nov električni avto,nasveti za nakup

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.865
6.520
113
Najprej razčisti pojme polno naložen, pa kar dobro naložen in zgoraj post od CLIO15 preberi (43 jurjev za 150KM dizla z nekaj opreme), potem pa lahko še kakšno resno rečemo. Do takrat pa ni potrebe, da se smešiš.

saj morebiti je bil pa potem tudi enyak samo z nekaj opreme. ali pa nič, kaj pa vem, kot si lepo izpostavil...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.865
6.520
113
Nobenega. To je pac eden, ki sem ga imela priliko poskusit. Ga ima znanec, mene i3 ne zanima. Svoj cas je bil ec4 zelo zanimiv. Tudi cenovno.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Ce koga zanima zakaj za podjetnika ni matematike za Teslo vs recimo ICE 50k.
T z nekaj opreme in odštetimi bonitetami je med 45 in 50k, s tem da moraš dat keš, kar je za firmo slabo. Poleg tega imaš to n let med osnovnimi sredstvi, sicer prištej še ddv. Tankanje zunaj je tam tam z ice. Pri ice vzameš operativni leasing, downpayment je pod 15k, kar pomeni da imaš 35k več operativnega denarja na firmi. 3 leta imaš 600na mesec obrok, vse gre v stroške. Po 3. letih se dogovoriš za privat odkup operativca (ja, vnaprej, za 20k), avto je na trgu vreden še najmanj 35k... vse zaokrožal na dol, avto gre v strošek, pa če takoj po odkupu prodaš si naredil še vsaj 15k privat dobička, beri tvoj denar, ne od firme. Privat je seveda drugačna kalkulacija, ampak če mi kdo izračuna da je Ev plus za pravno osebo vsaka čast (aja, tisti k nimate firme se niti ne trudite ker ne veste niti kaj sem zgoraj napisal). Kot rečeno, žal ni matematike, ker sem hotel najprej ev... pa seveda pustimo emocije ob strani, pri firmi jih ni, men ja avto avto, rdeč ali pa bel... od točke a do b.
Si pozabil?
Za firmo odbit DDV in 40% olajšave, če ni avto več kot 70k€.

Po 3 letih se dogovoriš.....imam 3 prijatelje, ki so že plačali kazen in razliko podcenjene prodaje "sam sebi".
Iz FURS-a izpostavljeno, da se gleda ravno to pri kontrolah.

Pozabil si še na boniteto za privat uporabo, za avto vrednosti 50k€ je cca 400€/mesec, pri EV tega ni.
Večini so pobrali denar neglede na vzorno izpolnjene potne naloge.

Poleti sem bil v takšni dilemi. Sem ostal na hibridu, ker se mi ni z EV ukvarjat vsak dan.
Operativni lizing pa je bil predrag, ker sem imel dovolj denarja in sem ga plačal v celoti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi in Samo Svoj

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
En je imel razn račune lepo po "službenih poteh" in datumih, pa je gospa zahtevala podpise strank pri katerih je bil.

Še malo pa bo elektronsko cestninjenje merodajno, te pa smo v k....
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.865
6.520
113
Zakaj podpise strank? Je to v bilokaterem postopku zahteva, da se stranke podpisujejo. Razumem delovne naloge, da ima delavec kaj oredloziti sefu, da je bil tam pa tam, ampak a je treba to tudi zaradi fursa ali kake druge drzavne institucije zahtevati.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.977
113
Ko pades v postopek tudi to zahtevajo ja, pac preiskava uradne osebe in takrat se gre na noz.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Tistih 40posto je na koncu pri 60k 4,5k, ni to 20 jurjev, sem v prejsnjem postu to ze vkalkuliral. Pa ne prodaš samemu sebi pod ceno, pri operativcu firma nikoli ni lastnik, ni to financni leasing... leasing hisa ti proda po zakljucku leasinga. glede bonitete pa potnih ne bom izgubljal besed... bom rekel samo da vem kaj delam, zadnje trikrat je slo skozi mirno po tem scenariju, tako da... aja, pa za ddv mora bit ev pri nas kupljen je rekel moj racunovodja. Se vedno nisem nasel kalkulacije zal, drugace bi se zdaj z Y vozil.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
clio: na oko je to 1500€ razlike na leto, pa navzgor potegnjeno. cena y-ke je nekje 65k, če vzameš recimo naloženega Kodiaka si na 50k. V 10. letih si glih na nuli. Če vzameš recimo eno Vitaro pa v 20. letih. Drugače pa ja, če gledaš samo en strošek je ena zadeva vedno cenejša.
Y pa za na siht dobis za 43, D pa za dobrih 50 ce ti rwd ne odgovarja.
Kdor rabi performance za na siht, potem naj gleda kaj drugega namesto kodiaka..
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
KarEn
Zakaj bi pristel ddv ce ga vzames.na leasing?
Res da ga moras zalozit, ampak furs ti ga vrne kot vem oziroma poracuna (tudi ce nisi zavezanec). Imas pa tezavo potem pri privat voznjah kjer pa ga moras placat "10c"/km.
Koliko bos pa imel privat vozenj (za furs) moras pa ugotovit pred nakupom. Sicer je res bolje da ga kupis na fizicno osebo in pokasiras 4,5 subvencije ki jo podjetje ne dobi
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Popravek, 43 je cena po odsteti subvenciji za fizicno osebo.
Polna cena je nekih 48. Ce vzames na firmo pa 40 pa ddv moras zalozit kot vem
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
A zdaj govorimo o proper Y ki ima WTLP 514km pa da ima vsaj toliko opreme da se da tudi musko zavrtet, ali hotel poldruga zvezdica? Če se hočeš normalno "peljat" je 60k z DDV oz. 50 brez, vsaj tisto kar sem jaz gledal, pa tista boniteta 40% od osnove davka na dohodek pravnih oseb je še nekje 4.5k - pod črto je to za firmo dobrih 45k neto konec 2023, če kupiš zdajle, skešira pa firma vseh 60k od začetka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Če imaš 60k za skeširat za avto na firmi to implicitno že pomeni da si DDV zavezanec, če se mene vpraša (opcija kjer to ne bi bil primer je v praksi po mojem redkejša kot slovenka, ki je še devica:)).
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan in jonny77