nov električni avto,nasveti za nakup

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
Za EV apologete definitivno, ker EV je vse fuLL da best, eko, varno.
Za normalne uporabnike EVja, pa se splača pogledati in upoštevati zelo koristna navodila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
1695708126343.png
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.173
820
113
"10-year maintenance cost...." za Teslo, je to ocenjeno pred ali po menjavi baterije :fredi:

How Long Do Car Batteries Last?​

Currently, Tesla batteries last about 10 years before they need replaced, however, certain factors can influence that length of time.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: trance0 in NekdoK

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.172
1.347
113
Kolikor vem, se za menjavo smatra baterija, ki je izgubila 20% od originalne vrednosti.

Seveda odvisno od stevila polnjenj, kilometrov, hitrosti polnjenja itd. Ogromno parametrov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Mislim da ima večina proizvajalcev to mejo 30%, oz. da je preostale kapacitete 70% nove.

Kako to dokazat, če te doleti je pa verjetno svoja zgodba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če se ne motim AMZS že nudi storitev merjenja kapacitete baterije za električarje.
Je pa industrijski normativ 20% degradacije, da je baterija proti koncu življenjske dobe.
Tako, da tele garancije z več kot 30% degradacijo, je že faza, da sploh ni sporno, da je treba zamenjat baterijo.

Dobavitelji Tesli dostavljajo specifikacije življenjske dobe z 20% degradacijo. Isto je Hyundai, VW, ... Življenjska doba se specificira za točko, ko baterija doseže 20% degradacije.
In baterije, če se nanje pazi, lahko zdržijo tudi 10 tisoč ciklov. Če se jih pa nonstop pri visokih temperaturah polne do 100% na hitrih polnilnicah, bo pa že 1000 ciklov problem degradacije visok.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
387
177
43
Če se ne motim AMZS že nudi storitev merjenja kapacitete baterije za električarje.
Je pa industrijski normativ 20% degradacije, da je baterija proti koncu življenjske dobe.
Tako, da tele garancije z več kot 30% degradacijo, je že faza, da sploh ni sporno, da je treba zamenjat baterijo.

Dobavitelji Tesli dostavljajo specifikacije življenjske dobe z 20% degradacijo. Isto je Hyundai, VW, ... Življenjska doba se specificira za točko, ko baterija doseže 20% degradacije.
In baterije, če se nanje pazi, lahko zdržijo tudi 10 tisoč ciklov. Če se jih pa nonstop pri visokih temperaturah polne do 100% na hitrih polnilnicah, bo pa že 1000 ciklov problem degradacije visok.
hm, tule drugače piše
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nevarnost stalnega supercharginga je, da se ne pozna skozi običajno padanje kapacitete.
Temveč baterija v neki točki začne preprosto razpadati. Danes se voziš OK, potem svetijo lučke v avtu, potem diagnoza samo še zamenjava baterije.

Bo pa reč zdržala osnovno Teslino garancijo tistih slabih 200 jurjev km oz do 7 let. Samo 30% degradacije je visoka cifra v praksi. Iz 500 km padeš na 350 km dometa.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
387
177
43
Nevarnost stalnega supercharginga je, da se ne pozna skozi običajno padanje kapacitete.
Temveč baterija v neki točki začne preprosto razpadati. Danes se voziš OK, potem svetijo lučke v avtu, potem diagnoza samo še zamenjava baterije.

Bo pa reč zdržala osnovno Teslino garancijo tistih slabih 200 jurjev km oz do 7 let. Samo 30% degradacije je visoka cifra v praksi. Iz 500 km padeš na 350 km dometa.
ok,
upajmo, da bo zamenjava baterije v 7 letih malo manjša malica kot danes :cool:
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Večina folka bo polnila doma. In če bo polnila za večino dnevnih voženj tam do 55% SOC in više samo, po potrebi, na hitrih polnilnicah pa ko so v tranzitu na daljša potovanja, bo baterija skoraj večna, se bo prej vse okrog razpadlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
387
177
43
Večina folka bo polnila doma. In če bo polnila za večino dnevnih voženj tam do 55% SOC in više samo, po potrebi, na hitrih polnilnicah pa ko so v tranzitu na daljša potovanja, bo baterija skoraj večna, se bo prej vse okrog razpadlo.
to je vedno moja dilema - ali polniti na 90% (manj ciklov) na 3 dni, ali na 55% na skoraj vsak dan?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.626
6.868
113
Večina folka bo polnila doma. In če bo polnila za večino dnevnih voženj tam do 55% SOC in više samo, po potrebi, na hitrih polnilnicah pa ko so v tranzitu na daljša potovanja, bo baterija skoraj večna, se bo prej vse okrog razpadlo.

Nisi videl tistega članka, oz real life reporta, kjer so "pokazali" da skoraj ni razlike med DC in AC:

 
  • Všeč mi je
Reactions: KrNeki99

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.243
6.460
113
pri taščici
"10-year maintenance cost...." za Teslo, je to ocenjeno pred ali po menjavi baterije :fredi:

How Long Do Car Batteries Last?​

Currently, Tesla batteries last about 10 years before they need replaced, however, certain factors can influence that length of time.
Kupim X s 100kwh baterijo za 53k
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan