tudi že baje.Vodno crpalko so mu menjali? Napaka je bila na njej
Ko avto zgori se menja tisto eno celico in gremo dalje.Da bi celotna baterija sla naenkrat kaput je nemogoce.
Ne vem, no, 70 centov je bla kWh ... po mojih izračunih je bil dizel zame cenejši (velja za izračun za dejansko opravljeno pot, glej*)Ne, tudi na hitrih polnilnicah je EV cenejši od ICE. Poglej cene in računaj.
Do Gdanska se peljem tudi jaz, se pa vmes parkrat ustavim za kavo in WC. Vmes se tudi napolni.
Baterije sila redko zagorijo, statisticno manj kot ICE. So pa novice bolj udarne ja, zato se več o tem pišeKo avto zgori se menja tisto eno celico in gremo dalje.
Lepo, da si priznal, da ni NEMOGOČE, da celotna baterija crkne. Sem te samo popravil.Baterije sila redko zagorijo, statisticno manj kot ICE. So pa novice bolj udarne ja, zato se več o tem piše
Ne vem, no, 70 centov je bla kWh ... po mojih izračunih je bil dizel zame cenejši (velja za izračun za dejansko opravljeno pot, glej*)
20 kwh/100 km = 14€ (cca.) - ja, ja, doma je 7 x ceneje, vem*
6l/100 km = 10€ (cca.)
Da se moram ustavt 3 x do Gdanska, za recimo uro ... to seveda gre.
No, kakorkoli, zame ni sprejemljivo, ti pa kakor hočeš. Vsak ima svoj prav. Zame nakup EV + cena kwh na hitri polnilnici + čakanje na "polnjenje" v primerjavi z ICE = NOGO. Ne cenovno, ne časovno.
Pa da mi ne bi še kake ekološke fore na plan potegnil...
p.s. raje "čakam" razvoj v smeri "vodika"
Ampak to ni zaradi varcevanja na gumah, pac pa na porabi/doseguPa še na zimskih gumah šparaš.
Vozi avto za 70.000 evrov, sredi zime pa ima nameščene letne gume
Na nas se je obrnil bralec, ki trdi, da je v Ljubljani na eni od električnih polnilnic v centru Ljubljane ob decembrskem snegu opazil dva avtomobila, vredna nekaj desettisoč evrov, ki pa sta bila obuta v letne gume. Čemu?www.zurnal24.si
Je pa ultra zabavno ko kolesa drsijo po snegu zaradi rekuperacije ki je na srednji stopnj....Tako, varnost je postranskega pomena. Vazno, da sta domet in poraba ustrezna.
Hja, lizing hiše jo znajo dosti dobro predvidevati.Mislim, da so avti se prevec novi, da bo danes mdo vedel kako bo z baterijami in izgubo vrednosti.
Vprasaj pri sodelavcih, koliko stane baterija za eTrona in razmisli, kaj ce “crkne” po garanciji.
Točno to sem ti napisal v zadnjem stavku. Ne rabiš do nemčije hodit za to.No saj Nemci že vedo kako se temu streže, pač kakšne baterije se postavi ali pa kaj takšnega ki pretvarja vodik v elektriko
Ne vem, no, 70 centov je bla kWh ... po mojih izračunih je bil dizel zame cenejši (velja za izračun za dejansko opravljeno pot, glej*)
20 kwh/100 km = 14€ (cca.) - ja, ja, doma je 7 x ceneje, vem*
6l/100 km = 10€ (cca.)
Ma če crkne ena celica, bodo že elektro tehniki začeli zopet malo migat, zamenja sklop ali samo celico. Bolj boli dejstvo, če te po 6tih letih avto ne pripelje samo do deklariranih 400km, ampak samo še 350.Lepo, da si priznal, da ni NEMOGOČE, da celotna baterija crkne. Sem te samo popravil.
V sosednji temi sem dal video o 1400km poti čez Avstralijo z dizlom in elektriko. Elektrika je bila 5 AUD cenejša, ob tem, da so imeli eno polnjenje na brezplačni polnilnici, sicer bi bila dražja.