nov električni avto,nasveti za nakup

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Evropejci so pač zaspali. Res pa sedaj na silo vlagajo milijarde v to, ko so ugotovili, da to ni več samo modna muha.
Dejstvo pa je eno: gledat te Kitajce kot resno alternativo je smeh. Že Tesla ima določene težave z vzdrževanjem in dobavo delov. Avstralci so se že naučili. Jaz pa tudi in določenih stvari ne kupujem več na Kitajskem, pa tudi če so pol cene tukaj.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
Evropejci so pač zaspali. Res pa sedaj na silo vlagajo milijarde v to, ko so ugotovili, da to ni več samo modna muha.
Dejstvo pa je eno: gledat te Kitajce kot resno alternativo je smeh. Že Tesla ima določene težave z vzdrževanjem in dobavo delov. Avstralci so se že naučili. Jaz pa tudi in določenih stvari ne kupujem več na Kitajskem, pa tudi če so pol cene tukaj.
Glede na ponudbo evropejcov, je tole še kaj več kot resna alternativa. Kaj misliš, da je pa en ID.3 višek zanesljivosti in kvalitete proti MG4 ? Pa da kakršn kol rezervni del kr takoj dobiš na lagru pr kateremkol VW dilerj? Malo morgen...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.083
711
113
EU
Itak smo Zahodnjaki Kitajcem prinesli vso to tehnologijo, tako da bi oni sedaj morali delati najmanj enako dobre EV.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.081
1.085
113
No, glede baterijske tehnike, so kar sami razvili celo industrijo. Mi smo se v tem času ukvarjali z razvojem dizelskih diz.
Zato je sedaj kitajski CATL postal največji dobavitelj baterij za električarje. Tudi Tesla vgrajuje njihove baterije. In seveda CATL gradi fabrike baterij po svetu. Najbližja nam bo na Kitajskem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.032
3.924
113
Glede na ponudbo evropejcov, je tole še kaj več kot resna alternativa. Kaj misliš, da je pa en ID.3 višek zanesljivosti in kvalitete proti MG4 ? Pa da kakršn kol rezervni del kr takoj dobiš na lagru pr kateremkol VW dilerj? Malo morgen...
Sicer pa Saic na Kitajskem ki ima v lasti znamko MG, tam sestavlja tudi VW je ve avtomobile, celo ID3 ko.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
368
254
63
Jap, tud jaz ne razumem kako so evropejci tok zaspal. Tesla jih že 10 let tolče, zdej so jih pa še kitajci prehitel po desni.
Če odmislim ceno bi samo v sanjah kupu teslo namesto švaba. Cena je glavna. Zakaj je tolk belih tesel? Ker ne rabijo doplačat barve. Men se pa že bruha od belih. Teslaši skoz bluzijo o softwareu. Da pa majo za en klinc podvozje, za dva klinca zanič zice, da morjo pol ure klikat da nastavijo volan, da morjo klikat da odprejo sovoznikov predal ....... se jim pa jebe. Ker imajo avto, ki je kao IN in sosedi mislijo, da majo dnar.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Če odmislim ceno bi samo v sanjah kupu teslo namesto švaba. Cena je glavna. Zakaj je tolk belih tesel? Ker ne rabijo doplačat barve. Men se pa že bruha od belih. Teslaši skoz bluzijo o softwareu. Da pa majo za en klinc podvozje, za dva klinca zanič zice, da morjo pol ure klikat da nastavijo volan, da morjo klikat da odprejo sovoznikov predal ....... se jim pa jebe. Ker imajo avto, ki je kao IN in sosedi mislijo, da majo dnar.
ja, zdej si me pa dobil, BMW 530d 3 leta starga sem prodal zato, da bom imel pred bajto Teslo in bodo sosedi mislil, da mam dnar. Za volan nastavit, se sicer ne spomnim ampak na testni voznji, ko sem prvic sedel notri sem preprican da nisem rabil vec kot minute. Zdej ne vem kolikokrat ti volan nastavljaš, ampak ne boš verjel, ko prideš blizu avta s telefonom v žepu in se avto odklene, se tudi sedež in volan nastavita na tvoje nastavitve. V premium bavarcu sem moral pritisniti gumb na vratih za to. Odklepanje s telefonom pa kljub naloadanosti premium bavarca nisem imel. Aja glede materialov se strinjam, tudi glede podvozja Tesla ni na nivoju bmwja in sem to vzel v zakup. Če mi ne bo avto ustrezal ga bom pač kmalu prodal ampak po kar nekaj testnih vožnjah z različnimi EVji se mi zdi, da bom zdržal s takim polizdelkom, bo pa čas povedal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Glede na ponudbo evropejcov, je tole še kaj več kot resna alternativa. Kaj misliš, da je pa en ID.3 višek zanesljivosti in kvalitete proti MG4 ? Pa da kakršn kol rezervni del kr takoj dobiš na lagru pr kateremkol VW dilerj? Malo morgen...
Ne vem kako je za evje, ker še nisem nič rabil, ampak za karkoli zavice sem pri evropskoh znamkah čakal maksimalno teden dni. Večinoma je bilo pa naslednji dan na lagerju.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.083
711
113
EU
Pri teh električarjih bom jaz definitivno še bolj gledal na ceno in kupil le najcenejše. Ker vsa ta EV, ki sem jih vozil do sedaj (in to niso bile ne Tesle, ne Porscheji in ne Mercedesi, ampak ta Avant2go vozila in ostala podobna, torej i3, eGolf, Zoe, Smart itd.) so bila potrošna jajca napram temu, kar sem v istem cenovnem razredu vozil pri ICE. Se razume, da ne govorim o pospeških, ampak o klasičnem udobju, ko se vsedeš v vozilo ipd. Pri teh EV je videti kot da so šparali pri vsaki zadevi. Jaz tega sicer ne bi nikoli kupil, ampak ker bom očitno prisiljen, bo pač cena tista, ki bo odločilna; kvaliteta pa le v toliko, da se ne bo ravno prec samovžgalo v garaži. Po uporabi pa bo EV bolj za v smeti kot pa da bo kdo še to hotel kupiti od mene. Ker norc bo šel zdaj kupovati nove baterije?!? Al pa zgonen elektromotor. Si sploh ne predstavljam, kako bo to zgledalo leta ‘35:oops1:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
Tale MG4 zna biti gane changer. Ceje v Italiji res cena 25k€, zna biti no brainer.
sj tudi pri nas bi lahko bil tam nekje. Osnovna cena je okol 30k, odbij se 4,5k nase subvencije pa si na 25k.

