nov električni avto,nasveti za nakup

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Vsekakor v Sloveniji večna ne upa kupiti rabljenega EV-ja. Še novega EV-ja si marsikdo ne upa kupiti. Tako kot si včasih večina ni upala kupiti rabljenega (ali novega) avtomatika (pa mislim, da danes to ni več problem, kvečjem obratno).

Mene osebno to sicer prav nič ne gane... jaz vozim avto, dokler ni vreden praktično nič. Če ga takrat prodam za jurja več ali manj, me res ne zanima. Kdor pa avte menjuje na 3 leta, je pa lahko pred dilemo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.956
6.987
113
Z maso se bodo tudi pocenila popravila EV sklopa...

Ker če gledamo, koliko te košta generalka mašine in koliko generalka elektromotorja...oz koliko je dela kje...je EV veliko ceneje.

Pri baterijah pa sploh, tam je največ vreden know-how, kot pa samo fizično delo, in več ko bo teh popravil, več bo konkurence in nižje cene.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Itak, popravila samodejnih menjalnikov so tudi par kavic. V reali si pa, če imaš srečo ob tam 2 tisočaka vsaj.
V tvoji kalkulaciji si namreč pozabil, da je št. strokovnjakov na tem področju konkretno omejeno, z večanjem št. EVjev bo pa to šlo še na slabše.
Baterije za Toyote hibride (pa jih je milijone in že 20 let) so “obnovljene” še vedno pol cene pooblaščenca ob tem, da imaš par mesecev garancije. Če hočeš dejansko novo baterijo z garancijo si pa na nekje 85% pooblaščenca. Torej 2000 eur (brez menjave) pri avtu, ki je rabljen vreden recimo pod 10.000 eur.
FuLL pucen.
Ampak v svetu EV fanatikov je EV top, pa najbuLL pucen.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Itak, popravila samodejnih menjalnikov so tudi par kavic. V reali si pa, če imaš srečo ob tam 2 tisočaka vsaj.
V tvoji kalkulaciji si namreč pozabil, da je št. strokovnjakov na tem področju konkretno omejeno, z večanjem št. EVjev bo pa to šlo še na slabše.
Baterije za Toyote hibride (pa jih je milijone in že 20 let) so “obnovljene” še vedno pol cene pooblaščenca ob tem, da imaš par mesecev garancije. Če hočeš dejansko novo baterijo z garancijo si pa na nekje 85% pooblaščenca. Torej 2000 eur (brez menjave) pri avtu, ki je rabljen vreden recimo pod 10.000 eur.
FuLL pucen.
Ampak v svetu EV fanatikov je EV top, pa najbuLL pucen.
Ceneje kot vztrajnik+šobe+cr pumpa+egr+dpf+adblue+avtomatski menjalnk.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33 in darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.956
6.987
113
Tudi cene novim baterijam bodo šle dol, ko se bo zadeva še bolj masovno proizvajala.

Avto trg se ne more shiftnit v par letih, do 2035 pa se bo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ceneje kot vztrajnik+šobe+cr pumpa+egr+dpf+adblue+avtomatski menjalnk.
Tako je, rešeno.
Samo v razmislek: običajno vse to kar si napisal doleti VEČ lastnikov tekom življenske dobe škodljivega, neekološkega dizla.
Baterija pa doleti enega.
Ampak ja, to nima veze s tem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Tudi cene novim baterijam bodo šle dol, ko se bo zadeva še bolj masovno proizvajala.

Avto trg se ne more shiftnit v par letih, do 2035 pa se bo.
Zakaj sam sebi lažeš? In drugim?
Zgoraj sem ti napisal primer TOYOTE, ki je na trgu že 20 let in so dejansko nove baterije z garancijo še vedno 85% cene pooblaščenca. Itak Alterašu bo pa to spedenal EV Clinic iz Zagreba za 200 EUR. :valjamse:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.956
6.987
113
Toyota je drugo, pač lupi folk na račun "kvalitete"...

1697186879051.png


Poglej padec, ko se je zgodil prvi EV bum, kmalu sledi še večji...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Toyota je drugo, pač lupi folk na račun "kvalitete"...
Kakšna Toyota? Govorim o NEORIGINAL baterijah, ki jih bo po tvojih besedah čez 12 let vse polno na trgu praktično zastonj. No, pri Toyoti jih po 20ih letih še kar ni. Čudno ne.
Ta tvoj graf si pa lahko v rit vtakneš, ker si malo poglej ceno pri kateri se je začelo. :valjamse: Ker na začetku je pri vseh stvareh za relativno velik napredek/prihranek potrebno relativno malo vložka. Ko si pa enkrat spodaj, se pa začnejo vložki eksponentno povečevati za izboljšave v decimalkah.
Ampak kaj sploh to pišem EV znalcu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Sem že hotel napisat, da neoriginal baterije nikoli ne bodo obstajale, možnost bo kvečjemu refurb iz izbranih original rabljenih celic. Potem sem se pa nekje globoku v mojmu mozgu spomnil, da Kitajci so dejansko naredili nadomestek za Toyotino hibridno baterijo iz cilindričnih NiMh celic.

Evo jo tule:
Pa iz prizmatičnih je tudi neoriginal, ampak ja bo kar držalo 85% cene originala:

Nizozemci imajo še bolj ugodno:
+ menjava 75€
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.956
6.987
113
Tega je polno ja. Pri popravilu baterije je najvecji problem demontaza in montaza, ampak to se bo z leti se izboljsalo
 
  • Haha
Reactions: sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Torej če povzamem, da bom vsem razumljivo o kakšnih številkah se pogovarjamo:
1.800,00 € ali
2.090,00 € ali
Refurbished (12 months warranty) € 795,- oziroma Young used (18 months warranty) € 1395,- oziroma New (24 months warranty) € 2495,-
+ menjava 75€
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
No, električarja po dveh letih ne morš prodat. Ali ga prodaš za manj kot polovico novega.

Golga prodaš pa po ceni novega minus par jurjev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Ko bodo 4 leta stari elektricarji na trgu za pol cene se bodo prodajal.
Dokler pa bodo dražje kot novi (golfi) pa se bo jamralo.
Naj dajo golfa letnik 19 s 100kkm za 10 jurjev. Za njega so dali namrec 20.
Ne vem če tvoja teorija o 4 letih ter pol cene drži. TM3 je že na pol cene, pa se jih folk še kar ne more losati...

1697195946585.png