nov električni avto,nasveti za nakup

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.501
1.006
113
Res je. Lahko tudi, da ima svabo kak master plan ki bo vse obrnil na glavo ampak glede na to kaksni usa kuzki so, dvomim. Tudi ne mislim vec o tem, naj se pametnjakovici ubadajo s tem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

bev

Majstr
25. apr 2017
368
254
63
Iz enga druzga foruma .... z mnenjem se zelo strinjam. Tesla je kao IN in vsak ki hoče bit frajer sploh ne razmišlja o drugem

"
Tesla - 30 min in omejena hitrost. Avto ima wow faktor nenormalen ampak ni to to. Trda vožnja, polžaj sedenja je čuden in sedalni del je prekratek. Sam imam 188 cm. Odzivnost ekrana odlična ampak to je pa tudi to.

ID5 - sedeži fenomenalni, udobje vožnje je boljše, samo 200 električnih konjev zagotavlja bolj kultivirano vožnjo, kakovost materialov in izdelave je po moji oceni boljša čeprav z Teslo ni bilo nič narobe (mogoče samo v notranjosti tapeta na b stebričku ni najbolj sestavljena). Aja, nobenih težav s softwarom.

To so moji vtisi. Oba avta sta zelo dobra. Oba sta draga.

Izbral sem ID4."
 
  • Haha
Reactions: Bakki33 in novaa

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Iz enga druzga foruma .... z mnenjem se zelo strinjam. Tesla je kao IN in vsak ki hoče bit frajer sploh ne razmišlja o drugem

"
Tesla - 30 min in omejena hitrost. Avto ima wow faktor nenormalen ampak ni to to. Trda vožnja, polžaj sedenja je čuden in sedalni del je prekratek. Sam imam 188 cm. Odzivnost ekrana odlična ampak to je pa tudi to.

ID5 - sedeži fenomenalni, udobje vožnje je boljše, samo 200 električnih konjev zagotavlja bolj kultivirano vožnjo, kakovost materialov in izdelave je po moji oceni boljša čeprav z Teslo ni bilo nič narobe (mogoče samo v notranjosti tapeta na b stebričku ni najbolj sestavljena). Aja, nobenih težav s softwarom.

To so moji vtisi. Oba avta sta zelo dobra. Oba sta draga.

Izbral sem ID4."
No, sem vozil oba in tudi teslo kar dlje časa, oz. večkrat.
ID4, udobje vožnje, res malenkost boljša, ampak nič da bi pisal o tem. Imam 186cm in so mi sedeži v tesli super. ID4 softver, kapacitivni gumbi na volanu, dosti slabše. Povezljivost in softver, superchargerji, dosti boljši pri Tesli. No, jaz sem se odločil za Teslo, ker sem očitno teslo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan in Bakki33

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.032
3.924
113
No, sem vozil oba in tudi teslo kar dlje časa, oz. večkrat.
ID4, udobje vožnje, res malenkost boljša, ampak nič da bi pisal o tem. Imam 186cm in so mi sedeži v tesli super. ID4 softver, kapacitivni gumbi na volanu, dosti slabše. Povezljivost in softver, superchargerji, dosti boljši pri Tesli. No, jaz sem se odločil za Teslo, ker sem očitno teslo.
Saj bi moral dobiti že nove fedre za izdelavo po februarju.

Drugače pa Nemci Eibach fedre za znižanje podvozja noter dajajo, ker so udobnejše.

Pa podvozje je ponavadi slabo nastavljeno tak da je fajn optiko pri kakšnem specialistu.
 
  • Haha
Reactions: Davidoff

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.247
6.460
113
pri taščici
Sorry pa glih ti si kompetenten za ocenjevat udobje v Tesli. Sicer S in ne Y, ampak ...
Ker dvomim da je še kdo od alterasev(najbrz niti slovencev) naredil toliko km v tako kratkem casu s Teslo kot ti.
Pa sorry ker "razkrivam" del najinih zs. Upam da ne prevec.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Zato ne komentiram ker se govori vecinoma tu o 3 in Y.
S in X sta kar nekaj korakov spredaj kar se tice udobja.

zs ni problem ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Pa hvala za diskriminacijo. Nas reveže, ki si ne moremo privoščiti EV-jev, pa kar ven date, nje. :valjamse:
Leta 2035 bomo morali na avtobus, že leta 2023 pa že na pijačo ne smemo več. Ph...
Seveda boste vabljeni tudi vsi brez EVjev, saj nam mora nekdo razlagat, da z EVji ne moremo dlje kot 14 kilometrov brez polnjenja in da bomo čez 4 leta avto lahko vrgli stran, ko bo baterija samo še za v smeti, aja pa na to, da onesnažujemo okolje bolj kot stari TAMčki.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
sad-a lahko jaz pripeljem, se javim ;)
Hvala.
Ne rabim po poti it še do Zagreba po rogljiček, pa potem do Torina na sok in še kratek skok do Dunaja na zrezek, ker je free. Žal nimam dovolj časa za vse te ”zastonj” poti.
Da niti ne pomislim na pot nazaj. Beograd se mi kar upira, pa čeprav so čevapi top.
Raje z mojim električarjem pridem, pa tudi če ni “zastonj”.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Zdaj pa meni ena zadeva ni jasna glede te elektrike... kolega se je zapičil v kakšno leto max. dve rabljen plugin Audi A6 TFSIe. Koliko gledam 2.0 bencinski turbo motor ter 17.9kwh baterija, skupno 299 konjev. Vse ok, zapičil se je v to ker so menda v tujini cenejši ali primerljivi po ceni z 2.0 dizlom. Zdaj pa me nekaj zmoti in sicer pri 17.9kwh bateriji ima samo tovarniški range 41 milj torej 65km torej uradni range 3.63km/kwh. Potem pa gledam nek ID4 ki ima baterijo z uradnim rangom cca. 5,88km/kwh. Skratka cca. 40% slabši "specifikacijski" izkoristek pri Audiju. Zakaj? Ker je težji? Manj aerodinamičen? Ali je enostavno tista tehnologija za en drek?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.375
2.415
113
Verjetno znotraj koncerna navajajo enake vrednosti? Ali neto ali bruto? Namreč če je tako je pri Audiju kar bistveno slabši izkoristek.