nov električni avto,nasveti za nakup

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.489
5.666
113
No daj statistiko na plano - lahko tako prirejeno kot proizvajalci EV in ICE.


Jaz res ne vem kaj vam sončkom ni jasno - napizdevajo nas na vsakem koraku in mislite, da glih EV/ICE/...(vstavi poljubno) pa so izjema.
Moj nov ICE (toliko o mojem zagovarjanju EV) troši trenutno 30% več kot so mi to "prodajali" v katalogu/reklami. In kaj zdaj?

Pa konkretno k Norveškem testu: 20 različnih vozil z različnimi gumami, različnimi vozniki, pelješ po isti 550km dolgi poti - ni šans, da je vsaj blizu realnosti - pa karkoli meriš.

In pol dežurni EV nergač, takoj vidi zarote in nategovanje,...


Ti iščeš predvsem izgovor zakaj NE KUPITI EV.
V testu so se peljali v koloni, koliko je videt po slikah. Ves čas verjetno ne, ampak povprečno lahko rečeš, da vpliv voznika lahko vpliva res samo toliko koliko vozniki med seboj različno tehtajo. Verjemem, da so se celo dogovorili koliko naj imajo temperaturo kabine. Gume so kakšne so. Verjetno vse homologirane. Vpliv različnih gum na doseg... khm... bodi resen. Če pa že so, pa naj za to odgovarja proizvajalec ali tisti ki je avtomobile dal v posojo za test (uvoznik, whoever..), zakar spet verjamem, da so na vozilo nataknjene najboljše možne. Skratka karkoli si napisal je nabijanje.
Zadnji stavek, ki si ga napsal pa sploh ne bom komentiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.628
6.871
113
Ali je prepovedano spremljati temo in izdelke, ki jih nekdo še nima? Na kaj pa naj se nekdo opira? Aja, moramo kar vam verjeti in kupiti :valjamse:
Spremljati pomeni čisto nekaj drugega, kot pametovati o tem in vsiljevati drugim svoj prav.

Lahko bi se opiral na izjave uporabnikov, ne pa populistične članke "novinarjev".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Meni je prav zanimivo gledat na eni strani gnev protielektričarjev un na drugi mavričen pogled zagovornikov EVjev. Pa ljudje, vsakemu svoje, jaz sem šel iz bavarske “premije” s 6 cilindri in vsem možnim komfortom na električarja. Zakaj, zato, ker sem bavarca v lanskem letu peljal 2x na 1.000 km+ roadtrip, 3x na roadtrip cca. 400km v eno smer, vse ostalo, se pravi 99% voženj pa bi lahko naredil verjetno že z Zoejem. Meni je vožnja EVja super že odkar sem sprobal i3 ene 5 let nazaj, vmes sem se dolgo poigraval z mislijo o EV ampak se nisem opogumil. Sedaj sem si ga naročil in me iskreno zanima kakšne bojo real life izkušnje. Pač vsakemu svoje, glede ba potrebe, ampak jaz sem z navdušenjem naročil EVja, kako bo pa v real lifeu bom pa videl. Aja na 1.000 km vožnje z njim ne bom šel, ker imam tudi druge avte na razpolago, ampak iskreno mislim, da za vse ostalo bo zadoščal, če se bom na 400km poti moral ustaviti za 20 minut pa me tudi ne bo pobralo.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Spremljati pomeni čisto nekaj drugega, kot pametovati o tem in vsiljevati drugim svoj prav.
Kaj pa vem, jaz v večini primerov tega ne vidim tako. Največji dvomi o EV tukaj se izkazujejo kot dvomi, ne kot prepričevanje ali vsiljevanje. Ravno ti in tebi podobni pa na vsak način pametujete in vsiljujete kako je fino in edino pravilno. In najboljše za okolje, ne glede na to koliko brezvenih km narediš s tem (ja, se moram spet obesiti na to).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in NekdoK

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.628
6.871
113
Kako pa naj ne "vsiljujemo", če smo pa direktni uporabniki EVja in vemo iz prve roke kako jih je voziti? In vidimo tudi kakšne bedarije eni pišejo oz berejo v raznih člankih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.249
6.461
113
pri taščici
Doseg se ne meri v zimskem času, ker se dejansko skrivajo podatki pred kupci in se jim kaže nasmešek, vse dokler se ne spopadejo z kruto realnostjo. Zima pri nas traja vsaj 3 mesece, in ti bi to kar zanemaril. Če za toplotne črpalke za ogrevanje hiše podajajo podatke pri več delovnih režimih, zakaj jih pri avtih skrivajo? Za razmislit ne?
Daj mi podatek za tc pri A-15/w60 (priblizno)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Če štartaš s polno in imaš na cilju lahko prazno baterijo potem bi z enim 20 min postankom prišel skozi, ali ne? Saj bi moral nafilat samo za ene 100 km?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Seveda. Z EVjem boš šel na prazno ;). Top strategija za obstat na cesti.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.507
412
83
Ampak Tojota je pa brcnla mim glede na to kar se na YT vidi. No očitno želi ljudi prepričat, da bo življenje z EV precej drugačno.
Bjorn (verjetno vsi, ki tole berete veste kdo je) ni dal videa še ven. Je bilo pa precej "zanimivo" na 1000 km rundi. Nisem velik pogleddal ampak polnenja so bila katastrofa na drugi strani poraba enormna za tolk velik avto.

tole v linku verjetno večina, ki tole temo spremlja pozna? Verjetno nje žekdaj kdo linkal? Ne srremljam ... Za moje pojme ogromno uporabnih podatkov. Mene je sicer ravno Bjorn prepričal, da EV ni zame. Nima smisla metat denarja za tole trenutno tehnologijo, no čeprav bi ampak pod črto nima smisla (za mojo rabo osebnega).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Seveda. Z EVjem boš šel na prazno ;). Top strategija za obstat na cesti.
Tebi itak moraš očitno vse natančno napisat, a če bi napisal da ciljaš na cilju na 10% bi bilo pa OK? A bi 10% na cilju kaj spremenilo to da če imaš pod ritjo 70 kWh baterijo, da boš na 400 km poti filal za 20 min, ker boš rabil dobrih 100 dodatnih km.

20 min filanja pomeni 30kWh, skupno torej na zalogi 100 kWh, z M3 šala mala prevozit s tako zalogo 400 km in da ti na koncu ostane še 10kWh rezerve.