Ne... Travel Assist je že "avtopilot" varianta. Drži sredino pasu in sam vozi... ti moraš imeti samo roke na volanu. Radarski tempomat (serijsko pri ID.3/4/5) ti pa avtomatično uravnava hitrost glede na spredaj vozeče avte... "šofirat" moraš pa sam. Prav tako je serijsko lane departure assist (ki te ping pong odbija od črt, če sam ne zavijaš). Travel assist pa drži sredino pasu in avtomatično prilagaja hitrost glede na omejitve, itd. Ta je pa ponavadi v boljši opremi.Ni ga in kolikor gledam, se ne da niti dokupiti pri tej osnovni verziji:
Konfigurator CUPRA
cc.porscheinformatik.com
Mislim, da je govora o "Travel Assist"...
PS: Se pa da travel assist na vseh modelih vklopiti preko ODB (razlika je samo to, da je pri originalu zraven kapacitivni volan... pri navadnih je treba pa volan malo "porukat").
Does the Cupra Born have adaptive cruise control?
Every version of the Cupra Born comes as standard with autonomous emergency braking, lane assist that'll nudge you back into your lane, adaptive cruise control, a dynamic road sign display and driver tiredness recognition.
Odvisno od opreme, ki je bila že na začetku plačana, trga in tudi tega, kako se bodo sploh odločili glede tega.Ravno danes mimje prijatelj, ki ima sluzbeno ID.4 govoril, da je cel kup zadev orvi mesec zastonj, potem pa je treba placati “subscription”… Med njimi so dodatne barve pri ambientalni razsvetljavi, dodatne “pametne” funckije klimatske naprave, samodejno upravljanje dolgih luci,…
Pa sem poguglal in res nasel tole:
VW kot kaže tudi ponudil konkureno Bornu pod 35k €:
toplotna črpalka za optimalni doseg vozila / čisto spodaj... pišeWebasto? Bolj pomemben podatek je če ima toplotno črpalko.
na rabljeno trenutno, avti se dejansko popravljajo do te vrednosti (realne), vse ostalo je ek. totalka.A drugje v EU se pa kasko sklepa glede na ceno na računu?
Pomeni za rabljene avte, bi ti dal kasko na kakšne vrednosti?