nov električni avto,nasveti za nakup

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Jaz bi imel EV kot je Ford S-Max, da imam dovolj prostora in dometa. Torej 1000km na tank pa 3 otroški sedeži zadaj. Sprijaznim se tudi s 600km dometa.
S tem da se od teh 600km dometa vozim 400km s hitrostjo 140-150km/h po avtocesti. Takih voženj imam med 2 in 6 mesečno.
Kateri EV pride v poštev? Ne glede na ceno.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Jaz bi imel EV kot je Ford S-Max, da imam dovolj prostora in dometa. Torej 1000km na tank pa 3 otroški sedeži zadaj. Sprijaznim se tudi s 600km dometa.
S tem da se od teh 600km dometa vozim 400km s hitrostjo 140-150km/h po avtocesti. Takih voženj imam med 2 in 6 mesečno.
Kateri EV pride v poštev? Ne glede na ceno.
Nobeden. Moraš imeti dva EV-ja, kot pri dirkanju z električnimi Formulami ena. Na pol dirke prestopijo v drugo vozilo.
Za pot v Dalmacijo potrebuješ drugi EV, stacioniran na avtocestnem odcepu "Bosiljevo". Tam bi zamenjal vozilo in peljal naprej do morja.
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
Jaz bi imel EV kot je Ford S-Max, da imam dovolj prostora in dometa. Torej 1000km na tank pa 3 otroški sedeži zadaj. Sprijaznim se tudi s 600km dometa.
S tem da se od teh 600km dometa vozim 400km s hitrostjo 140-150km/h po avtocesti. Takih voženj imam med 2 in 6 mesečno.
Kateri EV pride v poštev? Ne glede na ceno.
Zate pač ni EV. Pa vsaj še nekaj let ne bo. Zakaj bi vgrajevali 150 kWh veliko baterijo, da boš lahko naredil 600 km? 2x mesečno. Če je problem se vmes ustavit za pol ure in dopolnit, vozi še naprej dizel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan in Grestr

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
Ok a potem smo spet pri tem, da je v resnici dizel za vse prava rešitev (razen morda za tiste, ki živijo v strogih mestnih centrih):fredi:
Zakaj se pol sploh zaj...... s temi EVji:sprasujemse:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Ravno za tiste v strogih mestnih centrih EV ni ravno pametna odločitev. Tak živi v mestu zato, da ima vse na dosegu roke to pa pomeni zelo malo prevoženih dnevnih km, ko se pa tak odloči da bo šel na nedeljski izlet pa EV spet ni dobra izbira zaradi dosega. Tak v mestu ima tudi velik problem polnjenja doma.

EV je danes najboljša odločitev za nekoga, ki živi nekje na vasi in se vozi vsak dan na šiht v mesto. Take družine ponavadi tudi ne morejo brez dveh avtov (torej en ICE en EV), živijo v hiši in ni problema domačega polnjenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.196
6.748
113
EV je danes najboljša odločitev za nekoga, ki živi nekje na vasi in se vozi vsak dan na šiht v mesto. Take družine ponavadi tudi ne morejo brez dveh avtov (torej en ICE en EV), živijo v hiši in ni problema domačega polnjenja.

Evo, tu se jaz najdem. K temu dodaj se parkrat na dan popodne v mesto in nazaj pa raznoraznih dejavnostih. Otrok in sebe. KMjev se nabere, ampak vsak dan cca enako in praviloma znotraj realnih dosegov EVjev. Zvecer pa filanje na domaci polnilnici... Za druzinska potovanja in izlete pa ICE, 2 avta se rabita...

Meni je zadeva res jako zanimiva in jo spremljam, zal zaenkrat z bolj klavrnimi izracuni, ampak brzkone prej ali slej...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Evo, tu se jaz najdem. K temu dodaj se parkrat na dan popodne v mesto in nazaj pa raznoraznih dejavnostih. Otrok in sebe. KMjev se nabere, ampak vsak dan cca enako in praviloma znotraj realnih dosegov EVjev. Zvecer pa filanje na domaci polnilnici... Za druzinska potovanja in izlete pa ICE, 2 avta se rabita...

Meni je zadeva res jako zanimiva in jo spremljam, zal zaenkrat z bolj klavrnimi izracuni, ampak brzkone prej ali slej...
Imam enako situacijo, s tem da so trije avti pri bajti. In sem tudi jaz na standby-u
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gasper008

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Ravno za tiste v strogih mestnih centrih EV ni ravno pametna odločitev. Tak živi v mestu zato, da ima vse na dosegu roke to pa pomeni zelo malo prevoženih dnevnih km, ko se pa tak odloči da bo šel na nedeljski izlet pa EV spet ni dobra izbira zaradi dosega. Tak v mestu ima tudi velik problem polnjenja doma.

EV je danes najboljša odločitev za nekoga, ki živi nekje na vasi in se vozi vsak dan na šiht v mesto. Take družine ponavadi tudi ne morejo brez dveh avtov (torej en ICE en EV), živijo v hiši in ni problema domačega polnjenja.
Wrong, za tiste ki delajo malo km se ravno EV ne splača, ker je v osnovi dražji. Za takega je clio letnik 1995 za tista 2km dnevno.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
914
102
43
select 1 from dual;
Tudi jaz sem navdušen nad EV (sploh od lani, ko sem imel Enyaq-a 5 dni na testu). Imam SE na strehi, 3x (ali 4x) na teden 60km v eno stran v službo,... Ampak se mi tako kot pri Jabe še ne izide. EV bi moral biti velik (kot npr. Enyaq), da nadomesti trenutnega Superba diesel, ker je to prvi družinski avto (za 2 mala otroka + psa).

Za Superba optimistično dobim cca 25k, vse kar je večjega (tudi če gledam rabljeno) je pa 45k in več in mi finančno ne gre skozi (recimo da sem napram ICE malo čez 2k letno v + je to 10 let da sem na 0, tako dolgo pa v nobenem primeru ne bom imel avta (tudi če računam, da bo z baterijo vse ok)). Drugo bo, ko bo trenutni avto potrebno menjati, takrat bo računica drugačna in se sprijaznim z 10-15k višjo ceno za EV.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK