Lahko prilepis tole racunico? Kateri EV ter nacin uporabe.V 6 letih jaz z EV napram ICE prisparan za se en EV, tako da mi za teh 50km res vseeno.
Glede na število komentarjev na alterju ne vem kje ob taki kilometrini najde čas za tipkanje. Tudi če dela ogromno kilometrine, pomeni da ne vezi več prvega električarja.On dela ogromno kilometrov (nekje imam v spominu 60k na leto?) in se je v preteklosti precej šlepal na brezplačnih polnilnicah. Nazadnje je vozil Ioniq 28kWh. Pač specifičen primer uporabe.
Nekaj jih je. V LJ velikokrat vidim taksiste z električno Kono. V tujini pa tudi kaj iz višjega cenovnega ranga.Taksisti vozijo električarje? Za hibride vem, električarji so mi pa čista novica.
Sploh dokler lahko zastonj filajo po lidlih in podobnih zadevahZa Taxi je elektrika win win.
Pa ne (samo) zato, ker bi bila voznja poceni. V Londonu ne placujejo takse za vstop v mesto in je zato kalkulacija na strani eko fasistov.V tujini je ogromno Uber zgodb z elektricarji. Tesle model S z 500k+ provozenih…
Kdo pa danes tanka ob ac? Če z ICjem štartaš v MS in greš do Kopra ni potrebe tankanja na ac. Dočim z električarjem, pa zelo odvisno od dometa. Verjetno te že lahko prisili da boš polnil na ac.
120 naredi skoraj povprčen Slovenec. Jaz se res ne vozim veliko, pa dalam 30K na leto.Darjan ne klobasaj. V šestih letih recimo da narediš 120.000 km. Pri porabi 6l je to 9 do 10.000 eur goriva. Toliko ti že v nabavni ceni preplačaš električarja, ali še kakega tisočaka več. Pa neboš menda trdil da ti med vožnjo sami suhi euri letijo v kuferam.
Kaj pa vem, meni se ne zdi tako malo. Sam jih prevozim 16k na leto.Jaz se res ne vozim veliko, pa dalam 30K na leto.