nov električni avto,nasveti za nakup

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Aaaa, razumem. Nikomur ki kupuje e avto, predlagas dobrega starega dizela. Top
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja pa seveda, zakaj pa bi drago kupoval to skopucalo? Aja točno, sedaj so avti na elektriko trend, saj res! Ne razumem zakaj bi z glavo skozi zid. Pridejo časi ko se bodo tudi cene tega spametovale. Glede na trend cene elektrike nekako sumim da bo to vedno manj zaželjeno. Torej ni potrebe po forsiranju. Tisti ki bo preskočil ne bo nič zamudil. Sicer pa dizel je zakon.
 

javr

Guru
6. dec 2011
1.899
1.145
113
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
grda. kaj pa preis?

drugače pa v tem segmentu raje ID, ali pa kono. verjetno 20kilo ceneje.
 

mags

Fizikalc
11. nov 2020
201
96
28
Grd , lep to je relativno , bolj me zanima kvaliteta , za kono ne vem, ID pa imajo neke težave.
Cene , kar se elektrike tiče so tutu razen kitajcev MG, Aiways ,malo pod pedeset,
ID4, ID5 sta dražja od iX1 , da 4x4 niti ne upoštevam , mislim da za 54 K tu največ dobiš
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Samo vprašanje in ni zajebancija: a imate res toliko denarja, da kupujete elekrtričarje za 50k+ ali kaj? Bravo.
Smo šli s kolegom z iGolfom v Krško. Domet tam nekje 200 km pozimi. Ko smo se vračali, ena MOON polnilnica v KK sploh ni delala (za plačilo), potem ena enofazna zastonj v KK tudi ni delala, pol smo šli filat v GEN (GEN-i) na počasno zraven NEK, pa peš do Krškega na kavo. Da se nam je medtem avto nafilal za ene 50 km. Nazaj grede smo šli v NM na eno hitro polnilnico, pe je blo ful težav s polnenjem. Kolega je tega navajen, pa je zrihtal. Na sosednji polnilnici je bil gospod z Ioniq-om, pa mu je kolega pomagal, drugače ne bi šlo.
Sicer pa, kolega pravi, da je avto za v rangu 100 km čist super, za kam dlje pa ne.
Kaj hočem povedat? Da se mi ne da jebat s tem polnjenjem avta, ki stane (ta Golf ravno ne) 50 k+ (OK, tud dometa imajo recimo dobrih 300km), vsaj dokler tak avto ne bo imel dometa vsaj 500 km ... pa da ne bo pol 100 k+. Ker, za 50 k dobim že kar doooober avto, pa četudi diesel. Pa ima recimo 1000 km dosega ...
p.s. 1 aja, pa kwh je bila na hitri polnilnici v NM dražja na km, kot moj diesel na km.
p.s. 2 ne, nimam 50 k za avto, priznam. Ampak četudi bi jih imel, ne bi kupil električarja.
p.s. 3 gre zgolj za razmišljanje nekoga, ki zaenkrat ne vidi plusov v elektriki. vem, da se Generik in podobni ne bodo strinjali, pa vseeno. Težko, da me kdo prepriča, da je to to ... aja, pa po AC morš tud pazit na hitrost, če dasiravno nimaš kake Tesle. Hvala za tole.
Mogoče bo pa vodik izpodrinil tole "sranje" ...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Niso vsi 50, niso pa resda vsi za alterase... Pri cca 30k€ (vsak pred to norijo) bi bila s ec4 hitro na nicli napram navadnemu, je bilo samo ene 4k€ razlike. Elektriko imam seveda zastonj...

