da bi gledal te ladje.
Pa tudi ko bom, bom verjetno preskočil, ker ne rabim, da mi milijon ledic vseh mogočih barv nabija v glavo,
Kaj od opreme pa fali eqs napram s?
Odklepanje s telefonom evropske (inm še katere) znamke tehnično poznajo že kako desetletje. Se spomnim, kako sem kakih 10 let nazaj Volvo tako doklepal.ampak ne boš verjel, ko prideš blizu avta s telefonom v žepu in se avto odklene, se tudi sedež in volan nastavita na tvoje nastavitve. V premium bavarcu sem moral pritisniti gumb na vratih za to. Odklepanje s telefonom pa kljub naloadanosti premium bavarca nisem imel.
Kako točno se eGolf razlikoje od navadnega Golfa iste generacije po teh kriterijih, ki si jih navedel?Pri teh električarjih bom jaz definitivno še bolj gledal na ceno in kupil le najcenejše. Ker vsa ta EV, ki sem jih vozil do sedaj (in to niso bile ne Tesle, ne Porscheji in ne Mercedesi, ampak ta Avant2go vozila in ostala podobna, torej i3, eGolf, Zoe, Smart itd.) so bila potrošna jajca napram temu, kar sem v istem cenovnem razredu vozil pri ICE.
Hm, ok nisem še slišal za to, da je nekomu nekdo Teslo odpeljal, vem pa da tudi signale iz ključev za odklepanje ''lovijo'' in kradejo avte tako.Odklepanje s telefonom evropske (inm še katere) znamke tehnično poznajo že kako desetletje. Se spomnim, kako sem kakih 10 let nazaj Volvo tako doklepal.
Ampak: se je izkazalo, da z varnostnega vidika pa to ni OK. Je prevč lukenj. Zatoi se tega praktično ne gredo, Tesla pa. Samo potem pa kdo drug odklene in odpelje tvojo. Ja, se je že dogajalo v praksi.