Je razlika. Dalj časa k je baterija na 100%, večja degradacija je. Isto zadevo delajo pametni telefoni ze lep čas.Če lahko vprašam: v čem je razlika takoj do 70 ali pa 50 + 20 čez par ur?
Aha, sem razumel, da zvečer/ponoči najprej nafila do 50 potem zjutraj pa še 20.Pozimi ko pridem iz službe s 30% se avto začne filat takoj dokler je še topel.... Nadaljuje sam pozneje do 70
Tak ima program.... Ni popoln.
Pa cečkrat se je izkazalo da še popoldan nekam skočimo in 30% je zato premalo - 50 pa dovolj
No ja...V glavnem:
- ev nimate zaradi ekologije (ker ni ekoloski)
- ev nimate zaradi nizkih stroskov (ker to niso)
- ev nimate zaradi udobja, luksuza (ker ti avti to pac niso)
- ev imate zaradi pospeskov (katerih nikoli ne koristite) in koncne hitrosti ( s katero vozite po omejitvah, se raje pa 110)
- ev imate zato da se ne jebete s pumpami....filate doma...ampak ne na polno, ker jebe baterijo
- ev imate zato, da se vsaki 2 uri vstavite in spijete kavico. Tesla! Powered by Illy!
Pa kaj se sekiras, vozi svojga dizelčka in bodi vesel, tko kot smo mi. Zvečer v gostilni pa tumpaj te svoje ideje, verjamem, da imas dosti obcudovalcev v lokalnem bifeju na vasi.V glavnem:
- ev nimate zaradi ekologije (ker ni ekoloski)
- ev nimate zaradi nizkih stroskov (ker to niso)
- ev nimate zaradi udobja, luksuza (ker ti avti to pac niso)
- ev imate zaradi pospeskov (katerih nikoli ne koristite) in koncne hitrosti ( s katero vozite po omejitvah, se raje pa 110)
- ev imate zato da se ne jebete s pumpami....filate doma...ampak ne na polno, ker jebe baterijo
- ev imate zato, da se vsaki 2 uri vstavite in spijete kavico. Tesla! Powered by Illy!
... In če si zgrebeš še dobrih 5K pousta za ENyaq (kar ne bi smel bit problem), dobiš špe 6,5 K subvencije.