A rabljeni pa niso dražji od primerljivih ICE?Ne rabiš, kupiš rabljeno MS, pa problem rešen Saj tudi kolega tvoj je kupil rabljenega audija...
A rabljeni pa niso dražji od primerljivih ICE?Ne rabiš, kupiš rabljeno MS, pa problem rešen Saj tudi kolega tvoj je kupil rabljenega audija...
Zakaj že? A rabiš oni tingl-tangl od sedmice, al kaj ste zadnjič kazali - bruh totalen.
Se pa strinjam pri Tesla S-u prvih generacij (v novih nisem sedel) - 130 jurjev, torej kot MB S klasa, pa taki bog pomagaj, da je bil KIA Ceed vrhunski po sestavljenosti in vgrajenih materialih. Ne govorim o pogonu in performansih.
So so, ampak je absolutna razlika bolj človeška. Namesto 50k razlike, je pač "samo" 5k, kar pa je ža prežitevA rabljeni pa niso dražji od primerljivih ICE?
Si ga že peljal? Teslo S?
PS, govoriva o rabljenih, nove so itak precenjene...
BEBO te je naredu!Kaj pa tebi ni jasno bebo? Nevem kaj je tingltangl in kaj je tebi kdo kazal. Za 130 jurjev pričakujem kvalitetno izdelan avtomobil, prestižne materiale, obdelavo in podobno. Poglej si od znotraj kako je narejena S klasa in kako Tesla X. Neprimerljivo.
BEBO te je naredu!
Imaš celo temo o novi sedmici s kitovimi lapami in disko osvetlitvijo notranjosti. Kapiš?
Pa brat tudi ne znaš - DELAT SE SPRAVI, ne pa cel dan po forumu bruhat.
1:1 v nesramnosti.
Je ev clinic objavil predracun za popravilo V Mercedesa.Ne hvala. Je pa tudi meni že prišlo na uho sicer ne za VAG ampak za BMW in Mercedes da se ti plugini zelo kvarijo in da so popravila astronomsko draga.
kaj misliš kolk te pride pri nekem C ju ali E ju podobna poškodba...sicer ne 75 kilo, ker je pač tam baterija in struktura, ampka 10 do 15 pa takoj.Je ev clinic objavil predracun za popravilo V Mercedesa.
Manjsi celni karambol, airbagi ostalo notri, avto sicer vozen, ce se ne bi baterija "zaklenila" al nekaj v tem smislu.
Popravilo nekih 75k. Pri avtu starem letu ali dve..
Kaj mislis , da je pogonska baterija v sprednjem odbijacu. Daj poglej koliko ue avto razbit. Mal je odbijac se snel.kaj misliš kolk te pride pri nekem C ju ali E ju podobna poškodba...sicer ne 75 kilo, ker je pač tam baterija in struktura, ampka 10 do 15 pa takoj.
znanec je na prejšnjem citroenu C5 ko je bil še nov, luč opraskal in zmenjali so še motorni pokrov, pa je bilo okol 4 kilo€.
Tako je ja, po Ameriki se kar kopičijo tesle z zvitimi rokami, končniki so pa tudi integralni del karoserije, kar pomeni, da je že parkiranje na robniku vsaj totalka.To sem jaz spraševal kakšen mesec nazaj pri Tesla megacastingu. Boš nabil eno gumo in zvil roko in nosilec roke in bo avto ekonomska totalka.
Problem je, ko sem jaz gledal A6 hibrida, predvsem prtljažnik. Mislim, da ima zgolj 380 litrov v hibridni izvedbi, kar je bilo zame premalo. Ne pravim, da je premalo za tvojega prijatelja zgolj v vednost zakaj sem se jaz potem raje odločil za dizelsko različico. LPHvala za komentar, sporočim dalje. Sicer pa do danes nisem vedal da so plugin šestice že od 2019/20 dalje. Vsekakor za preizkusit sploh glede na to da so cene podobne dizlu. Imam sicer tudi sam pretežno dnevne razdalje do 50km.
V us of a ze obstaja Tesla insurance.To sem jaz spraševal kakšen mesec nazaj pri Tesla megacastingu. Boš nabil eno gumo in zvil roko in nosilec roke in bo avto ekonomska totalka.
Preberi si bolj natančno: NOSILEC ROKE, ki je po mojih info del megacastinga. Ali si to namerno spregledal in se delaš pametnega? Končnik pa ti nekaj vlečeš sem noter za relativizacijo.Tako je ja, po Ameriki se kar kopičijo tesle z zvitimi rokami, končniki so pa tudi integralni del karoserije, kar pomeni, da je že parkiranje na robniku vsaj totalka.