Beta testerji so bili roadster in model S prvi modeli, tam od konca 2014 je pa sla kvaliteta bistveno gor.beta testerji pač
Vodno crpalko so mu menjali? Napaka je bila na njejah nikar. kolega s tiguanom sem pisal ze. zadnja info 9. garancijski obisk ima te dni, pol motorja menjali, zdaj ga hočejo odpraviti, da je normalno če vodo pije. crknes. samo se menjava in nikoli vec vag.
Na fbju imas enega Hrvata EvClinic, ki popravlja marsikaj. In ce tudi je napaka na Tesli, je popravilo dosti cenejse, kot pri konkurenci.Beta testerji so bili roadster in model S prvi modeli, tam od konca 2014 je pa sla kvaliteta bistveno gor.
Eno vprasanje za lastnike EV. Ko ste si zracunali, kako se vse izplaca imeti EV. Kako ste pa v kalkulacijo vnesli preostanek vrednosti EV in morebitno popravilo/menjavo baterije, ko je avto izven garancije?
e-golf, seveda
o ostalem se ne bom prepiral s tabo, čeprav imaš veliko več izkušenj z "E" vozili, kot jaz. Ampak jaz imam pač svoje mnenje, pa četudi v izračun dam kak drug "E" avto ...še vedno ga je TREBA polnit na polnilnicah (če sdo hitre, plačaš več, kot jaz za nafto - razen, če nimaš "stare" Tesle. In zgodba bi bila podobna. V primeru, da bi ga bilo treba polnit. Tako pa se vsedem v avto, se peljem do "Gdanska", vmes enkrat počakam, tankam, 5 minut in gaaasaaaaa ... brez skrbi, brez računanja ...
Sicer pa ko si ravno tukaj.
Zakaj imate vse te Mooon polnilnice za ograjo v Mariboru?
Porsche Šentiljska, Porsche PTUJSKA in pa pri Avto Jarc?
Mislim totalno mimo od vas ki kao podpirate prehod na kafe mlinčke.
Poleg tega pa Hyper change Alptec ove polnilnice pa omejene na tam 30 kw, kar v razvitem svetu sploh več ne zasluži imena polnilnica ampak mora imeti vsaj 100 kw+
Ne rabi mene, imamo 24/7 klicni center.pa s sjtv na hitro klicanje, da ti bo serviserje rihtal
Mislim, da so avti se prevec novi, da bo danes mdo vedel kako bo z baterijami in izgubo vrednosti.Izguba vrednosti ni nič večja (ponekod celo manjša) kot pri ICE. Baterija bo preživela ostanek avta. Popravila izven garancije? Manj možnosti zanje kot pri ICE.
No saj Nemci že vedo kako se temu streže, pač kakšne baterije se postavi ali pa kaj takšnega ki pretvarja vodik v elektrikoTudi meni ni všeč. Tam so jih pač postavili (to je bilo še pred mojim časom), premik izven ograje ni poceni, ograja pa je po navadi zaprte zaradi kakih pogojev zav. polic. Delamo na tem, da bi biule vse 24/7. In da jih čim več zamenjamo za močnejše. V Kranju recimo je zdaj poleg stare 50.ke še nova 150-ka.
Omejitve moči so pa po navadi zato, ker elektro na lokacijo ne uspe spravit več štroma. In seveda to, da so to (spet) že par let stare polnilnice, takrat je bila 75 kW polnilnica (kolikor ti aliptronici sicer zmorejo, če je priključek dovolj močan) špica ponudbe. Rešujemo tudi s postavitvijo sončnih in hranilnikov, ampak spet: traja in ni poceni.
Tesle roadsteri so tu ze od kdaj? So baterije v celoti odpovedale ali samo posamicne celice ki se lahko popravijo?Mislim, da so avti se prevec novi, da bo danes mdo vedel kako bo z baterijami in izgubo vrednosti.
Vprasaj pri sodelavcih, koliko stane baterija za eTrona in razmisli, kaj ce “crkne” po garanciji.
Petrol ima tako, da je poleg hranilnik, ki ko se napolni omogoca 350kw, ampak ne vem no, to vse podrazi zadevo in posledicno cene na takih polnilnicah vec niso ravno “zastonj”, kot je recimo strom domaNo saj Nemci že vedo kako se temu streže, pač kakšne baterije se postavi ali pa kaj takšnega ki pretvarja vodik v elektriko