nov električni avto,nasveti za nakup

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
Tistih 40posto je na koncu pri 60k 4,5k, ni to 20 jurjev, sem v prejsnjem postu to ze vkalkuliral. Pa ne prodaš samemu sebi pod ceno, pri operativcu firma nikoli ni lastnik, ni to financni leasing... leasing hisa ti proda po zakljucku leasinga. glede bonitete pa potnih ne bom izgubljal besed... bom rekel samo da vem kaj delam, zadnje trikrat je slo skozi mirno po tem scenariju, tako da... aja, pa za ddv mora bit ev pri nas kupljen je rekel moj racunovodja. Se vedno nisem nasel kalkulacije zal, drugace bi se zdaj z Y vozil.
Tole sem 99,9% prepričan (onih 0,1% je za ziher če so spet kaka interna tajna navodila), da ne drži. Celo bolj ugodno ga je firmi kupit v tujini, ker ne rabiš zalagat DDV ampak samo pisno poračunaš. Hudič je edino v tem, da je recimo nova Tesla trenutno v SLO cenejša kot v D ali A.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in ales85

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
brez veze... jaz tankam štromarja zastonj, ampak trenutno je zadeva taka, da se mi kljub temu ne splača kupovati EV, ker je v štartu toliko dražji... Sicer sem jaz na vrsti šele čez 5 let na nov avto. Najprej kupuje moj. On bo pa itak eno kravo od pickupa, ki gre na bog ve kaj...

Cena prejšnji teden za ipsilona (kdo se bo spet vtaknil v to?) je 60k€, long range, s tistim avtopilotom za 4k€. bela barva. enjak polno naložen, ki sem ga tudi vozila testnega pa tudi toliko, s tem, da je to kodijak, ki košta pol manj.
A si kaj gledala cene ICE? Tudi Kodiaqa?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Službenega pač ne tankaš doma na svoje stroške, zunaj pa ni več matematike. Pa nimam časa po pravici povedano, tiste 14 dni od 0 do 60 tiščat, za to mam motor s 172km, nisem pa še videl nobene T ki bi mi parirala od Lj do Kp konstantnih mizernih 150-160kmh... nimam volje 90 peglat, kot rečeno, ni časa.

Tudi če službenega polniš doma, to ni treba, da je na svoje stroške. Saj firma povrne. Z veseljem, ke rje poceni.
Kar pa se tiče hitrosti ... AC na 140, pa je. Ni kazni, pa ji treba gledat, kje je radar, provida ... Ratlike pa par minut.

Realno: včasih mi je bilo 160 premalo, pa hitro ugotoviš, da mogoče to ni edina zveličavna stvar na cesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Ce koga zanima zakaj za podjetnika ni matematike za Teslo vs recimo ICE 50k.
T z nekaj opreme in odštetimi bonitetami je med 45 in 50k, s tem da moraš dat keš, kar je za firmo slabo. Poleg tega imaš to n let med osnovnimi sredstvi, sicer prištej še ddv. Tankanje zunaj je tam tam z ice. Pri ice vzameš operativni leasing, downpayment je pod 15k, kar pomeni da imaš 35k več operativnega denarja na firmi. 3 leta imaš 600na mesec obrok, vse gre v stroške. Po 3. letih se dogovoriš za privat odkup operativca (ja, vnaprej, za 20k), avto je na trgu vreden še najmanj 35k... vse zaokrožal na dol, avto gre v strošek, pa če takoj po odkupu prodaš si naredil še vsaj 15k privat dobička, beri tvoj denar, ne od firme. Privat je seveda drugačna kalkulacija, ampak če mi kdo izračuna da je Ev plus za pravno osebo vsaka čast (aja, tisti k nimate firme se niti ne trudite ker ne veste niti kaj sem zgoraj napisal). Kot rečeno, žal ni matematike, ker sem hotel najprej ev... pa seveda pustimo emocije ob strani, pri firmi jih ni, men ja avto avto, rdeč ali pa bel... od točke a do b.
Takaj pa EV ne bi mogel na OL? Tudi Tesle?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Tudi če službenega polniš doma, to ni treba, da je na svoje stroške. Saj firma povrne. Z veseljem, ke rje poceni.
Kar pa se tiče hitrosti ... AC na 140, pa je. Ni kazni, pa ji treba gledat, kje je radar, provida ... Ratlike pa par minut.

Realno: včasih mi je bilo 160 premalo, pa hitro ugotoviš, da mogoče to ni edina zveličavna stvar na cesti.
Daj povej kako je z tem polnjenjem doma, službenega vozila.

Ker ne vidim logike, da dizel lahko tankam na službeno kartico, doma polniti pa ne bi smel.

Rabiš kakšno polnilnico, ki zna po računati kWh, katere so šle skozi njo + tarifo?

Potem pa na domačem računu, tiste kilovate dodaš na račun firmi,???
 