Ampak realno, razn ce res hoces sparat, vzames premium verzijo z tavecjo baterijo in bolsimi bombončki. Se vedn pod 30k z subvencijo.

To je res game changer, ne pa id3 za 50 čukov...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
Če odmislim ceno bi samo v sanjah kupu teslo namesto švaba. Cena je glavna. Zakaj je tolk belih tesel? Ker ne rabijo doplačat barve. Men se pa že bruha od belih. Teslaši skoz bluzijo o softwareu. Da pa majo za en klinc podvozje, za dva klinca zanič zice, da morjo pol ure klikat da nastavijo volan, da morjo klikat da odprejo sovoznikov predal ....... se jim pa jebe. Ker imajo avto, ki je kao IN in sosedi mislijo, da majo dnar.

Kot da so nemci kaj bols. In potem vidis poln črnih izvedb, ker surprise surprise je bla to osnovna barva. Pa se kje kaksne halogenke in enoconska klima pa vsak knof za doplačat. I kid you not. Bavarci so pri osnovnih izvedbah 3k (vsaj pr prejsni generaciji) hotl za doplacilo se podiranje zicov pa izklop airbagov...
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.172
1.347
113
sj tudi pri nas bi lahko bil tam nekje. Osnovna cena je okol 30k, odbij se 4,5k nase subvencije pa si na 25k.

Ampak realno, razn ce res hoces sparat, vzames premium verzijo z tavecjo baterijo in bolsimi bombončki. Se vedn pod 30k z subvencijo.

To je res game changer, ne pa id3 za 50 čukov...

Saj, to je to.

