Neto je 14,4 kWh. Range je 62-73 km (glede na točno izvedenko). Poraba 21,1 do 18.6 (kot prej, glede na izvedenko). Torej ni dosti višja kot pri BEV. Nekaj višja pa mora biti, ker PHEV ne bo v EV načinu tako očinkovit, kot bi bil BEV.Zdaj pa meni ena zadeva ni jasna glede te elektrike... kolega se je zapičil v kakšno leto max. dve rabljen plugin Audi A6 TFSIe. Koliko gledam 2.0 bencinski turbo motor ter 17.9kwh baterija, skupno 299 konjev. Vse ok, zapičil se je v to ker so menda v tujini cenejši ali primerljivi po ceni z 2.0 dizlom. Zdaj pa me nekaj zmoti in sicer pri 17.9kwh bateriji ima samo tovarniški range 41 milj torej 65km torej uradni range 3.63km/kwh. Potem pa gledam nek ID4 ki ima baterijo z uradnim rangom cca. 5,88km/kwh. Skratka cca. 40% slabši "specifikacijski" izkoristek pri Audiju. Zakaj? Ker je težji? Manj aerodinamičen? Ali je enostavno tista tehnologija za en drek?