Dokler je investicija toliko dražja, da je niti zastonj energent ne pokrije, me pa res ne zanima. Bila sigurna, da bo moj naslednji avto EV, pa skos bolj dvomim, saj to cudno razmerje kar vztraja in vztraja
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Elektriko imam seveda zastonj...
Res je. Doma. Takoj, ko se odmakneš kam dlje od doma, ni več zastonj. Ja, EV za kratke fure, to ja. Za kaj dljšega pa še vedno ni neke računice. Razen, če hodiš iz npr. KR v MB delat, pa v podjetju v MB zastonj filaš (samo primer, lokaciji sta samo za primer).
Aja, to je zgolj moj pogled na vse tole, mogoče (in upam da) so izkušnje uporabnikov drugačne.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Seveda, to je pac nacin rabe. Jaz delam kilometre par km od doma po ne vem kolikokrat na dan. Najdaljsa fura v enem dnevu cca redko preko 100km brez možnosti filanja. Naredim slabih 25kkm na leto, ampak enakomerno preko leta. Vsak vecer lahko priklopim. Poleti na dopustu enako - elektrika je znotraj "cene", zaenkrat nobenih omejitev za EV.

Gre izkljucno z mojega vidika - koliko me stane strom, glede na rabo, ki jo imam. In želj seveda, kar se avtomobilov tice. Pac nekaj da me poceni in zanesljivo prevaza od A do B. Pa, kot receno, v eni tocki je celo bila neka racunica, ko se je vse prav poklopilo... Trenutno ne gledam avtomobilov, ker so cene vsesplosno nenormalne.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Za “gorenjce” so rabljene tesle S/X ki imajo zastonj polnjenje na teslinih polnilnicah. Pa ne bo nikoli problema.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Štrom je zdaj za mene zastonj, kakorkoli obrneš. seveda pa nisem pozabila investicije. 15k€ vse skupaj: SE, kurilnica in posledično poraba vseh energentov vključno z EV, če bi bil. Lahko bi seveda bila 2400€ nižja, če si ne bi rezerve delala ravno za EV ali pa eloblock (kar prej pride), ampak EVji se vedno bolj odmikajo, TČ pa tudi še kar dela... In če bo € pri tem ostalo - je teh 2400€ preč vrženih, moj zajeb, bi lahko tudi drugače porabila. če bo delala v nedogled, torej. redkokdaj se zahecnem, še bolj poredko sem hecna, kot pride do teh zadev. Emocij nimam za te nuje.
 
Nazadnje urejeno:

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Samo vprašanje in ni zajebancija: a imate res toliko denarja, da kupujete elekrtričarje za 50k+ ali kaj? Bravo.
Smo šli s kolegom z iGolfom v Krško. Domet tam nekje 200 km pozimi. Ko smo se vračali, ena MOON polnilnica v KK sploh ni delala (za plačilo), potem ena enofazna zastonj v KK tudi ni delala, pol smo šli filat v GEN (GEN-i) na počasno zraven NEK, pa peš do Krškega na kavo. Da se nam je medtem avto nafilal za ene 50 km. Nazaj grede smo šli v NM na eno hitro polnilnico, pe je blo ful težav s polnenjem. Kolega je tega navajen, pa je zrihtal. Na sosednji polnilnici je bil gospod z Ioniq-om, pa mu je kolega pomagal, drugače ne bi šlo.
Sicer pa, kolega pravi, da je avto za v rangu 100 km čist super, za kam dlje pa ne.
Kaj hočem povedat? Da se mi ne da jebat s tem polnjenjem avta, ki stane (ta Golf ravno ne) 50 k+ (OK, tud dometa imajo recimo dobrih 300km), vsaj dokler tak avto ne bo imel dometa vsaj 500 km ... pa da ne bo pol 100 k+. Ker, za 50 k dobim že kar doooober avto, pa četudi diesel. Pa ima recimo 1000 km dosega ...
p.s. 1 aja, pa kwh je bila na hitri polnilnici v NM dražja na km, kot moj diesel na km.
p.s. 2 ne, nimam 50 k za avto, priznam. Ampak četudi bi jih imel, ne bi kupil električarja.
p.s. 3 gre zgolj za razmišljanje nekoga, ki zaenkrat ne vidi plusov v elektriki. vem, da se Generik in podobni ne bodo strinjali, pa vseeno. Težko, da me kdo prepriča, da je to to ... aja, pa po AC morš tud pazit na hitrost, če dasiravno nimaš kake Tesle. Hvala za tole.
Mogoče bo pa vodik izpodrinil tole "sranje" ...
Stari, pa kje si ti mene našel tukaj. Sam vozim hibrida in dizla pa nobenega izmed teh dveh ni treba nikjer polnit.
Kar se tiče električnega vozila, ga za svoje potrebe ne vidim, razlogi so pa precej podobni tem kot jih navajaš sam. Sploh pa ker vsaj 1-2x mesečno v enem dnevu naredim 500-700km. Kje bi to filal električen avto, ne se hecat... že tako me skos baše čas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in novaa