Jaz sem vesel predvsem iz razloga, da bojo take firme mesale strene in prisilile ostale znamke, da prilagodijo cene. Ker trenutno je norija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Cela drama okoli te elektrike, z glavo skozi zid... nevem kam se vsi na vse kriplje zaganjate z nabavo? Kot je rekel PHOBiA, počkati da jih začnejo kitajci nažirati s cenami ter počakati da masa naredi svoje glede produkcijskih cen, do takrat pa dizlača. In tudi bedakov bo slej ali prej zmankalo skratka vse vam bo šlo počasi na roko in tudi nemci bodo morali začeti popuščati, ne bo druge.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Cela drama okoli te elektrike, z glavo skozi zid... nevem kam se vsi na vse kriplje zaganjate z nabavo? Kot je rekel PHOBiA, počkati da jih začnejo kitajci nažirati s cenami ter počakati da masa naredi svoje glede produkcijskih cen, do takrat pa dizlača. In tudi bedakov bo slej ali prej zmankalo skratka vse vam bo šlo počasi na roko in tudi nemci bodo morali začeti popuščati, ne bo druge.
Tako je, počakati ene 5-10 let da jih kitajci začnejo nažiratins cenami, potem bo verjetno kakšna nova tehnologija baterij, pa še malo počakamo, 3-5 let samo, potem bo vodik morda bolj izpopolnjen, če pa takrat lahko potrpiš še 13 let, pa ni vraga, da ne bo kakšnega hipersoničnega pogona že na voljo,… Kakšnih 20-30 let še potrpimo, pol pa bo. :evil:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Tako je, počakati ene 5-10 let da jih kitajci začnejo nažiratins cenami, potem bo verjetno kakšna nova tehnologija baterij, pa še malo počakamo, 3-5 let samo, potem bo vodik morda bolj izpopolnjen, če pa takrat lahko potrpiš še 13 let, pa ni vraga, da ne bo kakšnega hipersoničnega pogona že na voljo,… Kakšnih 20-30 let še potrpimo, pol pa bo. :evil:

Kaj pa vem, pomojem bo začelo relativno hitro pokati tukaj. Jaz vidim bolj en problem, določena masa ljudi je v zadnjem letu dobila drisko in na vsak način nabavila SE in zdaj je panika ker je treba to pokoristiti. Bog ne daj dati mesečno 150€ za nafto, na vsak način prodati dober stroj in dati 50k za fička, samo da zastonj polnimo. Pač kao profitiramo. 50 let se vozimo na nafto/bencin, zdaj pa panika, letos, najkasneje drugo leto rabimo vsi električni avto. Pa nisem proti elektriki ampak pretiravanje z vsem skupaj mi pa ni všeč.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Jaz pa pač mislim, da se je začetni strah pred EVji izpel. Baterije ne crkujejo oz. niso za v smeti po 5 letih. Okvar elektromotorjev ni, mene osebno je presenetilo, da je tako malo težav, bolj mislim, da bi se avto mehaniki morali bati, ker kaj dosti servisiranja očitno ti avti ne rabijo. Glede SE pa, meni se je to že prej zdela dobra investicija za bajto, če pa lahko še EVja zastonj polniš je pa sploh win/win. A be bi blo fajn, če bi vsi lahko tabkali nafto/bencin doma in to zastonj?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Kaj pa vem, pomojem bo začelo relativno hitro pokati tukaj. Jaz vidim bolj en problem, določena masa ljudi je v zadnjem letu dobila drisko in na vsak način nabavila SE in zdaj je panika ker je treba to pokoristiti. Bog ne daj dati mesečno 150€ za nafto, na vsak način prodati dober stroj in dati 50k za fička, samo da zastonj polnimo. Pač kao profitiramo. 50 let se vozimo na nafto/bencin, zdaj pa panika, letos, najkasneje drugo leto rabimo vsi električni avto. Pa nisem proti elektriki ampak pretiravanje z vsem skupaj mi pa ni všeč.
Jaz bi pa rekel, da je Tesla naredila izjemno potezo s to pocenitvijo in bomo precej kmalu videli ogromno Y in kakšno trojko na cesti. Namreč Y je podobna cena kot kakšen ICE SUV, pri tem pa konkretno šparaš na gorivu, pa še bolj future proof je. In še in si. Seveda pa moraš narediti zato kakšen kompromis, ampak ej. In velika večina kupcev, ko gre enkrat na EV, ICE tudi pogleda ne več.

V glavnem: če slučajno nisi še ugotovil: ICE piksna z nekaj opreme in si na 50 jurjev.