nov električni avto,nasveti za nakup

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Zdaj pa meni ena zadeva ni jasna glede te elektrike... kolega se je zapičil v kakšno leto max. dve rabljen plugin Audi A6 TFSIe. Koliko gledam 2.0 bencinski turbo motor ter 17.9kwh baterija, skupno 299 konjev. Vse ok, zapičil se je v to ker so menda v tujini cenejši ali primerljivi po ceni z 2.0 dizlom. Zdaj pa me nekaj zmoti in sicer pri 17.9kwh bateriji ima samo tovarniški range 41 milj torej 65km torej uradni range 3.63km/kwh. Potem pa gledam nek ID4 ki ima baterijo z uradnim rangom cca. 5,88km/kwh. Skratka cca. 40% slabši "specifikacijski" izkoristek pri Audiju. Zakaj? Ker je težji? Manj aerodinamičen? Ali je enostavno tista tehnologija za en drek?
Neto je 14,4 kWh. Range je 62-73 km (glede na točno izvedenko). Poraba 21,1 do 18.6 (kot prej, glede na izvedenko). Torej ni dosti višja kot pri BEV. Nekaj višja pa mora biti, ker PHEV ne bo v EV načinu tako očinkovit, kot bi bil BEV.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AvtoFun

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Neto je 14,4 kWh. Range je 62-73 km (glede na točno izvedenko). Poraba 21,1 do 18.6 (kot prej, glede na izvedenko). Torej ni dosti višja kot pri BEV. Nekaj višja pa mora biti, ker PHEV ne bo v EV načinu tako očinkovit, kot bi bil BEV.

Hvala za komentar, sporočim dalje. Sicer pa do danes nisem vedal da so plugin šestice že od 2019/20 dalje. Vsekakor za preizkusit sploh glede na to da so cene podobne dizlu. Imam sicer tudi sam pretežno dnevne razdalje do 50km.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Pa si ziher, da to hočeš.

Poglej na EV clinic na Facebook u.
Te kište so ko kaj crkne, skoraj nepopravljive, zato so po verjetnosti tudi takšne cene.

Sicer pa je res, da se je v zadnjih letih to na veliko kupovalo za službene avte v Nemčiji, ker plačaš samo polivico bonitete glede na njegovega dizelskega brata.

Se pravi so plačevali za avto ranga 80000 € boniteto kot za škodo octavio ki stane 40000€ po ceniku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in Bakki33

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
Pa si ziher, da to hočeš.

Poglej na EV clinic na Facebook u.
Te kište so ko kaj crkne, skoraj nepopravljive, zato so po verjetnosti tudi takšne cene.

Sicer pa je res, da se je v zadnjih letih to na veliko kupovalo za službene avte v Nemčiji, ker plačaš samo polivico bonitete glede na njegovega dizelskega brata.

Se pravi so plačevali za avto ranga 80000 € boniteto kot za škodo octavio ki stane 40000€ po ceniku.
Evclinic je alergicen na vse kar ni elektricar.

drugace pa tak avto za zmerno ceno popravis tudi v Sloveniji. Samo ne hvalijo se tako kot ta evclinic.
 
  • Haha
Reactions: Bakki33

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
No EV clinic zna konkretno popljuvat tudi električarja.
Res pa je da prakticno ni plugina ki bi ga pohvalil. Al pa se jaz ne spomnim, oxirima se nisem zasledil
Kdo pa to v Sloveniji popravlja za zmerno ceno pa jih lahko ti omenis.
Upam da se ta zmerna cena ne pise v petmestnih cifrah
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Pa si ziher, da to hočeš.

Poglej na EV clinic na Facebook u.
Te kište so ko kaj crkne, skoraj nepopravljive, zato so po verjetnosti tudi takšne cene.

Sicer pa je res, da se je v zadnjih letih to na veliko kupovalo za službene avte v Nemčiji, ker plačaš samo polivico bonitete glede na njegovega dizelskega brata.

Se pravi so plačevali za avto ranga 80000 € boniteto kot za škodo octavio ki stane 40000€ po ceniku.

Jaz ne kupujem, meni se zgolj ne zdi slaba ideja, nekoč ko bom kupoval glede na moje potrebe, za soliden denar prideš do enga kosa avta. Saj veš da vse te električne pikapolonice ranga Golfa stanejo 50k. Ne hvala. Je pa tudi meni že prišlo na uho sicer ne za VAG ampak za BMW in Mercedes da se ti plugini zelo kvarijo in da so popravila astronomsko draga.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
Sem že jaz pisal v kakšni dilemi sem bil avgusta lani - C5 Aircross novi model dizel, ali plug-in stari model (razlika v zaslonu in malo spredaj - nič tragičnega. Razlika v ceni 5.000 €, če bi čakal novega plug-ina pa 10.000 €. Sam si lahko izračunaš koliko let zastonj vožnje imam z novim dizlom, pa plug-in bi tudi trošil ajde 2L/100km v povprečju.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Odkar obstajajo BEV z večjim dosegom in ultra hitrim polnjenjem, pa tudi argument "včasih pač rabim nekam dlje it zato je boljše da imam not še ICE", odpade.

Ma ja, se popopnoma strinjam s teboj ampak še vedno nas fopajo s cenami teh BEV-ov. Ni teorije da plačam 50k za enega malo večjega fičeka. Tudi to se bo uredilo, brez skrbi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Ne rabiš, kupiš rabljeno MS, pa problem rešen :) Saj tudi kolega tvoj je kupil rabljenega audija...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
Jaz bi plugine kupoval kot revež - kot bogataša pa me cena ne zanima in bi pač kupil ali nekaj dragega električnega ali pa dragega bencinarja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
A na mene ciljaš? Jaz nisem bogataš, prav tako nihče ki gleda srednji višji razred. Saj je bilo že XY krat to tukaj predebatirano, bom pa še enkrat. Torej nekdo ki celo življenje vozi same šestice, kot npr. jaz, bo težko presedlal na nek ID4, ko pa vidim ceno pa sem prepričan, se ne rabim niti peljati z njim. Bencinar je pogojno tudi OK, kolega je ravno ta teden pripeljal BMW5 star 4 mesece, bencinar, mislim da nek 3.0 motor, blagi hibrid. Ni da ni, nov avto. Mislim da 53k.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
Sorry, predvsem Tesla je zame nateg stoletja. Razumem filozofijo nakupa Tesle Y, sploh sedaj po znižani ceno. Ampak Tesla X in S? Za tam denar da mi prodaš tablico in je to to? :) Za te pare bi se lahko malo bolj potrudili in ponudili nekaj luksuza.
Zakaj že? A rabiš oni tingl-tangl od sedmice, al kaj ste zadnjič kazali - bruh totalen.

Se pa strinjam pri Tesla S-u prvih generacij (v novih nisem sedel) - 130 jurjev, torej kot MB S klasa, pa taki bog pomagaj, da je bil KIA Ceed vrhunski po sestavljenosti in vgrajenih materialih. Ne govorim o pogonu in performansih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Sorry, predvsem Tesla je zame nateg stoletja. Razumem filozofijo nakupa Tesle Y, sploh sedaj po znižani ceno. Ampak Tesla X in S? Za tam denar da mi prodaš tablico in je to to? :) Za te pare bi se lahko malo bolj potrudili in ponudili nekaj luksuza.
Si ga že peljal? Teslo S?

PS, govoriva o rabljenih, nove so itak precenjene...