Da vidim alter mnenje
Leaf : ioniq( stara 2 do tri leta) oba v "40" kwh izvedbi.
Damo lahko se golfa zraven?
Leaf : ioniq( stara 2 do tri leta) oba v "40" kwh izvedbi.
Damo lahko se golfa zraven?
E- golfa?Da vidim alter mnenje
Leaf : ioniq( stara 2 do tri leta) oba v "40" kwh izvedbi.
Damo lahko se golfa zraven?
Ker baterija vzdrži do maše in nazajZakaj?
Torej kateri EV nima takega dosega?Mislim da je slo povprecje med 10 in 15.
Za ekonomijo je res dobro da jih čimveč, za okolje pa najbolje da nic. Ne glede na vir pogona
Ioniq, s priokusom zaradi vecje baterije ki se na DC polni obcutno pocasnejeDa vidim alter mnenje
Leaf : ioniq( stara 2 do tri leta) oba v "40" kwh izvedbi.
Damo lahko se golfa zraven?
Kot so ti rekli.... Za drugi avto za k maši je perfekten.Zakaj?
Zato, ker ni to za elektromotor nič posebnega. Pa za razliko z ICE jim ni treba šparati pri emisijah.Eno vprašanje. Zakaj imajo električarji tolko konjev napram ICE. Recimo 200 KM. Recimo da je to v rangu golfa rezervirano za višje modele tipa GTD, GTI, RS, v elektriki ima pa vsaka kapelca za v šoping ali otroke v šolo vozit 200 KM. Recimo ID3, kona itd. Kdo pa rabi v teh kapelcah 200 KM. Nateg sistem z zavarovalniškim lobijem na čelu v sodelovanju z proizvajalci ali je kak drug namen tega.
Zakaj pa mislis da gledam jaz 40kwh baterije.Plačuješ pa za nekaj kar ne rabiš. V tako kapelco je 130-150 KM vrh glave masi navkljub, ostali trud naj v večji domet dajo