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Samo vprašanje in ni zajebancija: a imate res toliko denarja, da kupujete elekrtričarje za 50k+ ali kaj? Bravo.
Smo šli s kolegom z iGolfom v Krško. Domet tam nekje 200 km pozimi. Ko smo se vračali, ena MOON polnilnica v KK sploh ni delala (za plačilo), potem ena enofazna zastonj v KK tudi ni delala, pol smo šli filat v GEN (GEN-i) na počasno zraven NEK, pa peš do Krškega na kavo. Da se nam je medtem avto nafilal za ene 50 km. Nazaj grede smo šli v NM na eno hitro polnilnico, pe je blo ful težav s polnenjem. Kolega je tega navajen, pa je zrihtal. Na sosednji polnilnici je bil gospod z Ioniq-om, pa mu je kolega pomagal, drugače ne bi šlo.
Sicer pa, kolega pravi, da je avto za v rangu 100 km čist super, za kam dlje pa ne.
Kaj hočem povedat? Da se mi ne da jebat s tem polnjenjem avta, ki stane (ta Golf ravno ne) 50 k+ (OK, tud dometa imajo recimo dobrih 300km), vsaj dokler tak avto ne bo imel dometa vsaj 500 km ... pa da ne bo pol 100 k+. Ker, za 50 k dobim že kar doooober avto, pa četudi diesel. Pa ima recimo 1000 km dosega ...
p.s. 1 aja, pa kwh je bila na hitri polnilnici v NM dražja na km, kot moj diesel na km.
p.s. 2 ne, nimam 50 k za avto, priznam. Ampak četudi bi jih imel, ne bi kupil električarja.
p.s. 3 gre zgolj za razmišljanje nekoga, ki zaenkrat ne vidi plusov v elektriki. vem, da se Generik in podobni ne bodo strinjali, pa vseeno. Težko, da me kdo prepriča, da je to to ... aja, pa po AC morš tud pazit na hitrost, če dasiravno nimaš kake Tesle. Hvala za tole.
Mogoče bo pa vodik izpodrinil tole "sranje" ...
iGolf? Ne obstaja. OK, e-Golf. Skoraj 10 let stara tehnologija pa res ne more biti merilo. In ni več naprodaj. In ni bil 50+k, ampak 20k. Pa 200 km pozimi je z njim po AC ilutija. Še polti ne gre (vem iz izkušenj, sem ga precej dolgo vozil.
za 50+k dobiš pri kupiu znamk 400+ dosega. Pozimi 300, če si hudo neroden in hiter na AC. Polnilnic pa cel kup. In to brez težav. Glede na to, da sem recimo pred kakim mesecem skočil do minhna na koncert in takoj nazaj (in med koncertom na parkingu nisem polnil), bi verjetno do KK in nazaj tudi šlo, po moje. Za minhen je sicer treba po poti polnit (pa je vseeno krpoko ceneje kot z dizlom), za KK pa par ziher ne.
Mimogrede, kolega, ki ima izkušnje, ne zna poklicat klicnega centra upravljavca polnilnice?