Zanimivo, da pri nas pri družinskih potovanjih ICE doma ostane.Evo, tu se jaz najdem. K temu dodaj se parkrat na dan popodne v mesto in nazaj pa raznoraznih dejavnostih. Otrok in sebe. KMjev se nabere, ampak vsak dan cca enako in praviloma znotraj realnih dosegov EVjev. Zvecer pa filanje na domaci polnilnici... Za druzinska potovanja in izlete pa ICE, 2 avta se rabita...
Najbrž je tudi malo odvisno od tega kam greš, kako daleč, katero smer. Pa koliko se ti da cijaziti naokrog, da lahko napolniš baterijo.Zanimivo, da pri nas pri družinskih potovanjih ICE doma ostane.
Zanimivo, da pri nas pri družinskih potovanjih ICE doma ostane.
Brez skrbi, da točno vem, koliko imam hitrost po GPS-u. Tako da prosim, da se držiš teme in nekomentiraš brez veze ter nabijaš poste.Daj ti ven iz žepa telefon in začni gledat hitrost po GPS in nastavi tempomat na 105 kmh po GPS, znaš biti presenečen in ne boš več ovira za druge v tunelih.
Med vožnjo ne sme jemati telefon iz žepa. Avto ima dva merilnika hitrosti. Števec in Garmina. Vem koliko števec laže in je 138 točno 130 km/h.Daj ti ven iz žepa telefon in začni gledat hitrost po GPS in nastavi tempomat na 105 kmh po GPS, znaš biti presenečen in ne boš več ovira za druge v tunelih.
Kaj niti ne?Niti ne... Ce smo cisto iskreni, k ne? Hujs ko Komotar, pa brez zamere.
Ima kar prav, precej voznikov z EV vozi na Ac pod splošno omejitvijo. Sam imam oblutek, na največkrat naletim na Tesle, ko se tako vozijo ...Če si prodajalec, moraš skrbeti cel čas, da si viden.
Ker sem dnevno na avtocesti, sedaj ni več posebnost naleteti na e vozilo. Vzorec pa je nenavadno velikokrat enak. Dohitim in prehitim ga na delu, kjer je omejitev 130 km / h, pa še nekaj vzpona, potem pride del s predori, cesta se začne spuščati, omejitev 100 km / h. Če sem električarja prehitel kak km pred predori, me v tričetrt primerih ta dohiti in prehiti. Občutek imam, da jih večina vozi realnih 110 - 120. Običajno kar cel čas, kot imamo na magistralkah ljudi, ki vozijo cel čas 65 - 70 km / h, ne glede na omejitve in naselja.
Moje ambicije niso več, da bi nabiral kake kazni, vozim pač po omejitvi, torej samo par km več po števcu, kot je omejitev. Zanimivo, da elektro fani tako zelo pazijo na porabo ... Je to potrebno ali ne, težko rečem.
Pri ICE ne rabis nobenkrat ustaviti za 400 km. Tudi za 600 in vec km ne. Mogoce na hitro za odtociti...Pri električnem avtu pa je razlika če greš 120 2x v tvojo korist ker ustaviti na poti 400 km itaq moreš vsaj za eno dopolnitev.
A dejstva so zdaj kar nastrojenost? Meni je zanimivo, ko ljudje, ki se nikoli niso ustavljali, zdaj kar naenkrat cenijo to pavzo in je nekaj najboljsega po narezanem kruhu. Kot, da se prej niso mogli ustaviti za pol ure. Ali vec.Pa kaj ste večinoma tok nastrojeni prot električarjem? Sem blizu nakupa električarja, vozil sem jih že kar nekaj in sama vožnja je fenomenalna proti ICE avtom. Do zdaj sem vozil zadnjo BMW 5-ko s šestvaljnim dizlom, pa sem ga prodal in bom sedaj vzel električarja, ko bom lahko rešil zadevo s polnjenjem v garaži. Za 95% mojih poti bo razdalja zadoščala, nasmešek pri pospeševanju mi dolgo ne bo zamrl, za daljše relacije mi pa res ne bo težko po kakih 300km se ustaviti za pol ure.
No ja.Pri ICE ne rabis nobenkrat ustaviti za 400 km. Tudi za 600 in vec km ne. Mogoce na hitro za odtociti...
Saj to je povsem v redu, ce si nehal, itak ni obvezno. Ampak mnogim pa to se vedno ustreza in EV potem ni dobra izbira. Upostevajoc vse druge faktorje seveda.No ja.
Jaz sem že nehal voziti 800 km v enem zamahu, ker se mi enostavno ne da več.
Če se voziš proti zahodu gre BP proti jugu pa z malo potrpežljivosti gre tudi.
Za v Grčijo iti pa ravno ni.