  • Všeč mi je
Reactions: KarEn

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Realno: včasih mi je bilo 160 premalo, pa hitro ugotoviš, da mogoče to ni edina zveličavna stvar na cesti.
Čisto realno, s službenim ICEjem je bilo vredno gledat za radarje in provide za tistih par minut. S službenim EVjem pa ni vredno, ker bi enostavno pot verjetno dlje trajala, ker bi baterija izpuhtela. Ne? :)
Dejmo bit pošteni, ker še nisem srećal nekoga, ki bi kar nehal gonit 160 km/h.Sem pa srečal že kar nekaj novopečenih voznikov EVjev, ki jim je hitrost 120km/h kar naenkrat postala zelo ljuba. Prej so se pa razburjali, kako jim pri 150km/h butlji skačejo na prehitevalni pas.
Namig dneva: do 150km/h pri normalni vožnji te Provida tudi povohala ne bo.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Moje mejenje EV-ji so trenutno še predragi. Trenutno se nekaj dogaja na cenah, Tesla je vrgel rokavico konkurenci. Ni logike, da je T3 tam tam z ID3 ali pa še celo cenejši. Tudi dobavni roki Tesel so sanjski - takorekoč, dobiš takoj samo da plačaš. Na ceno bodo vplivale novitete. Tukaj počakajmo Lightyear 2, ki naj bi prišel ven 2025 in naj bi bil pod 40 k€. Če bo to res bodo morali vsi konkurenti znižati ceno. Tesla v primerjavi z Lightyearjem ni nič posebnega, pač klasika z elektromotorjem namesto ICE-ja in baterijo namesto rezervoarja. Lightyear se da primerjat s Toyotinimi hibridi. Totalna sprememba koncepta.
Pri cenah moramo v zakup vzeti, da še ni neke masovne proizvodnje in tudi modelov za rajo še ni veliko.

Generalno je vožna z EV-jem bolj prijetna kot z ICE-jem. So precej poskočni. Je pa problem polnilna infrastruktura v Sloveniji, če greš na malo daljšo vožnjo. Pa folk se bo moral navadit kako to polnit. Vidim v službi. Tist kabel ni nek bav bav pa tudi manj smrdi, kot šlauf na tankšteli.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Jaz vedno uporabim rokavice.


Ker je premalo povprasevanja? Zato so tudi konec leta spustili ceno, da bi le cim vec slo.
Jaz tud uporabljam rokavice, pa vseeno smrdi.
Povpraševanje, ali je pri ostalih tolikšno, da lahko cene navijajo? Če bo en spustil, mu bodo morali ostali sledit. Tesla ni več nov brand, da bi ga s strahom kupoval, ker nebi bil prepričan v poprodajno podporo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
Tudi če službenega polniš doma, to ni treba, da je na svoje stroške. Saj firma povrne. Z veseljem, ke rje poceni.
Kar pa se tiče hitrosti ... AC na 140, pa je. Ni kazni, pa ji treba gledat, kje je radar, provida ... Ratlike pa par minut.

Realno: včasih mi je bilo 160 premalo, pa hitro ugotoviš, da mogoče to ni edina zveličavna stvar na cesti.
Jaz sedaj hibrida ne morem ravno terat, ampak ko pa sem imel navaden avto, sem z veseljem vozil (žal le po nemških avtocestah) čez 200 km/h; in ne vem zakaj bi šel manj. Pri nas sem pač vozil počasneje samo in edino zaradi predpisov - dobro danes je tudi veliko več avtov na cestah in je tudi manj priložnosti za to. Ampak zdaj s hibridom se je tudi ta problem sam od sebe razrešil, tako kot se očitno razreši z EV:geek:
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.240
1.379
113
Nova realnost bodo EVji s 500-1000km dometa in bo cisto isto kot z ICE.

to lupljenje bo pac za tiste z malimi.
Ne vem, če bi se strinjal, moraš vedeti da je net-metering dobra subvencija, ki jo je pametno izkoristit dokler je (do konca 2023 v taki ugodni obliki). Načeloma je tako, da dokler ne boš prosil za kašne spremembe ali boš montiral novo opremo imaš to ugodno shemo, torej lahko tudi več kot 10 let. Torej če že delaš SE potem na streho dah max kolikor imaš prosotra, ne bo tako hudo dražje.

Za en EV računaš nekje 3 MWh letno, ali dodatne 3 kWp pri Se.

Koliko je razlike med 8 in 11 kWp sončno elektrarno? Kakšne 3 tisočake, kaj več pa ne. Za te 3 tisočake imaš zastonj gorivo za naslednjih 20 let, ali 400k km. Zračunaj koliko bencina potrebuješ za kaj takega.

Razlika med 8 in 11 je cca 4,5k€.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Daj povej kako je z tem polnjenjem doma, službenega vozila.

Ker ne vidim logike, da dizel lahko tankam na službeno kartico, doma polniti pa ne bi smel.

Rabiš kakšno polnilnico, ki zna po računati kWh, katere so šle skozi njo + tarifo?

Potem pa na domačem računu, tiste kilovate dodaš na račun firmi,???

Vsaka normalna polnilnica si zapomni polnjenja in se jih da izvozit, pa sešteješ kWh in daš zahtevek za povračilo stroškov oz. kakor pač imate.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Čisto realno, s službenim ICEjem je bilo vredno gledat za radarje in provide za tistih par minut. S službenim EVjem pa ni vredno, ker bi enostavno pot verjetno dlje trajala, ker bi baterija izpuhtela. Ne? :)
Dejmo bit pošteni, ker še nisem srećal nekoga, ki bi kar nehal gonit 160 km/h.Sem pa srečal že kar nekaj novopečenih voznikov EVjev, ki jim je hitrost 120km/h kar naenkrat postala zelo ljuba. Prej so se pa razburjali, kako jim pri 150km/h butlji skačejo na prehitevalni pas.
Namig dneva: do 150km/h pri normalni vožnji te Provida tudi povohala ne bo.

Sem se svoje čase vozil z ICE 160-165, pa potem okoli 150 (kot si napisal, to je nekje meja, kjer te ne povoha provida in tudi če kak fiksni radar prezreš, ni hudega), pol je pa EV prišel, pa je šlo na 140 (zaradi dosega). In za teh 10 km/h (na daljše razdalje, na krajše vztrajam na 150) mi ni hudega.